The West Bromwich Albion defender, 26, stripped to perform a sex act after paying £100 to watch the girl fondling herself.
was will mä do no däzuä sägä.....
Ich hoff das meinsch nitt ärnscht....BloodMagic hat geschrieben:Internet gits au in Basel .... los Gigi ... hol unsere Bernt widr zrugg![]()
mir hett sini spiilwis halt passt ... dr Abgang isch absolut unnötig gsi ... weni zwüschem hakan und em bernt müesst entscheide, denn würdi doch lieber dr bernt widr bi uns gseh ..mimpfeli hat geschrieben:Ich hoff das meinsch nitt ärnscht....![]()
Dä Chüngel bruuche mir nitt!!!!!'Unsere Bernt'......bisch verruugt?!?!?!?
![]()
*kotz*
Und wenn ich zwüscheme Tripper und em Bernt müesst enscheide hätti lieber dr TripperBloodMagic hat geschrieben:mir hett sini spiilwis halt passt ... dr Abgang isch absolut unnötig gsi ... weni zwüschem hakan und em bernt müesst entscheide, denn würdi doch lieber dr bernt widr bi uns gseh ..
Spielwyys?!?! Oh jä....stimmt die Fehlpäss und wie er ame überloffe worde isch...unvergässlig....BloodMagic hat geschrieben:mir hett sini spiilwis halt passt ... dr Abgang isch absolut unnötig gsi ... weni zwüschem hakan und em bernt müesst entscheide, denn würdi doch lieber dr bernt widr bi uns gseh ..
Zum Glück muesch di nid entscheide, keine vo dene chunnt in frog!BloodMagic hat geschrieben:mir hett sini spiilwis halt passt ... dr Abgang isch absolut unnötig gsi ... weni zwüschem hakan und em bernt müesst entscheide, denn würdi doch lieber dr bernt widr bi uns gseh ..
das ist wohl die härte....FCB-Fetisch hat geschrieben:PREMIERSHIP soccer star Bernt Haas bared all in front of his computer as he ogled a busty blonde on the internet.
The West Bromwich Albion defender, 26, stripped to perform a sex act after paying £100 to watch the girl fondling herself.
was will mä do no däzuä sägä.....![]()