dr eint het dr körperlig gröscht gangsta grad ind rabatte gschosse (us däm gschtrüpp ischer ebbe nit so schnäll use cho). denn sig e momänt reuh gsi. denn hän sie ds'zweite numme no drei mageri vor sich gha. denn hän si d'gangstas gfrogt was sie überhaupt wänn. do het dr eint gantwortet: khei schtress mann bla bla bla... sie sind denn eifach witer glofe in ihre üebigsruum und d'gangstas sind ihre wäg gange. mi sohn isch khei schläger. aber är wott halt eifach si rueh ha. aber au wenn 4 uffne los wäre, mit jeder garantie, eine hätt är ins schpital mitgnoh. do kennen guet gnue. d'frau macht halt amme fascht in d'hose. aber im ändeffägt findet sie's au richtig dass är sich wehrt. na ja, mit 1,92 und 85kg gohsch in gwüsse situatione irgendwie anderscht durs läbe.Phebus hat geschrieben:i hoff nur, dass di sohn und si kolleg richtig zuegschlage hänn!!!!!!
Mir goht's eher dorum, was die Ironie vo däm Bachel do inne vrloore het. Checksch dr Fisch?Lou C. Fire hat geschrieben:@ all
sagt mal, kann es wirklich sein, dass keiner die Ironie in Mendez' Post versteht? Auch wenn sie zur Unzeit erfolgt, so ist sie doch kaum zu übersehen...![]()
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
läck du mir...woher chnunsch denn du? Klar, mit 12 got me zobe au noni allei furt...do chamme jo gar nüt mitbecho was in dr grosse, böse Stadt alles abgohtMendez hat geschrieben:Ich sag ja nur, dass me vielliecht no d'version vo dr gegepartei sött aloose, bevor me öpper verurteilt. Die lüt werde sicher für sie nachvollziehbari gründ ha für ihres handle. Ich seh die lüt eigentlich eher in dr opferrolle.
(Läck isch mir langwylig, ka nid iipenne. Ha denkt e chli sozialpädagogischs geschwafel macht mi nüed, aber es funktioniert nid.)![]()
I glaub wenn Dir öpper d'Kleider wägnimmt, bisch au zimlig blut oder?PastaBasta! hat geschrieben:...recht gebückt (schlächt integriert, schlächit schprochkenntnis, schlächti schance uff e usbildig etc.) durch s'läbe. wenn dene d'klamotte und s'gleaste sauto e wäg nimsch, denn schtöhn die arme sieche wie blutt do!
i bi froh das mir uf em land us die problem nit e so khenne. isch halt au e schtügg läbensqualität.
dass isch eigentlich immer so, sobald dä mit dr gröschte klappe, dr "afiehrer" weg isch, ziehnd si zimlich schnell dr schwanz iPastaBasta! hat geschrieben:dr eint het dr körperlig gröscht gangsta grad ind rabatte gschosse (us däm gschtrüpp ischer ebbe nit so schnäll use cho). denn sig e momänt reuh gsi. denn hän sie ds'zweite numme no drei mageri vor sich gha. denn hän si d'gangstas gfrogt was sie überhaupt wänn. do het dr eint gantwortet: khei schtress mann bla bla bla...
Genau, und am beschte hausch de möglichst schnell & brutal um, susch kunt de Stv. Afiehrer no uf d idee die chance usznötze und sich i dere gruppehyrarchie ufezarbeite .....AJBS hat geschrieben:dass isch eigentlich immer so, sobald dä mit dr gröschte klappe, dr "afiehrer" weg isch, ziehnd si zimlich schnell dr schwanz i
Ich habe es selber geschafft, mich zu integrieren. Seltsam was?A.C.A.B. hat geschrieben:aber ist dies ein problem von türken? von schwarzen? von asylanten? ich denke mal, dass die Quote von solchen verbrechen bei Ausländern grösser ist, aber die waren schuldigen sind die, welche die Integration von diesen Leuten erschweren.
du schwarzes schaf du!!!!!Balisto hat geschrieben:Ich habe es selber geschafft, mich zu integrieren. Seltsam was?
ja gut, aber weil du es schaffst ist es noch längst nicht selbstverständlich oder?Balisto hat geschrieben:Ich habe es selber geschafft, mich zu integrieren. Seltsam was?
Es muss aber selbstverständlich sein!crazychillbär hat geschrieben:ja gut, aber weil du es schaffst ist es noch längst nicht selbstverständlich oder?
Ich gebe Dir grundsätzlich Recht.Das stimmt, aber man darf das nicht immer schwarz und weiss sehen.Du bist im Ausland.Kannst die Sprache nicht.Wirst von allen Einheimischen gemieden.Dann kommt ein Landdsmann von Dir.Ihr hängt nur noch zusammen ab.Sprecht beide nicht die neue Landessprache.Und alle weiteren Maßnahmen bringen nichts, da diese keine Lust haben.Balisto hat geschrieben:Es muss aber selbstverständlich sein! Wenn ich in deiner Wohnung Gast bin, dann halte ich mich an DEINE Regeln und Gebräuche und passe mich an, und wenns mir nicht passt hau ich halt wieder ab! Und mich zu integrieren ist nicht deine Aufgabe in deinem Haus!
So läuft das normalerweise.
Was är jo erscht nach dim Post zuegäh het.[/ironie]Mendez hat geschrieben:Jo, aber DerZensor isch jo nid türke vrschlage worde.
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
Kumm nimm e paar Voltaren, denn goht's au dir besser...voltaren hat geschrieben:Wieso meldet sich bei so einem menschenverachtenden und widerlichen Beitrag niemand zu Wort? Komme jetzt niemand mit "don't feed the trolls", bei sowas gibt's doch keine Entschuldigung?!
Auch von mit gute Besserung an den Zensor...
Ganz einfach, weil es so niveaulos ist, dass man nicht drauf eingeht.voltaren hat geschrieben:Wieso meldet sich bei so einem menschenverachtenden und widerlichen Beitrag niemand zu Wort? Komme jetzt niemand mit "don't feed the trolls", bei sowas gibt's doch keine Entschuldigung?!
Auch von mit gute Besserung an den Zensor...