Welche Bücher für BM Abschluss?

Der Rest...
Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

John_Clark hat geschrieben:Okay, i mein, das isch jo dämfall wie e Asammlig vo Filmtrailer, wo di uf e Film gluschtig mache oder nid. Het i dim Fall funktioniert.

I bi ehrli gseit au uf Dürrematt cho, will i "The Pledge" im Kino gseh ha.
genau gluschtig mache stimmt, aber wohl eher so a la: ghörsch e musikstück am radio und denn nimmt di wunder, wie die andere stück vo däm musiker isch... und e album isch quasi e ganzes buech.
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

Mindl hat geschrieben:genau gluschtig mache stimmt, aber wohl eher so a la: ghörsch e musikstück am radio und denn nimmt di wunder, wie die andere stück vo däm musiker isch... und e album isch quasi e ganzes buech.
Alles klar. :)

I bi zwar nümm in dr Schuel, aber glich. I möcht mol froge, was für Büecher ihr jetzt für Prüefige/oder au allgemein überhaupt nid chönnted empfähle.

- diverse Kafka's (zuviel Interpretationsmöglichkeite)
- Der Fürst (Macchiavelli - has noni gläse, has aber welle für dr HMS-Abschluss näh und mini Lehrer hän mir total dervo abgrote, do dört dr Ufbau zu komplex isch)

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

John_Clark hat geschrieben:Alles klar. :)

I bi zwar nümm in dr Schuel, aber glich. I möcht mol froge, was für Büecher ihr jetzt für Prüefige/oder au allgemein überhaupt nid chönnted empfähle.

- diverse Kafka's (zuviel Interpretationsmöglichkeite)
- Der Fürst (Macchiavelli - has noni gläse, has aber welle für dr HMS-Abschluss näh und mini Lehrer hän mir total dervo abgrote, do dört dr Ufbau zu komplex isch)
bi au scho e zietli nümmi i dä schuel...

1. persönlich find ich biecher mit möglichst vielne interpretationsvariante, massiv priefigsfründlicher, als biecher wo so simpel sind wie Die Räuber (wo d lehrer definitiv scho 300 mol prieft händ unds usswändig chenet)... ok wenn mr so lehrer het, wo irgend ei interpretation gläse het und findet das isch das einzig wahre den isch es sehr schlächt.
dorum: kafkas bücher sind immer lesenswert...

2. woyceck vom büchner, cha mr hart drifliehge wenn dä lehrer nid weis das es verschiedeni ahordnige vo dä kapitel (äkt) gitt... fragmentstück wo mr eifach mol uff grotwohl zämmegsetzt het und momentan gits 2 variante wo wirklich als möglich diskutiert wird... vo däm här, e sehr heikels buech (theater)

3. wo warst du adam, vom böll: zum läse e sehr guets wärk, interresanti gschicht... aber usert nocherzählig cha mr nid wirklich viel drmit ahfange (äbe nid interpretierbar, sondern eifach e fixi gschicht), gitt nur so ei zwei szene wo wirklich bits e gedanke chasch ihne bringe... quizzfrog drbi isch halt: wieso dä titel...
läsenswärts buech, zsimpel gstricket für e matur.

4. Faust I: man mag ihn oder mag ihn nicht....währ gärn interpretiert und sich au durch massehaft sekundärliteratur wiehle will, sells näh. (am beste mol dä ahfang läse, wenns nid gfallt sofort wäglege). für alli andere: STOP verbotene zone.
(faust II: finger weg für eine matur, usert mr cha die halbi wältgschicht usswändig, kennt jedes wort us dä bible und und und...)

so als grundsatz: biecher vo meh als 200 siete, sind eher unpraktisch für e matur... ich lieb zwar so riese romän (vor allem die alte russe :D ), aber wenn mr 3-10 biecher muess chöne, isch es sehr sehr heikel und zietuffwändig...

geeignet: theaterstück, relativ kurz, findet sicher irgendwo e video drvo, wo mr die eigene idee mit andere idee ahriechere cha, wenn möglich klassischi theaterstück: 2 höhepünkt, 3 oder 5 äkt, eifach wie die alte grieche s gschriebe händ :D
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

Antworten