Digge hat geschrieben:sorry, bi mit enere grippe im näscht gläge letscht wuche...
aber geschter natürlich wieder an dr linie gstande bim souveräne 8-2 Sieg über BCO Alemannia! Super Mannschaftsleischtig, jede für jede gfightet und gloffe. In däre Form schlöhn mr au Bottecchia! Kei Verglich gsi mit dr Leischtig vom Therwil-Match.
Geschter hän mr zeigt wie stark mir sin!!!!
nur euri spieler oder au vom eins?
i weiss no letscht joor hämmer euch 8.0 kabutt gmacht...
mir hän miehsam 2:1 gg. telegraph gwunne...
negschte Samstig Kracherspil SV Sissach vs. BCO Alemanne in Sissach am Achti zobe...
@ killer: be there or be gay
sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT
Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T
Nino Brown hat geschrieben:nur euri spieler oder au vom eins?
i weiss no letscht joor hämmer euch 8.0 kabutt gmacht...
mir hän miehsam 2:1 gg. telegraph gwunne...
negschte Samstig Kracherspil SV Sissach vs. BCO Alemanne in Sissach am Achti zobe...
@ killer: be there or be gay
1 spieler vom eins, will är krach mit em trainer het und dört nid dörf spiele momentan. dr räscht alles eigeni, hän viel neui spieler und sin mit letscht joor nüm z'vergliche, dört sin mr e trümmerhuffe gsi...
telegraph hän mr in dr vorbereitig 5-2 gschlage, die sin nix. wenn mr unseri chance mache, chönnte mr 15-2 gwünne....
am sunntig chunnt's z'binnige zum spitzekampf vo dr gruppe 6. 10.15 sportplatz spiegelfeld sc binnige - us bottecchia basel!!!
Digge hat geschrieben:1 spieler vom eins, will är krach mit em trainer het und dört nid dörf spiele momentan. dr räscht alles eigeni, hän viel neui spieler und sin mit letscht joor nüm z'vergliche, dört sin mr e trümmerhuffe gsi...
telegraph hän mr in dr vorbereitig 5-2 gschlage, die sin nix. wenn mr unseri chance mache, chönnte mr 15-2 gwünne....
am sunntig chunnt's z'binnige zum spitzekampf vo dr gruppe 6. 10.15 sportplatz spiegelfeld sc binnige - us bottecchia basel!!!
Könne dr dä nid verschiebe uf e nomidaag, den könt y wenigschtens au cho luege !!
immerhin dr spitzekampf par exellance !!
Lauf nid dr Vergangeheit nooche und verlier di nid in dr Zuekunft. d'Vergangeheit isch nümi und d'Zuekunft isch noni koh. s'Lääbe isch do und jetzt!
Johnholmes, 1975 - ....
JohnHolmes hat geschrieben:Könne dr dä nid verschiebe uf e nomidaag, den könt y wenigschtens au cho luege !!
immerhin dr spitzekampf par exellance !!
leider nid, hätt au lieber am nomittag gschuttet...
das wird wirklich e spitzekampf par excellence. beschti offensive trifft uf beschti defensive!
chuumm verzelle emol, wie schloht me die???
was hän dir eigentlich küngelet? 4-4 gäge milan-club, isch jo lächerlich für e mannschaft vo bottecchia schloht und gäges dream team unentschiede macht!
Digge hat geschrieben:leider nid, hätt au lieber am nomittag gschuttet...
das wird wirklich e spitzekampf par excellence. beschti offensive trifft uf beschti defensive!
chuumm verzelle emol, wie schloht me die???
was hän dir eigentlich küngelet? 4-4 gäge milan-club, isch jo lächerlich für e mannschaft vo bottecchia schloht und gäges dream team unentschiede macht!
Also dä match am suntig....
Zur Halbzyt simr 0:2 vorne glääge. Nach dr Halbzyt hämr schlichtwäg eifach nur no pennt und dänggt jojo, dä match isch gloffe...und pleetzlig sin die Italos nomol cho und wie... hämr halt nomol miese gas gäh... also 2:2, den 3:2 den 3:3, den 3:4 für uns...und die letscht aktion vom match e corner für dItalos und paff kopfball dinne 4:4....jä nu...
