entscheide ich sobald der coyote mit den genauen brustangaben von träxli zurück ist!Diggi_Eier hat geschrieben:Brust oder Keule?
nach schluss wieder mit partner/in zusammen?
Ah ja den hab ich heute auch noch erwartet wo ist der Gauner?!Digge hat geschrieben:entscheide ich sobald der coyote mit den genauen brustangaben von träxli zurück ist!

Hey was schaust so dumm. Noch nie ne Signatur gesehen?!
Wenn ich nicht genau wüsste, dass ich es bereuen würde, würde ich das was ich gerade denke, aussprechen, so würde ich es tun!
Wenn ich nicht genau wüsste, dass ich es bereuen würde, würde ich das was ich gerade denke, aussprechen, so würde ich es tun!
Aha und wer holt ihn ab am Flughafen?Digge hat geschrieben:im flugi! und wahrscheinlich fliegt dieser geizhals nur eco und hat somit keinen internetzugang....
ICh kenn ihn ja gar nicht, und so blind dates find ich eh ein bisserl doofDigge hat geschrieben:wer wohl? bist ja die einzige die dort drüben hockt...

- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
- BadBlueBoy
- Erfahrener Benutzer
- schneewittch
- Neuer Benutzer
halt halt halt!!! es git do au sgegeteil. wenn me amene ma so irgendwie klar mache will, dass es öpis ärnsts isch und sich e zuekunft vorstelle könnt, denn machts aber schwup die wup und är isch wäg. oder är entfärnt sich vo eim/blockt ab...Dark Coyote hat geschrieben:scho emol gfroggt wieso?
Männer wänd e Beziehig für d Zuekunft damit sie öpis chöne ufbaue und wenn e Maa inere Frau sis Herz schenkt den bedütet das viel! Vellicht sind sie eifach glücklich mit öperem und wänd nid all 2 Johr wieder e neui go sueche
E Frau isch wie s Wätter, wen alles guet isch den gniesst sies..sprich sie wird verwöhnt und und und sobald aber das nüm so isch oder e kleises Problemli chunt näme sie lieber dr nächst besseri. Wär jo au zviel verlangt für öpis z kämpfe und het jo gnueg Männer no ume![]()
![]()
![]()
ps. 2 1/2 Johr isch nie guet dänk 70 bis 80% vo de beziehige gönnt dört kaputt will das früsch verliebt nüm do isch und wenn dr schritt nid in e normali beziehig schaffs (wo meh sich nüm jede tag gseht) den gohts leider kaputt...
noch ein schnittchen schneewittchen???
babberlababb, dumme mischt!!!schneewittch hat geschrieben:halt halt halt!!! es git do au sgegeteil. wenn me amene ma so irgendwie klar mache will, dass es öpis ärnsts isch und sich e zuekunft vorstelle könnt, denn machts aber schwup die wup und är isch wäg. oder är entfärnt sich vo eim/blockt ab...
muesch dr halt nid immer 16-jöhrigi buebe ussueche....
Äh was, die gitt's vo jedere Sorte.schneewittch hat geschrieben:halt halt halt!!! es git do au sgegeteil. wenn me amene ma so irgendwie klar mache will, dass es öpis ärnsts isch und sich e zuekunft vorstelle könnt, denn machts aber schwup die wup und är isch wäg. oder är entfärnt sich vo eim/blockt ab...
Kunnt au immer e kli uff's Alter druff a....
- Hennes&Mauritz
- Erfahrener Benutzer
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Das isch immr s'schlimmschte... red au uss Erfahrig, abr y ha's e bitz längr duurezooge... shame on me.Marylou hat geschrieben:hab' ich einmal gemacht, wir waren fast ein jahr zusammen, dann hab' ich schluss gemacht, hatte mitleid, weil es ihm so schlecht ging, dann ging es noch einen monat und ich hab' endgültig meine sachen gepackt...

A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
-
- Neuer Benutzer
letzten samstag genau so am eigenen leib erfahren müssen...Diggi_Eier hat geschrieben:Das hasse ich auch an Frauen... die schliessen noch in der Beziehung mit dem Thema ab (wie Seemann schon gesagt) und plötzlich macht's Peng und sie ist weg und du hast praktisch nur mitbekommen, dass sie in letzter Zeit ein wenig schlecht drauf war.
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Stimmt auch, aber ich habe nicht abgeschlossen, wenn ich's nochmal versuche... kleiner aber feiner Unterschied.Ludwig van hat geschrieben:letzten samstag genau so am eigenen leib erfahren müssen...
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Was isch passiert?Ludwig van hat geschrieben:letzten samstag genau so am eigenen leib erfahren müssen...
Habe zuerst deine Aussage falsch verstanden... sorry, hab's editiert jetzt.
-
- Neuer Benutzer
nun ja, hat sich zwei wochen kaum gemeldet, wenn ich nachfragte hiess es "viel um die ohren, hat nichts mit dir zu tun bla bla bla" und am samstag abend ne sms: "ich glaub mir miend mol mitenand rede"... ich natierlig scho rächt ein sitze gha, welle alüte um das grad kläre, sie "ha kei bock jetzt telefoniere", am suntig het sie au nid welle userucke was los isch bis i chli duregheid bi, jo, isch jo ächt s letschte so go z due, und denn het si halt "gnädigerwies" s telefon abgno und gseid dass aus isch (also bi normalerwies nie e stürmi gsi in dr beziehig oder so, nur halt sa/so will i gwüsst ha was abgoht unds ha welle ghöre damit i cha avo "verarbeite"Diggi_Eier hat geschrieben:Was isch passiert?
Habe zuerst deine Aussage falsch verstanden... sorry, hab's editiert jetzt.
Oder: "Das Verhalten einer Frau"Ludwig van hat geschrieben:nun ja, hat sich zwei wochen kaum gemeldet, wenn ich nachfragte hiess es "viel um die ohren, hat nichts mit dir zu tun bla bla bla" und am samstag abend ne sms: "ich glaub mir miend mol mitenand rede"... ich natierlig scho rächt ein sitze gha, welle alüte um das grad kläre, sie "ha kei bock jetzt telefoniere", am suntig het sie au nid welle userucke was los isch bis i chli duregheid bi, jo, isch jo ächt s letschte so go z due, und denn het si halt "gnädigerwies" s telefon abgno und gseid dass aus isch (also bi normalerwies nie e stürmi gsi in dr beziehig oder so, nur halt sa/so will i gwüsst ha was abgoht unds ha welle ghöre damit i cha avo "verarbeite"

