Heisser Empfang In der Türkei, Schweizer Teambus mit Eiern beworfen

Alles über Fussball, ausser FCB.
Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pascilicious »

PeppermintPatty hat geschrieben:Wenn hier einer nicht cool bleibt, dann doch wohl du? Und dieses Gesülze wegen der Hymne, mann, werden wir das in 20 Jahren noch hören? Das ist vielleicht keine feine Sitte, aber BITTE, davon geht die Welt jetzt echt nicht unter. Abgesehen davon - wie still war es während der Schweizer Hymne im türkischen Sektor? Ach ja - das war alles nur aus Protest gegen das böse Verhalten der Schweizer. Genau. :rolleyes: . Und wegen der Tickets: Mach dich mal locker - weisst Du eigentlich, wie viele Schweizer auch nicht an Tickets kamen für ein Match der immerhin "ihr" eigenes Heimspiel war?? Klar - das neue Wankdorf ist natürlich nur um die Türken zu schikanieren mit 30'000 statt mit 150'000 Plätzen gebaut worden. nochmals :rolleyes: . Und zuletzt: es ist uns wohl sowas von egal, wer für uns ist und wer nicht. Sollen die supporten wen sie wollen - don't care!
HHAHAHAA armes Usländer Volk... hänt sie doch vor paar Joor no reklamiert wills zwenig (!!!) usländischi TV Sänder ka het.. HAHAHAAHA Verrecket dra!!!
Und was isch mit uns??? ICH WILL PREMIERE!!!! UND SKY!!! :D

Murathino

Wieso wohl

Beitrag von Murathino »

Pascilicious hat geschrieben:Hüte zobe gohts nit um rassissmuss, do hesch absolut rächt! Aber in däm fred gohts um rassismuss und sehr vieli Usländer sind SEHR rassistisch! Glaubs mir! Aber das wird immer und immer wieder untere Teppich kehrt, den me dörf jo nix böses sage! Und seit me öbis, isch mr grad e Nazi und Rächts! So wit simer scho mit unserer Hirnwösch!! Hopp Schweiz!!
Wieso wohl??? Wenn me so behandelt wird, kunnt das halt wieder zrugg!!! Hopp Türkey!!! ;-))

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

[quote="Murathino"]Wieso wohl??? Wenn me so behandelt wird, kunnt das halt wieder zrugg!!! Hopp Türkey!!! ]

tja wen jede 2te türk wo in dr schwiiz wohnt sait scheiss schwiiz kunnt das halt wieder zrugg!!! ohne die türkei fahrn wir zur WM!!!!!!!!!!
Basel ai Liebi!!!

ChosenOne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ChosenOne »

Murathino hat geschrieben:Und Rassischte verdiene nid nur ei Fuscht ins Gsicht, sondern 100 bis unendlich!!!! Basta!!!!!!!!!!!!!!!
super ussag. gratuliere dir! so wärde d'rassismus-problem glöst! :o

Taratonga
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Taratonga »

Murathino hat geschrieben:Denkt mal nach........was hier in der Schweiz die ganze Zeit abgeht gegen uns!!! An Tickets kamen wir nicht ran.........
Ihr Türken seit wohl hinten angestanden als der liebe Gott das Hirn verteilt hat, was?? In Bern trug die Schweiz ihr Heimspiel aus. Die Türken erhielten sogar 1000 Tickets mehr als z.B. die Franzosen oder Iren. Und heute findet das Rückspiel in Instanbul statt. Alles begriffen oder war das zu schnell?

Murathino

Beitrag von Murathino »

maradoo hat geschrieben:tja wen jede 2te türk wo in dr schwiiz wohnt sait scheiss schwiiz kunnt das halt wieder zrugg!!! ohne die türkei fahrn wir zur WM!!!!!!!!!!
Hejo klar!!! ;-)

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

[quote="Murathino"]....und ausserdem Frei IST ein verdammter LAMA-HURRENSOHN (fragt mal die Engl&#228]

Hab die Engländer mal gefragt, weisst du was die geantwortet haben.

Who the fuck is Frei? But the fucking bloody Turkey bastards have to die!!!
CR7 Fanboy

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

[quote="Murathino"]Die meisten anderen Ausl&#228]
Bi Italiäner und zämme mit mine 11 Ital. Arbetskollege kan i dir garantiere dassmr hütt z'obig alli voll für d'Schwizz sinn, au mini andere ital. und spanischi Kollege dänke gliich.

Sötts d'Schwizz hütt z'obig schaffe will i luege wievill Schwizzer vo euch kaputt gschlage wärde will sie in ihrem eigene Land am feschte sinn und ihr als Gäscht das nid tolleriere könnet. Ich kenn sehr vill Türke, dr gröschti Teil sinn ganz aaständigi und liebi lütt aber dr Aateil an "schwarzi Schöf" isch bi euch ebbe nid so klei...
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

[quote="Murathino"]Wieso wohl??? Wenn me so behandelt wird, kunnt das halt wieder zrugg!!! Hopp Türkey!!! ]

Do würd ich mi jetzt an Dinere Stell gard gwaltig sälber an dr Nase näh....

