Welche Bücher für BM Abschluss?

Der Rest...
Captain Sky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Captain Sky »

IP-Lotto hat geschrieben:Sie schreien ganz laut hinter dem hellblauen Fleck!
OK, ich höre da aber nichts, was vielleicht auch daran liegen könnte, dass ich sie nicht hören will, da diese Worte von mir nicht beabsichtigt waren. Ich habe überhaupt nichts gegen den Bastei Verlag. Wenn jemand Spass an Arzt-Romanen hat, ist das völlig OK...

Mr. T
Benutzer

Beitrag von Mr. T »

Bild

4052
Neuer Benutzer

Beitrag von 4052 »

franz kafka - die verwandlung. grossi literatur.

|{i||er
Erfahrener Benutzer
Beitrag von |{i||er »

hass - scheiss franz kafka!

als gregor samsa eines morgens....

busfahrt
Benutzer

Beitrag von busfahrt »

|{i||er hat geschrieben:hass - scheiss franz kafka!

stell dr e mol vor du würdisch in e joint verwandlet ? wär jo no jääser! :eek:

|{i||er
Erfahrener Benutzer
Beitrag von |{i||er »

oder ine mathebuech :eek:

:)

chickens**t
Benutzer

Beitrag von chickens**t »

busfahrt hat geschrieben:stell dr e mol vor du würdisch in e joint verwandlet ? wär jo no jääser! :eek:
jo, das wär jo villicht no luschtig zum läse. aber verwandlet in e käfer? seinzig guete an däm buech isch dass me relativ guet dparallele gseht zwüsche dr gschicht und dr biographie vom kafka sälber.

Schooffseggel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Schooffseggel »

....erwachte....

nimm alles numme das nit!

Hennes&Mauritz
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hennes&Mauritz »

nehmt killer das internet weg, wo er zitate nachschauen kann von irgendwelchen büchern und autoren, welche er beim vorbeigehen zu den globi büchern im jäggi gesehen hat...

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

Schooffseggel hat geschrieben:....erwachte....

nimm alles numme das nit!
Jup, nimms uf kei Fall. Zwar grossi Literatur, aber do muesch soviel chönne interpretiere, do muesch fascht Vulkanier si. Zuedäm hesch kei Läsespass derbi.

E absolut guets Topbuech mit Läsevergnüege isch Stefan Zweigs "Die Schachnovelle". Sehr agseheni Literatur, in "normaler" Sproch gschriebe und zuedäm isch s Buech nid waaahnsinnig lang. Also das isch wirklich e Buech, do chasch nüt falsch mache. Zuedäm gits in dr Buechhandlig no einigi Erlüterige derzue.

Mr. T
Benutzer

Beitrag von Mr. T »

So, ha Schachnovelle, zerborchener Krug und Vermächtnis der Estzer gno :)

thanx @ll

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

Mr. T hat geschrieben:So, ha Schachnovelle, zerborchener Krug und Vermächtnis der Estzer gno :)

thanx @ll
Gueti Wahl. Für d Schachnovelle gits im Jäggi/Thalia no gueti und günschtigi Erlüterige, falls de bruche würdsch.

dee 1
Neuer Benutzer

Beitrag von dee 1 »

Leonce & Lena isch e ganz e dünns Buech sowit ich mi erinnere chan...aber nid wirklich z'empfehle.
Über Kassandra hani e Vortrag müesse mache, goht um Troja, s'Pferd etc. Oder handlet uf all Fäll in dere Zit.....

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

büchner - leonce und lena

ha zwars woyceck gnoh vom büchner, aber dasch leider nid uff dä liste:

eifach zlässe, nid sunderlich lang, woyceck isch begründer vo dä nid klassische theaterstück gsi... (evtl no wüsse uff welli autore dr büchner ihfluss gha het, isch bi mir maturfrog gsi und i has nid gwüsst :( und weiss es au hüt nonid)

lass di finger von den büchern die jedes jahr 100 mal dran kommen (besuch der alten dame, schwarze spinne, die räuber usw....)

als kleine tip: text wähle wo mr viel dri lege cha, dass heisst äbe genau die text wo nid eifach sind... (bsp: lieber e faust anere matur, als e wo warst du adam.... faust zwar schwärer zum läse, aber sehr maturfründlichsbuech.)
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

user lösche lösche lösche....

KAFKA = GENIAL...

spannung pur und am schluss studiersch no tagelang drum umme wie die gschicht wohl wieter goht.... aber das lüt kafka i dä hütige ziet vo: tv total, unter uns, friends und anders zügs wo mr nid mues dänge (ok lueg amigs au so sache :D ) kafka nid möget isch jo klar

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

Mindl hat geschrieben:user lösche lösche lösche....