Wie me Bottecchia schloht, ganz eifach, närve bhalte und sich nid provoziere loh vo de dräckeleie wo si mache....muesch di mol achte bim yylaufe was die für e prozedere hän...klatsche si alli zämme und mache sich warm tstststs lachhaft!!
he die schlöhn dr, uf jede fall, dstürmer mien eifach immer uf jede ball druff wen dverteidigung vo bottecchia dr ball het. die sin nüt und mache unter druck fähler !!¨
Lauf nid dr Vergangeheit nooche und verlier di nid in dr Zuekunft. d'Vergangeheit isch nümi und d'Zuekunft isch noni koh. s'Lääbe isch do und jetzt!
Johnholmes, 1975 - ....
JohnHolmes hat geschrieben:Also dä match am suntig....
Zur Halbzyt simr 0:2 vorne glääge. Nach dr Halbzyt hämr schlichtwäg eifach nur no pennt und dänggt jojo, dä match isch gloffe...und pleetzlig sin die Italos nomol cho und wie... hämr halt nomol miese gas gäh... also 2:2, den 3:2 den 3:3, den 3:4 für uns...und die letscht aktion vom match e corner für dItalos und paff kopfball dinne 4:4....jä nu...
Wie me Bottecchia schloht, ganz eifach, närve bhalte und sich nid provoziere loh vo de dräckeleie wo si mache....muesch di mol achte bim yylaufe was die für e prozedere hän...klatsche si alli zämme und mache sich warm tstststs lachhaft!!
he die schlöhn dr, uf jede fall, dstürmer mien eifach immer uf jede ball druff wen dverteidigung vo bottecchia dr ball het. die sin nüt und mache unter druck fähler !!¨
ojeoje.... jänu, gwünnet dr nögschte match wieder! hesch wenigschtens dörfe schutte?
ok, das hän mr im griff. giftigi stürmer wo de verteidiger dä ball abjage hän mr und defensiv stöhn mr momentan rächt sicher. mpen eifach vollgas gäh und jede muss giggerig sy, denn klappt das!
Digge hat geschrieben:ojeoje.... jänu, gwünnet dr nögschte match wieder! hesch wenigschtens dörfe schutte?
ok, das hän mr im griff. giftigi stürmer wo de verteidiger dä ball abjage hän mr und defensiv stöhn mr momentan rächt sicher. mpen eifach vollgas gäh und jede muss giggerig sy, denn klappt das!
bi uf dr ersatzbangg gsi, aber dr trainer het uns anschynend (????) bi däre hektische 2. Halbzyt vergässe..... nur 1 uswäggslig het är vorgnoh....
wirklig schaad isch eure match fascht glychzitig. wär y gärn cho luege!!
Johnholmes, 1975 - ....
JohnHolmes hat geschrieben:bi uf dr ersatzbangg gsi, aber dr trainer het uns anschynend (????) bi däre hektische 2. Halbzyt vergässe..... nur 1 uswäggslig het är vorgnoh....
wirklig schaad isch eure match fascht glychzitig. wär y gärn cho luege!!
heieiei, gang di doch mol eifach go ylaufe, dehne und denn seisch em trainer "du, ich wär parat".... hehe... guet, bi mir chönntsch grad go dusche, aber viellicht klappts jo bi dim...
cha me leider nüt mache, chunnsch denn lieber im joggeli cho luege im mai, wenn mr denn dr ufstieg perfekt mache...
oder am donnschtig inere wuche. nochtragsspiel gäge therwil. die sin die ganz zyt am blöd due und umestresse will dr match nochgholt wird. cha doch au nüt defür wenn d regle so sinn und WEKO so entscheidet.....
bevor ich ab morn de wältbeschte tennisspieler mini fahrkünscht vorfüehre darf, wie jedi wuche s'beliebte (zumindest bim johnholmes und mir) tipspiel für die nögschti rundi:
Digge hat geschrieben:bevor ich ab morn de wältbeschte tennisspieler mini fahrkünscht vorfüehre darf, wie jedi wuche s'beliebte (zumindest bim johnholmes und mir) tipspiel für die nögschti rundi:
Gundeli : Galatasaray 3:1
Nordstärn : AC Milan 3:0 <== däne fählt dr bescht spieler, dä het rot kassiert gege uns!!
Alemannia : Therwil 2:2
Binnige: Botecchia 4:1
Vardar : Oberwil 0:3
und den isch winterpause
Johnholmes, 1975 - ....
