Fahrschule so uf die art....wo??

Der Rest...
Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Gevatter Rhein »

Müüsli hat geschrieben:Jooo, ebe, dir Männer händ vom genau gliche e Ahnig wie mir Fraue au...
Bild
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.

Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]

vizekönig
Benutzer

Beitrag von vizekönig »

naja...tiptronic isch scho toll, aber nie verglichbar miteme manuell gschaltene...i finds eifach vom gfühl här nid so dr hammer....

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

vizekönig hat geschrieben:naja...tiptronic isch scho toll, aber nie verglichbar miteme manuell gschaltene...i finds eifach vom gfühl här nid so dr hammer....
ysch wohl öbbe s'gliche wie diskussion kunschtrase, naturrase...

die einte wänn no s'pure, ursprünglige feelling die andere finde plausch am nöie :)
Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Was zeigt man einer Frau, die ein Jahr unfallfrei Auto gefahren ist?
Den zweiten Gang!
-----
Was beweist, dass Bier zu viel weibliche Hormone besitzt? Wenn Männer zu viel davon trinken, können sie kein Auto mehr fahren.
-----
In Memphis dürfen Frauen nur Auto fahren, wenn ein Mann vor dem Gefährt herläuft und eine rote Fahne schwenkt um Fußgänger und entgegenkommende Fahrzeuge zu warnen.

Und das beste daran ist: Es gibt das Gestz wirklich !!!

Marylou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Marylou »

Gevatter Rhein hat geschrieben:Klar. Und Orientierigssinn händ si au. Und Ahnig vo Fuessball. Und im Parkiere sind si Wältmeischter. Logisch.

Und überhaupt, waschndas für e Bärgdialäkt?
i vrreck immer wieder ab dine vorurteils-getränkde yyträg, anderi würdes bös näh, aber i finds luschtig... orientierigssinn hani wirgglich keine, hehe, wenn ich an ere chrüzig links sag, denn gohts sicher nach rächts. fuessball chasch mi so zimlich alles froge (10 joor joggeli hinterlön halt gliich yydrück) und mit mym parkierstil hani grad letschtens bi dr schützematte zwei (männlichi) kollege überrascht, die hän nämlig dänggt, es längt nid, und ich: erschte vrsuech und scho bini problemlos dinne gsi (ok, bi sälber bitz überrascht gsi... :D )

aber nur wyter mit dine luschtige, provokative vorurteil, nur ziehts nid bi allne...

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Gevatter Rhein »

Asso ich brings regelmässig fertig, mi 4.28m lange Kaare inere 6m-Parklugge so anezstelle, dass 1 Rad ufem Trottoir stoht. Dr Unterschied isch nid, wär ka besser parkiere, sondern, dass mi Frau zB sich nid getraut (könnt schräg dostoh, könnt eine zueluege...) und mir isches scheissegal ;)
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.

Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]

Marylou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Marylou »

[quote="Gevatter Rhein"]Asso ich brings regelmässig fertig, mi 4.28m lange Kaare inere 6m-Parklugge so anezstelle, dass 1 Rad ufem Trottoir stoht. Dr Unterschied isch nid, wär ka besser parkiere, sondern, dass mi Frau zB sich nid getraut (könnt schräg dostoh, könnt eine zueluege...) und mir isches scheissegal ]

höhö, ebe, sovil zu däm...

ok, muess au zuegäh, bi mol neume so lang nid in e parklugge cho, dass e bauarbeiter cho isch und gfrogt het, öb är en nid söll yyparkiere, ha denn dankend aagnoh... aber dasch au no mit zimlich früscher priefig gsi... :o

darkness
Benutzer

Beitrag von darkness »

Alli wo ihre Fiehrerschiin noni hän dörfe sich jetzt druf freue dass drei Johr mit em griene L dörfe fahre.
I love Satan!

eleven
Neuer Benutzer

Beitrag von eleven »

darkness hat geschrieben:Alli wo ihre Fiehrerschiin noni hän dörfe sich jetzt druf freue dass drei Johr mit em griene L dörfe fahre.
nur wennsi dr lehrfahruswiis bis im dezämber nonig hän!
Wo kämen wir hin, wenn alle sagten, wo kämen wir hin, und niemand ginge um einmal zu schaun, wohin man käme wenn man ginge.

minkes
Benutzer

Beitrag von minkes »

[quote="darkness"]Alli wo ihre Fiehrerschiin noni h&#228]

Grünes L kommt nicht, nur Führerschein auf Probe...

Genaue Details:
http://www.xn--grnes-l-o2a.ch/

BB85
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BB85 »

|{i||er hat geschrieben:Brille : Fielmann!!!

BB, wart mol bis du dr Lehrfahruswis hesch :cool:
jep hütte biko,mäntig fahrstund mitere brülle wo eifach so gläser dine het,wo gar nüt bringe....bekum se erscht in 7 daag... :eek:

|{i||er
Erfahrener Benutzer
Beitrag von |{i||er »

BB85 hat geschrieben:jep hütte biko,mäntig fahrstund mitere brülle wo eifach so gläser dine het,wo gar nüt bringe....bekum se erscht in 7 daag... :eek:
aight...
so in dem stil:

"diese hier sind gehärtet, verspiegelt und aus kunstoff, kosten 47.90"
"die nimmi"
"dann gibt's noch die normalen gläser, für 19.50"
"die au"
"sie können jedoch nur eine sorte nehmen"
"au egal, mache sie was besser isch"

:cool:
Love is like Graffiti on a train meaning love isn't easy to explain

Antworten