KAFKA = GENIAL...

spannung pur und am schluss studiersch no tagelang drum umme wie die gschicht wohl wieter goht.... aber das lüt kafka i dä hütige ziet vo: tv total, unter uns, friends und anders zügs wo mr nid mues dänge (ok lueg amigs au so sache :D ) kafka nid möget isch jo klar
I ha em au agrote nid dr Kafka znäh für e Prüefig. Das het aber dermit ztue, dass das Buech (Die Verwandlung) zwar ächt guet isch, jedoch schwer zläse und s git zviel Interpretationsmöglichkeite derfür. Gnickbrächer an ere Dütschprüefig.

Ajo, chunnt glaub im null sex irgend e Kafka-Verfilmig use. Öb die bi uns ins Kino chunnt isch wie immer froglich.....

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

John_Clark hat geschrieben:I ha em au agrote nid dr Kafka znäh für e Prüefig. Das het aber dermit ztue, dass das Buech (Die Verwandlung) zwar ächt guet isch, jedoch schwer zläse und s git zviel Interpretationsmöglichkeite derfür. Gnickbrächer an ere Dütschprüefig.

Ajo, chunnt glaub im null sex irgend e Kafka-Verfilmig use. Öb die bi uns ins Kino chunnt isch wie immer froglich.....
verwandlig isch doch die gschicht mit däre killermaschine oder??? und doch nur e ussschnitt vomene grössere wärk, oder verwächslich do irgendeppis?

ok, wenn mr nid sunderlich guet im interpretiere und kommentiere isch, den isch das buech sicherlich nid ideal...

90% vo dä maturande chunts kotze wenn sie mini maturlektüre gsehnd :D faust, woyceck, das schloss usw....

könig
Erfahrener Benutzer

Beitrag von könig »

meine vorschläge für prüfungen:

Berthold Brecht; Mutter Courage (Brecht liest sich gut, wäre aber nicht meine erste Wahl)
Friedrich Dürrenmatt; Die Physiker (kurz, witzig, leicht zu lesen, gute Sekundärliteratur)
Hermann Hesse; Demian (Hesse ist eine Frage des Geschmacks, nicht unbedingt meiner. Sekundärliteratur ist hier aber sicher sehr gut)
E.T.A Hoffmann: Fräulein Scuderi (geschichte hat mit gefallen, aber eher anspruchsvoll, in meiner erinnerung)
Heinrich Kleist: Michael Kohlhaas (geheimtipp. kurz, spannend, gute sek.literatur, viel polit. hintergrund, super zum bereden)
Gotthold Lessing: Nathan der Weise (genial, aber anspruchsvoll. eignet sich zur diskussion, genügend sek.literatur)
Ingrid Noll: Der Hahn ist tot (Tolle Autorin, aber wenig sek.lit. und nicht unbedingt geeignet)

von max frisch und franz kafka würde ich abraten. eignet sich in meinen augen nicht für prüfungen.
sehr bedauerlich, dass nichts von keller, schiller, goethe. waren meine favoriten.

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

Mindl hat geschrieben:verwandlig isch doch die gschicht mit däre killermaschine oder??? und doch nur e ussschnitt vomene grössere wärk, oder verwächslich do irgendeppis?

ok, wenn mr nid sunderlich guet im interpretiere und kommentiere isch, den isch das buech sicherlich nid ideal...

90% vo dä maturande chunts kotze wenn sie mini maturlektüre gsehnd :D faust, woyceck, das schloss usw....
Nenei, "Die Verwandlung", dört gohts um dr Gregor Samsa, wo eines Morgens ufwacht und sich langsam aber sicher in e Käfer verwandlet het/verwandle tuet. Isch e spezielli Gschicht, ächt. Meh cha dört kei Site läse ohni irgendwie paar Verschiedeni interpretatione zuezloh. Und schlussändlich, wenn de's Buech irgendwie duuregfightet hesch, chunnt en Lehrer und erklärt dr, um was es wirklich gange isch. ;) Grossi Literatur, aber nid Prüefigsfründlich.

|{i||er
Erfahrener Benutzer
Beitrag von |{i||er »

Mindl hat geschrieben:user lösche lösche lösche....

KAFKA = GENIAL...

aha...
Mindl hat geschrieben:verwandlig isch doch die gschicht mit däre killermaschine oder??? und doch nur e ussschnitt vomene grössere wärk, oder verwächslich do irgendeppis?
... Zuerst rumbellen, dann aber die Verwandlung nicht kennen...

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

|{i||er hat geschrieben:aha...

... Zuerst rumbellen, dann aber die Verwandlung nicht kennen...
Hmm.. i tue do jo nie für öper Partei ergriffe, aber het är ächtsch nur d Story's verwächslet? Het dr Kafka mol öpis vo ere Killermaschine gschriebe?

Killermaschine? Meint är ächtsch d Sälbschtmordzälle us Futurama?? :D

Bamboocha
Neuer Benutzer

Beitrag von Bamboocha »

Het öbber vo euch mol "ungeduld der herzens" vom stefan zweig gläse? falls jo, isch das e guets buech und würdet ihrs empfäle als diplombuech oder nid?

