The Bacras hat geschrieben:Ich wäre dafür, dass Bert Haas wieder kommen würde. Er ist zwar kein Basler, aber ich mochte ihn trotzdem.

Ach komm, das Faustball-Zitat hätt's auch getanbaslerstab hat geschrieben:ich will bacras in der südkurve sehn'!
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
guet i glaub die beide kasch nit vergliche! dr streller isch integer und nid sone schoofseggel (@schoofseggel: nid persönlich neh)..usserdäm gohts do ums USLEHNE!!! also würd är eh wider wäg go...congeli basel hat geschrieben:streller zrugg?![]()
nur demit er bim nächste uslandagebot wider verschwindet? nüt glernt mitem h.yakin?
nie!
au wenns nur ums uslehene goht, nur scho us prinzip set me nid mol dra dänke ihn do lo spile. är het wele go und söll det blibe. de cha me jo grad so guet wider d ex nr.13 hole, die hets jo bi om au nid besser und ishc sogar au e stürmer. die parallele.Suffbrueder hat geschrieben:guet i glaub die beide kasch nit vergliche! dr streller isch integer und nid sone schoofseggel (@schoofseggel: nid persönlich neh)..usserdäm gohts do ums USLEHNE!!! also würd är eh wider wäg go...
jo genau, s söle doch alli zrugg cho wo vorschnäll ins usland sind und jez in anbetracht uf d wm am a*sch sind und äbe glich besser no do blibe wäre.footbâle hat geschrieben:Und dann gäbe es ja noch einen Basler, der in der 1.BL kaum spielt und sich gerne für die WM warmlaufen würde.
nid jede, nur die wo nid grad schön gange sind.team17 hat geschrieben:ach kommt. jeder spieler der den FcB verlässt ist für euch ein Arsch. auch wen es logische gründe dafür gab...
Das trifft vielleicht auf einige zu, aber nicht auf alle.team17 hat geschrieben:ach kommt. jeder spieler der den FcB verlässt ist für euch ein Arsch. auch wen es logische gründe dafür gab...
ich wäre froh wen er zurück kommt. ein junger basler mehr im team, der wirklich eine verstärkung wäre...
wobei denn bitte????????? dass eduardo zum innenverteidiger umfunktioniert wird?Gladiator hat geschrieben:I würds voll gel finde wenn de weder zurück würd cho, er könti uns sehr wieder helfe
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
Dr Streller möchti aigendlig au gärn wieder seh - aber wo de rächt hesch, hesch rächt. So dängge denn alli - ich ka jo wieder zrugg....congeli basel hat geschrieben:jo genau, s söle doch alli zrugg cho wo vorschnäll ins usland sind und jez in anbetracht uf d wm am a*sch sind und äbe glich besser no do blibe wäre.
e super idee, zeige mr doch grad allne andere fcb spiler das si ohni problem chöne go und wider cho.
![]()
brüller!!!!Maddog hat geschrieben:dr streller wär ändlich widr mol e schpiler wo zu 100% zu sim verein stoht und sis härz draghänkt het.. for ever!!
Nö. Falsch getippt. Ich kann sogar den Namen Gimenez (ja,ja, die '#13') noch aussprechen, ohne dass ich mir die Zunge abbeisse. So ist nunmal Profi Fussball. Sie kommen und sie gehen.team17 hat geschrieben:ach kommt. jeder spieler der den FcB verlässt ist für euch ein Arsch.
erklär uns doch bitte wozu..........Rankhof hat geschrieben:brauchen wir einen Stürmer vom Typ Streller? > JA
är trifft, ok. är isch chopfballstark, ok. är isch i de nati, ok. är isch basler, ok.Maddog hat geschrieben:und sich au körperlich cha duresetzte.