Do ine koh, blöd go umeprovoziere, ko briele wäge Rassismuss und sälber kei Streich besser sy....

QED
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

Murathino hat geschrieben:von uns gibt es ca 80000 und nicht mehr.........ausserdem sind wir nach den Deutschen, Italienern, Jugos, Spaniern, Portugiesen und Albanern, erst an 6ter Stelle von den Ausländern!!!!!!
Zum Glück
CR7 Fanboy

Murathino

Beitrag von Murathino »

Taratonga hat geschrieben:Ihr Türken seit wohl hinten angestanden als der liebe Gott das Hirn verteilt hat, was?? In Bern trug die Schweiz ihr Heimspiel aus. Die Türken erhielten sogar 1000 Tickets mehr als z.B. die Franzosen oder Iren. Und heute findet das Rückspiel in Instanbul statt. Alles begriffen oder war das zu schnell?
Du könntisch das au sage ohni beleidige usw........aber ich glaub das kasch jo du nid!!!!!!!!!!!!! will du überhaupt kei hirni hesch!! du mongi-schwer!!!!!

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Murathino hat geschrieben: du mongi-schwer!!!!!
Was meint'r?!?

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

Rinoceronte
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rinoceronte »

Murathino hat geschrieben:Du könntisch das au sage ohni beleidige usw........aber ich glaub das kasch jo du nid!!!!!!!!!!!!! will du überhaupt kei hirni hesch!! du mongi-schwer!!!!!

bow bow bow. Uswärtsteams kriege halt weniger Tickets... Schade schade...

Gehts ihr heute Abend wieder auf Schlitztour?
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

Ja ja, immer die Anderen schuld. Kann es langsam nicht mehr hören.

Murathino

Beitrag von Murathino »

mimpfeli hat geschrieben:Was meint'r?!?
man, was hesch du für e scheiss name!! "mimpfeli"!!

ChosenOne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ChosenOne »

rotoloso hat geschrieben: Sötts d'Schwizz hütt z'obig schaffe will i luege wievill schwizzer vo euch kaputt gschlage wärde will sie in ihrem eigene Land am feschte sinn und ihr als Gäscht das nid tolleriere könnet. Ich kenn sehr vill Türke, dr gröschti Teil sinn ganz aaständigi und liebi lütt aber dr Aateil an "schwarzi Schöf" isch bi euch ebbe nid so klei...
auso we das hüt passiert verstah i die jungs de ächt nümme! wes hüt d'schwiiz schafft u i mir muess sorge mache ob i jetz miteme schwizer-shirt uf d'strass darf ga feschte ohni ds verchlopfet wärde stimmt ja würklech öppis nümm!

u we mir da de no eine verbi chunt mit "du hesch mi mit dim ch-shirt" provoziert, söt är ev. wieder id türkei zrugg. wüu de isch är ir schwiiz würklech am fautsche ort.

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

[quote="Murathino"]von uns gibt es ca 80000 und nicht mehr.........ausserdem sind wir nach den Deutschen, Italienern, Jugos, Spaniern, Portugiesen und Albanern, erst an 6ter Stelle von den Ausl&#228]

Mitm Unterschied das mir nid do aane koh sinn das Land go erobere sondern go schaffe und d'frässi halte. Mir sinn do Gäscht, mir bekömme 100x meh als mr in unserem Land bekoh hätte und dorum simmer dankbar, nämme wasmr bekömme und probiere uns z'integriere und nid negativ uff z'falle.

Klar, würd Italie - Schwizz spiele wär au ich für Italie aber wenn d'Schwizz Italie uuseschmeisst denn isch das für mi käi Grund d'Stadt klitz-und-klei z'schloh, vorallem wenns über Hi- und Rückspiel glingt denn muess die Mannscahft wo wytterkunnt eidüttig besser gse si und das dörfme ruhig anerkenne.

...und trotzdämm bini überzüggt dass du e fake bisch...
[/CENTER]

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Murathino hat geschrieben:man, was hesch du für e scheiss name!! "mimpfeli"!!
Siess....andere welle Vorhaltige mache wäge Beleidigunge, sälber aber kei bitzeli besser sy....

CubaLibre
Erfahrener Benutzer

Beitrag von CubaLibre »

Murathino hat geschrieben:man, was hesch du für e scheiss name!! "mimpfeli"!!
sag emol, murathino, merksch du eigentlich dass du do inne beleidigunge und pauschalisierig verurteilsch, und selber genau z gliche machsch? und immer anderi für alles schuld gäh? oder schnallschen eifach nit?

Murathino

Beitrag von Murathino »

rotoloso hat geschrieben:Mitm Unterschied das mir nid do aane koh sinn das Land go erobere sondern go schaffe und d'frässi halte. Mir sinn do Gäscht, mir bekömme 100x meh als mr in unserem Land bekoh hätte und dorum simmer dankbar, nämme wasmr bekömme und probiere uns z'integriere und nid negativ uff z'falle.