Digge hat geschrieben:haha, mir 4-1 gäge bottecchia??? do machi aber e gueti fläsche uff. scho wenn mr gwünne wär's sensationell!!! willsch di yhschlime???
mir hän denn nonig winterpause, am donnschtig no therwil... wird au schwer...
und denn göhn die viele verhandlige uf em transfermärt los!!! :-)
Transfer....du ha gmeint dasch nüm möglig...oder doch...hani do öpis verpasst...
du y wot mi nid iischliime, aber mit eurer truppe isch das resultat durchus möglig...... (schleimschleimschleim)
Johnholmes, 1975 - ....
5:0 gege SC Galatasaray, läck do froog y mi scho worum die überhaupt ufgstiige sin...die sin jo meh als grotteschlächt!!! Alles Einzelspieler und jede dribblet do irgendöpis vor sich aane....
Do sag y nur messi für die 3 punggt, und so wies usgseht überwintere mr uf em 4. Platz, scheen !!!
Glückwunsch an Binnige zum Leader !!
Johnholmes, 1975 - ....
JohnHolmes hat geschrieben:E schööne Abschluss vor dr Winterpause!!
5:0 gege SC Galatasaray, läck do froog y mi scho worum die überhaupt ufgstiige sin...die sin jo meh als grotteschlächt!!! Alles Einzelspieler und jede dribblet do irgendöpis vor sich aane....
Do sag y nur messi für die 3 punggt, und so wies usgseht überwintere mr uf em 4. Platz, scheen !!!
Glückwunsch an Binnige zum Leader !!
jawolll!!!!!!!!!
mit enere sensationelle erschte halbzyt und enere guete zweite hän mr bottecchia chönne schloh!!! volle ysatz und kampf vo jedem einzelne spieler! geschter het me super gseh, dass mir e mannschaft sin und's unterenander total stimmt, jede isch für jede gange!!
jetzt no therwil schloh und als wintermeister (wär hätt das dänggt) ab ins halletraining!
Therwil: Fluri; Streicher; Ulbrich, Rodenburg, Schaub (46. T. Frei), Gabutti; Hügi, Straub, M. Schaub; Jäger (70. Villoria), A. Frei
18. 1-0
24. 1-1 A. Frei
43. 2-1
57. 2-2 Straub
61. 2-3 A. Frei
76. 2-4 Eigentor
Karten Therwil: A. Frei (Foul), T. Frei (Reklamieren)
Tolle 2. Halbzeit führt zu weiterem Sieg
Am Sonntag, den 23. Oktober trat die zweite Mannschaft auf dem Hörnli gegen die Mannschaft von Alemannia an. Die Therwiler hatten zu Beginn grosse Mühe ins Spiel zu kommen. Lag es am steinharten Ball, am schlechten Zustand des Rasens oder etwa an der frühen Anspielzeit? Auf jeden Fall verwunderte es nicht, dass das Heimteam nach gut zwanzig Minuten die Führung erzielen konnte. Therwil konnte offensiv noch nicht gross in Erscheinung treten, umso wichtiger war dann der Ausgleichstreffer mittels Standartsituation. Ein flachgetretener Eckball von Andreas Frei fand zur Verwunderung aller den Weg ins Tor. Dieser glückliche Ausgleichstreffer änderte jedoch nichts am schlechten Spiel beider Mannschaften u2013 das Spiel fand mehrheitlich im Mittelfeld statt, Fehlpässe hüben wie drüben! Als sich die Therwiler Mannschaft schon gedanklich in der Halbzeit wähnte, konnte Alemannia Abstimmungsprobleme in der Therwiler Hintermannschaft ausnutzen und erneut in Führung gehen.
Nach der Pause dann ein ganz anderes Bild. Therwil übernahm auf dem Spielfeld die Initiative, konnte viel Druck auf des Gegners Tor ausüben und wurde bereits in den ersten Minuten nach der Halbzeit einige Male sehr gefährlich. Der Ausgleichstreffer war nur noch eine Frage der Zeit. Nach einem weiteren Eckball für Therwil drosch Yves Straub den Ball von der hinteren Ecke des Fünfmeter-Raumes unhaltbar in die Maschen zum viel umjubelten 2-2.
