naja, was soll ich den da sagen als "alter sack". für mich ist das fast schon eine kindergartentruppeGevatter Rhein hat geschrieben:Für mich mit 34 sind das alles junge Wilde![]()
Bender's Spiel(er)bewertung: FC Basel - FC Zirü
- Supersonic
- Erfahrener Benutzer
- Fire of Basle
- Erfahrener Benutzer
...plus eine NarbeSCAR hat geschrieben:Jaaaaa, ich und mein "Kaffe fertig" sind Gaffer........zudem trage ich einen Kapuzenpullover.............
(ein wenig Erlebnis, in welcher Form auch immer, benötigt jeder...ich gehe z.B. in den Ferien Schneehasen jagen...
FC BASEL === SCONVOLTS BASILEA 1998 === FC BASEL
- SCAR
- Erfahrener Benutzer
Ah, lug a dr Fire of basle isch au no im Land,Fire of Basle hat geschrieben:...plus eine Narbe ...und da soll einer noch sagen er wäre nicht erlebnisorientiert?!
(ein wenig Erlebnis, in welcher Form auch immer, benötigt jeder...ich gehe z.B. in den Ferien Schneehasen jagen... )
und redet ungeniert vo minere Hand...,
I sig e böse Bueb und "erläbnisorientiert",
so seich chasch do in nit bringe, i glaub du wirsch morn in dini Einzelteil sortiert...
Spass besite, du redisch vo "Schnee"hase,
Nai, i glaub dr Daum wird im Stubaital nit iiber d Pischte rase...(nur drmit s nit z fescht OT wird...
"Ja gut e", als Nemo hesch vilicht wirgligg no gueti Chance,
das dr e Fraueli in de Ferie eins duet..........vorsinge
Egal, wie au immer, vo mir chunt nur no Stuss,
dorum bini duss und mach fiir hüt Schluss...
C ya
SCONVOLTS BASILEA 98
- Fire of Basle
- Erfahrener Benutzer
S isch wohl wohr was es usem Wald pfifft...me mungglet dass de ohni dini Heidi (*sing*...ou nei dä kasch nit bringe*sing*)SCAR hat geschrieben:Ah, lug a dr Fire of basle isch au no im Land,
und redet ungeniert vo minere Hand...,
I sig e böse Bueb und "erläbnisorientiert",
so seich chasch do in nit bringe, i glaub du wirsch morn in dini Einzelteil sortiert...,
Spass besite, du redisch vo "Schnee"hase,
Nai, i glaub dr Daum wird im Stubaital nit iiber d Pischte rase...(nur drmit s nit z fescht OT wird...)
"Ja gut e", als Nemo hesch vilicht wirgligg no gueti Chance,
das dr e Fraueli in de Ferie eins duet..........vorsinge
Egal, wie au immer, vo mir chunt nur no Stuss,
dorum bini duss und mach fiir hüt Schluss...
C ya
Und im scheene Eeeschderreich sölls jo schiinds e Saunalandschaft ha...d Tier fühle sich dört jo bsunders wohl seit me!
Guet Nacht aldeee!
Übrigens het dr FCB jetzt WINTERpause (so vo wäge OT...)!
FC BASEL === SCONVOLTS BASILEA 1998 === FC BASEL