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

Bamboocha hat geschrieben:Het öbber vo euch mol "ungeduld der herzens" vom stefan zweig gläse? falls jo, isch das e guets buech und würdet ihrs empfäle als diplombuech oder nid?
Hmm... i kenn s Buech sälber nid, ha aber vom Zweig "Schachnovelle" und "Verwirrung der Gefühle" gläse. Lueg mol d Amazon-Rezensione a, viellicht hälfe dir die scho mol bitz witer.

http://www.amazon.de/exec/obidos/ASIN/3 ... 00-7762403

Ha jetzt sälber mol do dri gluegt. I würds mol "aläse". Schint interessant zsi und au d Bewärtige schiine eme Buech z'entspräche, wo de als Diplombuech guet bruuche chasch.

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

[quote="John_Clark"]Nenei, "Die Verwandlung", dört gohts um dr Gregor Samsa, wo eines Morgens ufwacht und sich langsam aber sicher in e Käfer verwandlet het/verwandle tuet. Isch e spezielli Gschicht, ächt. Meh cha dört kei Site läse ohni irgendwie paar Verschiedeni interpretatione zuezloh. Und schlussändlich, wenn de's Buech irgendwie duuregfightet hesch, chunnt en Lehrer und erklärt dr, um was es wirklich gange isch. ]

ah dä teil mit em käfferli :)

@Killa: han Verwandlung au nid ganz gläse... mir händ sone biechli gha, wo stück vo dä verwandlig, strafkolonie, e teil vom prozess unds urteil (plus no anderi sache) drin gsi sind... wobi mir foltermaschine und metamorphose in einere stund besproche händ, drzue hän mr no querinterpretatione undso gmacht :D sehr interresant...
bi nonid 50 und mues alli klassische wärk glässe ha, plus gägewart literatur... immerhin han is scho uff dä prozess und das schloss i minere freiziet gschaft ;)

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

John_Clark hat geschrieben:Hmm.. i tue do jo nie für öper Partei ergriffe, aber het är ächtsch nur d Story's verwächslet? Het dr Kafka mol öpis vo ere Killermaschine gschriebe?

Killermaschine? Meint är ächtsch d Sälbschtmordzälle us Futurama?? :D
bingo :D wie obe erwähnt, hän mird metamorphose und das foltermaschine (oder wie das kapitel ghaisse het) mitenander gläse und dä liebi lehrer immer vo dä verwandlig gschnurt...
wenn mi nid irr, isch es e teil vo dä strafkolonie gsi... aber ohni gewähr :D

schriebet ihr eurem pape aigentli au so liebenswärti brief wie dä kafka -g-

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

Mindl hat geschrieben:ah dä teil mit em käfferli :)

@Killa: mir händ sone biechli gha, wo stück vo dä verwandlig, strafkolonie, e teil vom prozess unds urteil (plus no anderi sache) drin gsi sind...
Wärbegschänk vom Thalia? ;)

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

[quote="John_Clark"]Wärbegschänk vom Thalia? ]

am isch eppe 5 joor här... do no nix thalia gäh...
zuedem han i das zügs mit em lehrer gläse, im sini meinig: lieber vieli kleini sache vom kafka und e überblick ha, als eifach ei stück vo ihm dure näh und nid wüsse was är sunst so gmacht het...

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

Mindl hat geschrieben:am isch eppe 5 joor här... do no nix thalia gäh...
zuedem han i das zügs mit em lehrer gläse, im sini meinig: lieber vieli kleini sache vom kafka und e überblick ha, als eifach ei stück vo ihm dure näh und nid wüsse was är sunst so gmacht het...
Als macht meh 1 Monet Judo, 1 Monet Karate, 1 Monet Kung Fu, 1 Monet Aikido, 1 Monet Boxe und wenn denn mol eine chunnt, bechunsch derb uf d Frässi über... ;) Symbolisch gseh natürlich.. :D

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

[quote="John_Clark"]Als macht meh 1 Monet Judo, 1 Monet Karate, 1 Monet Kung Fu, 1 Monet Aikido, 1 Monet Boxe und wenn denn mol eine chunnt, bechunsch derb uf d Frässi über... ]

sind immer so teil vo dä biecher, wo mr allei cha läse. zum narnia läse muesch bänd vorhär au nid gläse ha...
und die quasi fragment händ mi au drzue brocht e kafka buech als maturlektüre znäh...

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

Mindl hat geschrieben:sind immer so teil vo dä biecher, wo mr allei cha läse. zum narnia läse muesch bänd vorhär au nid gläse ha...
und die quasi fragment händ mi au drzue brocht e kafka buech als maturlektüre znäh...
Okay, i mein, das isch jo dämfall wie e Asammlig vo Filmtrailer, wo di uf e Film gluschtig mache oder nid. Het i dim Fall funktioniert.

I bi ehrli gseit au uf Dürrematt cho, will i "The Pledge" im Kino gseh ha.

Antworten