Wenige Minuten nach dem Ausgleich dann die Führung für Therwil: Andreas Frei schloss ein herrliches Zuspiel von Reto Hügi nach einem mustergültigen Konter zur erstmaligen Führung für Therwil ab. Alemannia war zu keiner Reaktion fähig. Eine Viertelstunde vor Schluss dann die endgültige Entscheidung zu Gunsten von Therwil. Nach einem weiteren Eckball von Andreas Frei fälschte ein Verteidiger denn Ball zum Schlussresultat von 2-4 ins eigene Tor ab. Andreas Frei zu dieser Szene: u201E Ich habe den Ball ganz bewusst mit soviel Effet und einer derartigen Schussgeschwindigkeit flach in die Mitte getreten, der Verteidiger hatte gar keine Chance als den Ball ins eigene Tor abzulenken!u201C.
Letztes Spiel vor der Winterpause für das Therwiler 2:
mit enere sensationelle erschte halbzyt und enere guete zweite hän mr bottecchia chönne schloh!!! volle ysatz und kampf vo jedem einzelne spieler! geschter het me super gseh, dass mir e mannschaft sin und's unterenander total stimmt, jede isch für jede gange!!
jetzt no therwil schloh und als wintermeister (wär hätt das dänggt) ab ins halletraining!
Halletraining? mir mache ebe leider gar nüt über dr winter...
ehm, reusper, reusper.... wärs äggscht meeglig bi euch amigs iinezluege, so vo wäge fitness zbhalte...oder goht das nid well y eure diräggte "Konkuränt" bi....
Johnholmes, 1975 - ....
JohnHolmes hat geschrieben:Halletraining? mir mache ebe leider gar nüt über dr winter...
ehm, reusper, reusper.... wärs äggscht meeglig bi euch amigs iinezluege, so vo wäge fitness zbhalte...oder goht das nid well y eure diräggte "Konkuränt" bi....
mir wärde solang wie möglich uf em kunschtrase wytertrainiere, isch ebe no geil!!!
also emol yneluege chasch gärn, so e probetraining. aber ab em dritte mol wird's verbindlich!!! mir sinn jo schliesslich kei plauschverein wo sini gegner über dr winter fit haltet sondern dr zuekünftigi ufstieger!!!
Digge hat geschrieben:dank sehr gueter zweite halbzyt dr match no kehrt und therwil 4-1 gschlage, das bedütet, dass dr sc binnige
wintermaischter
isch!!!!
doderzue gratulation !!
was seit eigentlig dstatistik vo de wintermaischter.....sin den die au jewiils ufgstiige ??
Johnholmes, 1975 - ....
Johnholmes, 1975 - ....
Nino Brown hat geschrieben:du hesch e statistik welle ich weiss...
abr ich ha nur welle amerke das wintermeister nit immer automatisch au ufstiige...
aha, jo sag das mol em Digge !!
y glaub gedanglich sin si scho ufgstiige....
Johnholmes, 1975 - ....
Digge hat geschrieben:ufgstiege sinn mr no lang nid, aber jetzt muess das ganz klar unser ziel sy!
mit 5 pünggt vorsprung sött's machbar sy!!! we'll see...
du y glaub wen dr dä abstand vo 5 punggt könet hebe, den gsehts doch rächt guet us für euch !!
Schad isch jetzt scho wieder winterpause, dr fuessball fählt mr jetzt scho wieder. Vorallem wär y den wieder biz abglängt vo minere momentane situation....
wie vilicht scho glääse hesch bini mi job ab em 01.02.06 loos, geschter verkündet worde...
Johnholmes, 1975 - ....
JohnHolmes hat geschrieben:du y glaub wen dr dä abstand vo 5 punggt könet hebe, den gsehts doch rächt guet us für euch !!
Schad isch jetzt scho wieder winterpause, dr fuessball fählt mr jetzt scho wieder. Vorallem wär y den wieder biz abglängt vo minere momentane situation....
wie vilicht scho glääse hesch bini mi job ab em 01.02.06 loos, geschter verkündet worde...
ouhhh, fuck!!!!
duet mr ächt leid alte, kopf hoch und viel glück das bald wieder öbis neus findsch!!!!
next game:
Sa, 25. Februar, 19.00, SC Binningen 3 - FC Amicitia Riehen 2
Kömmet'r in dr Ruckrundi widr uffe Landauer? Könne denn e Bierli näh.
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.