e anti basel schal repräsentiert dirotoloso hat geschrieben:Näi aber dä Schal het au mi repräsentiert (und au di wenn de wirklich e FCB Fan bisch)

BRÜLLER!!!!!!!!! i glaub, spötischtens jetzt wird jedi amöbe z'basel ärnschter gnoh........rotoloso hat geschrieben:Näi aber dä Schal het au mi repräsentiert (und au di wenn de wirklich e FCB Fan bisch)
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
dann holen wir eben tararache!!!!!! super fussballer, aggressivleader, hassfigur!Bender hat geschrieben:Cabanas, fussballerisch und menschlich Mittelklasse.
Der dürfte den Ansprüchen unseres erfolgsorientierten Trainers somit kaum genügen.
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
*ring*ring*Basic hat geschrieben:...und ausserdem is cabanas einer der wenigen menschen, denen ich auf offener strasse die fresse polieren würde wenn er mir denn über den weg liefe![]()
nein, mich repräsentiert KEIN schal, dies sind nur sachgegenständerotoloso hat geschrieben:Näi aber dä Schal het au mi repräsentiert (und au di wenn de wirklich e FCB Fan bisch)
2 fliegen auf einen streichrotoloso hat geschrieben:*ring*ring*
Grüezi Herr Petric, mir erlaube uns Ihre Ruhm für Wüsseschaftlichi Zwäck z'benutze. Dr folgendi Experimänt wird grossi Vorzüg für d'Zuekunft vo dr ganzi Region bringe. Würde Sie bitte d'Cabanas-Maske wo in ihrem Briefkaschte ligt aazieh und an dr XXXXXXXXXXXXXStr. bim Herr Basic klingle? dr Räscht erledigt sich älli. Viele Dank.
Wenn du di jetzt ärnschthaft zu dene 3452034 zelle willsch wo ganz fescht devo überzüggt sinn dass dr MP gwüsst het dass das e Anti-FCB Schaal gse isch, denn dueschmr leid...baslerstab hat geschrieben:BRÜLLER!!!!!!!!! i glaub, spötischtens jetzt wird jedi amöbe z'basel ärnschter gnoh........
Basic hat geschrieben:e anti basel schal repräsentiert di![]()
![]()
Mi Basler-Härz bluetet halt immerno wenni an dene Bilder zruggdänk...Basic hat geschrieben: ysch herrlig wiemeren mit ei zwei sprüch grad uf 180 bringt![]()
![]()
sälbst wennr e original vrbrennt hätt.....who cares?????rotoloso hat geschrieben:Wenn du di jetzt ärnschthaft zu dene 3452034 zelle willsch wo ganz fescht devo überzüggt sinn dass dr MP gwüsst het dass das e Anti-FCB Schaal gse isch, denn dueschmr leid...
dito au für...
Mhhh... weniger, dä enthaltet Quinisocainhydrochlorid und isch eigentlich gege Huttjukreiz, nutzt mr nid vill...Kimfalee hat geschrieben:Probier's doch mit Isochinol
Wenn dir e Brennende FCB Schaal nütt ussmacht isch das scho ok, bi mir isches anders, vorallem wenn ich denn däm si Lohn dörf zahle...baslerstab hat geschrieben:who cares?????
Näi, eher Pickel am Ar*chloch... d.h. an ihm sälberBasic hat geschrieben:jä griegsch denne kei usschlag wenn an petric dänggsch![]()