Klar, würd Italie - Schwizz spiele wär au ich für Italie aber wenn d'Schwizz Italie uuseschmeisst denn isch das für mi käi Grund d'Stadt klitz-und-klei z'schloh, vorallem wenns über Hi- und Rückspiel glingt denn muess die Mannscahft wo wytterkunnt eidüttig besser gse si und das dörfme ruhig anerkenne.
wärs glaubt wird seelig!!! du bisch aber e komische Italo!!! ;-)

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

Murathino ist kein Türke!
Schaut Euch doch mal an wie der schreibt, keinerlei Anzeichen von Assi-Turk-Deutsch...

Das muss ein Fake sein!
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

Nur So...
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Nur So... »

rotoloso hat geschrieben:Bi Italiäner und zämme mit mine 11 Ital. Arbetskollege kan i dir garantiere dassmr hütt z'obig alli voll für d'Schwizz sinn, au mini andere ital. und spanischi Kollege dänke gliich.

Sötts d'Schwizz hütt z'obig schaffe will i luege wievill Schwizzer vo euch kaputt gschlage wärde will sie in ihrem eigene Land am feschte sinn und ihr als Gäscht das nid tolleriere könnet. Ich kenn sehr vill Türke, dr gröschti Teil sinn ganz aaständigi und liebi lütt aber dr Aateil an "schwarzi Schöf" isch bi euch ebbe nid so klei...
Kann i nur bestätige... :D :cool:

ansunste: Bild
Grüsse gehen an alle die es verdienen...

Murathino

Beitrag von Murathino »

CubaLibre hat geschrieben:sag emol, murathino, merksch du eigentlich dass du do inne beleidigunge und pauschalisierig verurteilsch, und selber genau z gliche machsch? und immer anderi für alles schuld gäh? oder schnallschen eifach nit?
hesch jo rächt, ich han jo au nid beleidigend agfange..........söll ich uf euri beleidigunge......jooooooooooooooo und aaaaamen sage?????? vergiss es und überleg emol sälber!!!

ChosenOne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ChosenOne »

[quote="Murathino"]wärs glaubt wird seelig!!! du bisch aber e komische Italo!!! ]

du bisch gloubs würklech chli beschränkt. git lüt die dänke witer aus über ihri nasespitze. mau chli dankbarkeit zeige zügt imfau nid vo schwächi... aber äbe.

kenne ä türk dä würd dir mit gnuess mau sini meinig verklicke! hüt am abe luege mir dr match uf grosslinwand bimene kolleg. mir si 5 schwizer u 4 türke. u i bi dervo überzügt, dass die 4 jungs mi nid verchlopfe we mir hüt gwinne.

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

[quote="Murathino"]wärs glaubt wird seelig!!! du bisch aber e komische Italo!!! ]
Was isch denn komisch an mi... Fahr e ital. Auto, ha e ital. scooter e ital. Pass (käi CH-Pass) iss sehr vill Pasta und Pizza, kumm ussem Süde und ha 2 ital. Eltereteil... was isch an mi komisch? Das i Aaständig bi?
[/CENTER]

CubaLibre
Erfahrener Benutzer

Beitrag von CubaLibre »

Murathino hat geschrieben:hesch jo rächt, ich han jo au nid beleidigend agfange..........söll ich uf euri beleidigunge......jooooooooooooooo und aaaaamen sage?????? vergiss es und überleg emol sälber!!!
scho wieder pauschalisiert.

ChosenOne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ChosenOne »

rotoloso hat geschrieben:Was isch denn komisch an mi... Fahr e ital. Auto, ha e ital. scooter e ital. Pass (käi CH-Pass) iss sehr vill Pasta und Pizza, kumm ussem Süde und ha 2 ital. Eltereteil... was isch an mi komisch? Das i Aaständig bi?
solang du nid bir mafia bisch, bisch äs weichei u ke italiäner! ;)

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

[quote="rotoloso"]...und trotzd&#228]

[quote="Lou C. Fire"]Murathino ist kein T&#252]
Dä Satz do unte bestätigt unseri These, i bi überzüggt dasses in dr Schwizz käi Türk gitt wo je so öbbis schriebe würd...
[quote="Murathino"]w&#228]
[/CENTER]

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

rotoloso hat geschrieben:Was isch denn komisch an mi... Fahr e ital. Auto, ha e ital. scooter e ital. Pass (käi CH-Pass) iss sehr vill Pasta und Pizza, kumm ussem Süde und ha 2 ital. Eltereteil... was isch an mi komisch? Das i Aaständig bi?
Ein Asiate versteht nicht wie man sich als Europäer zu verhalten hat....
CR7 Fanboy

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Dasch nie im Läbe e Türk!

Fake-Alarm :D

Antworten