Wir (oder zumindest ich...) werden die Frauen wohl nie verstehen. Wo ich z.B. nie schlau werde ist: Wieso lügt sie dich an? (hat nichts mit dir zu tun...)

Haben uns diese Wesen wirklich verdient?

*
-
- Neuer Benutzer
[quote="green_day"]Oder: "Das Verhalten einer Frau"
Wir (oder zumindest ich...) werden die Frauen wohl nie verstehen. Wo ich z.B. nie schlau werde ist: Wieso lügt sie dich an? (hat nichts mit dir zu tun...)
Haben uns diese Wesen wirklich verdient? ]
jo isch ächt e schweinerei... und denn am tel het sie unter anderem gmeint "ha mer in de letschte zwei wuche usführlich gedanke drüber gmacht bla bla bla", het mer allerdings am dunschtig no aglüte und so do als wär alles in ordnig... jojo, jetzt heisst alwä widr so churzgschichtli ums ego pushe...

Haben uns diese Wesen wirklich verdient? ]
jo isch ächt e schweinerei... und denn am tel het sie unter anderem gmeint "ha mer in de letschte zwei wuche usführlich gedanke drüber gmacht bla bla bla", het mer allerdings am dunschtig no aglüte und so do als wär alles in ordnig... jojo, jetzt heisst alwä widr so churzgschichtli ums ego pushe...
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Derf y emol froge wie lang dir zämme gsi sind und wie alt dir sind?Ludwig van hat geschrieben:nun ja, hat sich zwei wochen kaum gemeldet, wenn ich nachfragte hiess es "viel um die ohren, hat nichts mit dir zu tun bla bla bla" und am samstag abend ne sms: "ich glaub mir miend mol mitenand rede"... ich natierlig scho rächt ein sitze gha, welle alüte um das grad kläre, sie "ha kei bock jetzt telefoniere", am suntig het sie au nid welle userucke was los isch bis i chli duregheid bi, jo, isch jo ächt s letschte so go z due, und denn het si halt "gnädigerwies" s telefon abgno und gseid dass aus isch (also bi normalerwies nie e stürmi gsi in dr beziehig oder so, nur halt sa/so will i gwüsst ha was abgoht unds ha welle ghöre damit i cha avo "verarbeite"...
2 Wuche nid gmäldet?
Erster, Einziger und Bester!
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)
aber nid dr Josef
aber nid dr Josef
- Fussballheld
- Erfahrener Benutzer
@ludwig van
Tschuldigung, nütt gege Dini verletzte Gfühl, aber...
..wenn sich mi Fründ 2 Wuche lang nitt wurd mälde oder so fadeschyynigi Gründ würd agäh, könnt dä mir aber ganz gepflegt am Arsch lägge!!!
Do muesch uff kei Erklärig warte, do ziehsch DU (scho elai Dim Stolz z'lieb...) vohrer d'Notbrämsi
Tschuldigung, nütt gege Dini verletzte Gfühl, aber...
..wenn sich mi Fründ 2 Wuche lang nitt wurd mälde oder so fadeschyynigi Gründ würd agäh, könnt dä mir aber ganz gepflegt am Arsch lägge!!!
Do muesch uff kei Erklärig warte, do ziehsch DU (scho elai Dim Stolz z'lieb...) vohrer d'Notbrämsi
Jo ebe, das han y au dänggt... 2 Wuche nid gheert, das dunggt mi e weeneli gar lang...Fussballheld hat geschrieben:Also wenn sich mini 2 Wuche nid würd mälde wär denn aber sicher schluss. Guet, ich wohn au mitere zsämme...
Erster, Einziger und Bester!
aber nid dr Josef
aber nid dr Josef
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
nach wievielen wochen der abwesenheit würdest du ihn die front lassen?mimpfeli hat geschrieben:..wenn sich mi Fründ 2 Wuche lang nitt wurd mälde oder so fadeschyynigi Gründ würd agäh, könnt dä mir aber ganz gepflegt am Arsch lägge!!!
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
-
- Neuer Benutzer
nujo, ganz so krass isch es nid gsi... so jede zweite dag es sms, dass sie ach so viel um d ohre het isch scho cho... zumindescht wenn ich ihre gschriebe ha... guet, mir sind au nur verdammt kurz zämme gsi... me chönts scho fascht e affäre nenne... aber sie het so vu afang ah ein uf verliebt und so gmacht... jo egal... und wenn i jetzt no sag, dass sie z st galle wohnt nimmt mi eh kein me ärnschtGrga Mali hat geschrieben:Jo ebe, das han y au dänggt... 2 Wuche nid gheert, das dunggt mi e weeneli gar lang...