WELCHE NUMMER WIRD NAKATA WOHL BEKOMMEN?

ICH HOFFE DIE 5 (mE frei), DIE 2 WÄR EIN ZU SCHLECHTER START FÜR DEN JUNGEN!

Hatte Thierry Ebe oder Ze Brasillero auch 50 Länderspiele?ZUGLO hat geschrieben:Isch dänk wieder so e Alibi Transfer ,wie meh nüt anders bechunnt.Thierry Ebe oder dä Brasilianer Ze irgendöbbis lassen grüssen.
Lieber gar nüt hole und dir junge Spiele loh,als no eine wo nit cha Flanke
Wurde er bei OM im UEFA-CUP eingesetzt, ja oder nein?edge hat geschrieben:nach dere meldig vom mäkelä, chan ich mi übr dr nakata gar nid richtig freue, denn:
- er cha nid international spile
- -> fürd meisterschaft bringts en nid, do längt au en berner
- er wird sicher kei tiefe lohn ha
- spiler, wo dörfte international spile, müesste eifach wirkli priorität ha, au wenn mr glich gege monaco usscheide. abr wieso nid spiler hole, wo in beidne wettbewerb nützlich sind... isch wirkli schad.
- es brucht en wirkli nid. wie scho gseit, für dr 3. titel sötte au berner, chippy, mesbah, rakitic links länge...
- wenns wege nächst saison isch: guet, cha me gelte lo, abr i hätt glich dr kleber lieber widr do. Wenn er bi Santos blibt, sött me aber eifach richtig guets geld mache und nid (für ihn) lausigi 2 mio... Das cha jo nid si, dass bim fcb keine ahnig het (so wies schiint), wie düür me spiler söll verkaufe und nid a la "mir biete aber numme 700'00." "ok, denn nemed en, mir händ jo kei anderi wahl, mir chönne jo nid sage, 3 mio odr er blibt bi uns und si chönne sich gern widr melde, wenn si dä betrag zämmehänd, das chönne mr jo nid mache..."
momentan chunnts mr eifach so vor, als trost... "mir händ dr finn verpasst, hey, aber en japaner isch doch au toll" obwohl dr nakata vorane im gspröch gsi isch...
chönnt mi nid freue, well i dr sinn nid seh und dr mäkelä wichtiger gsi wär, wenn me au bedenkt, dass im sturm nominell numme petric und edu sind und denn nebe dra no dr mile... hoff, dr fcb findet no en stürmer... Ich bi gester nahc em abgang vom müller so öppis vo überzügt gsi, dass dr mäkelä chunnt... ha sogar scho ä meldig am obe erwartet, abr nei...
und wenni mi chönnt freue, denn numme wenn dr nakata en zanni ersatz wär, abr nei, me luegt jo lieber links nacheme ersatz, wo me mehreri variante het, als rechts... dr fcb macht wirkli viel guets und het viel erreicht, abr mängmol froogi mi scho, wie en verein mit soviel nid-wüsse cha so wit obe si und um d cl spile... also es SCHIINT so, als ob viel kei ahnig händ, wenn me hört, zanni isch unbestritte guet, nakata muess me sich nachere wuche überlege, well er japaner isch, finnische topscorer mit 33 goal in 41 match seit me ä wuche bevor er zum verein chunnt, dass er ä interessante maa isch, ohni irgendwelchi abklärige, damit nid anderi verein chönne cho oder eifach was weiss ich, grad en vertrag abiete. er kostet jo numme 500'000, dasch jo nix nach rossi-müller transfer odr tamiflu...
sry, bi biz ufgwüehlt...
ja, wurde er definitiv:Éder de Assis hat geschrieben:Wurde er bei OM im UEFA-CUP eingesetzt, ja oder nein?![]()
Sie vrsueche nid mol, das Klischee abz'leegeDave hat geschrieben:![]()
![]()
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
wenn Du Fussballprofi bist, dann denkst Du anders. Mit ca 32-35 Jahren istDomingo hat geschrieben:wenn ich an mich als Fussballer denke, dann mache ich nichts lieber als spielen, er hat genug auf die Seite legen können in den letzten Jahren und ich denke Alex sieht das wie ich!
Ja, da hast Du Recht ! Und vielleicht fühlt er sich auch in Frankreich nicht wohl.The Bacras hat geschrieben:Ein Spieler, der nicht spielen darf, ist nicht unbedingt ein schlechter Spieler. Auch H.Yakin, als er gerade von Basel ging, war ein guter Spieler. aber auch nicht alle Spieler die spielen sind gut (man beachte den rechten Aussenverteidiger)
Mi rege Profifuessball wo mit dere Begründig kömme immer uff!Querdängger hat geschrieben:wenn Du Fussballprofi bist, dann denkst Du anders. Mit ca 32-35 Jahren ist
Deine Karriere vorbei. Während dieser Zeit musst Du Kohle bunkern.
Gut, nicht jeder denkt so, aber doch die meisten Profifussballer.
was nützt dr e auto wenn nid weisch wie dr motor aloh?brewz_bana hat geschrieben:nohhär hän si meischtens au no e hirni und 2 händ....
Hä?brewz_bana hat geschrieben:e hirni
sowie ich verstanden habe kommt er für 2,5 Jahre, also ein Kaufgeschäft (Leihgeschäft würde wenig sinn ergeben)carigool hat geschrieben:wie ist das jetzt: kommt er leihweise oder wird er nun gekauft?
brewz_bana hat geschrieben: nohhär hän si meischtens au no e hirni
Vielleicht, weil Medico-Check und Vertrag erst heute über die Bühne gehen?wild child hat geschrieben: btw. warum hat er heute nicht gespielt?![]()
Genau, denk' ich auch. Der darf sicher nicht vor dem Med-Check spielen, da sonst ev. Verletzungen nicht mehr genau zugeordnet werden könnten.Blauderi hat geschrieben:Vielleicht, weil Medico-Check und Vertrag erst heute über die Bühne gehen?