Eigeschafte Traumaa/Frau

Der Rest...

Eigeschafte Traumaa/mäde

geili Figur
66
14%
guet im Bett
57
12%
intelligänt
75
16%
vermögend
27
6%
FC FAn
18
4%
Biertringger
23
5%
Reizwöschträger/in
35
7%
treu
79
17%
witzig
76
16%
ich bin CHinatown
12
3%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 468

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

art-of-football hat geschrieben:Naja, nit grad dr GW biko, sunnscht verliersch di Glaubwürdigkeit... :D :p
ts ts ts ... ich zittier mi jetzt mol sälber usem alte FCB Forum
BloodMagic hat geschrieben:für mi köhre do no ganz anderi Sache drzue ...

- Natürlich
- Uf dr gliche Wällelängi
- Nid langwilig

und und und ....

... usserdem würd mi intressiere wieso "Reich - Nicht nett" zämä ghöre? E frau cho jo au riich si und nätt ...!

d Üsserlichkeite sind das wo als erschts bländä, aber für e Fründin zehle denn doch als allererschts mol die innere Wärt ..! Sünscht klappts uf längeri Sicht gseh sowieso nid ..!

usserdem hetts im Wort "Traumfrau" ds Wort "Traum" drinne und das isch sowieso s wichtigschte ... Me muess vo ihre Treume ... jede Augeblick, wosi nid do isch muess me sich drno sehne sie z gseh! Wenn si denn do isch und dr Usdruck in ihre Auge gseht, denn muess me genau das Gfühl ha wo eim seid .. "Das isch mini Traumfrau".

E Traumfrau nachem üssere z beschribe wär e chli churzsichtig und naiv. Ob si blondi, roti, schwarzi oder bruuni Hoor hett isch doch egal und d Körbchengrössi sowieso schlussendlich zehlt nume eis: Jedi Sekunde wome si nid gseht muess me sich nach ihre sehne. Genau denn isches "mini Traumfrau"!
Zum Thread
Es chund sehr guet © C. Sfoza 2021, LG Dave

art-of-football
Erfahrener Benutzer

Beitrag von art-of-football »

M.Monroe hat geschrieben:frauenversteher... :rolleyes: verstehen sie die frauen auch wirklich oder möchten sie sie gern verstehen? :)
Frauen musst du nicht verstehen, du musst sie be-greifen :cool: :eek:

M.Monroe
Neuer Benutzer

Beitrag von M.Monroe »

Hoellenhund hat geschrieben:Alter?

Grösse?

Gewicht?

Körbchengrösse?
nene, das geb ich nicht bekannt! :) will nicht so enden wie dieses Stärnli (nichts gegen dich)

Sänz
Benutzer

Beitrag von Sänz »

M.Monroe hat geschrieben:weiblein :) ja, neu hier.
Oh mei Gott. Bitte nicht nochmal so was in der Art FCB-Staernli :(
Beati pauperes spiritu

flOX
Erfahrener Benutzer

Beitrag von flOX »

Hoellenhund hat geschrieben:Alter?

Grösse?

Gewicht?

Körbchengrösse?
pffffffffffffffffffffffffff

O-Bolle
Erfahrener Benutzer
Beitrag von O-Bolle »

M.Monroe hat geschrieben:weiblein :) ja, neu hier.
willkomme do :o :)

O-Bolle
Erfahrener Benutzer
Beitrag von O-Bolle »

flOX hat geschrieben:pffffffffffffffffffffffffff
du bisch abr au e härzigi ;)

Hoellenhund
Benutzer

Beitrag von Hoellenhund »

M.Monroe hat geschrieben:nene, das geb ich nicht bekannt! :) will nicht so enden wie dieses Stärnli (nichts gegen dich)
gueti Antwort! ;)

M.Monroe
Neuer Benutzer

Beitrag von M.Monroe »

O-Bolle hat geschrieben:willkomme do :o :)
ja hallo bolle! :D

Hoellenhund
Benutzer

Beitrag von Hoellenhund »

flOX hat geschrieben:pffffffffffffffffffffffffff
isch dr grad ein ab :confused:

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

BloodMagic hat geschrieben:Machogehabe isch für chinder und pupertierendi ...
....ähhhh....stop....es isch alles e frog vom mass.....ich ka amme au e kleine macho si....und das isch guet so...d mischig machts.....wie halt bi de ladies au!!
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

Russe hat geschrieben:....ähhhh....stop....es isch alles e frog vom mass.....ich ka amme au e kleine macho si....und das isch guet so...d mischig machts.....wie halt bi de ladies au!!
au inere Beziehig? E gsunds mass an sälbschtvertraue bzw. e eigene Wille köhrt natürlich drbi ... aber sache .. "mann ... bi de fraue chunds mr nume uf d Titte ah" oder so .. das isch für mi machogehabe ... oder "Fraue köhre in d Chuchi" oder "wenn ich heim chum isch also alles putzt s ässä ufem tisch und nocher bediensch mi no miteme Bier" wenn me das ärnscht meint, denn isch me (für mi) e macho

GenfZürichBasel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von GenfZürichBasel »

Russe hat geschrieben:wie ha ich das nur verdient!!
das fragst du dich auch noch nach 40 jahren - und garantiert nicht wegen der ehemals super figur! :D

Bobberli
Neuer Benutzer

Beitrag von Bobberli »

sie sollte so wie mein schatz sein.

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Bobberli hat geschrieben:sie sollte so wie mein schatz sein.
jö, sitzt sie grad näbe dir ;)

O-Bolle
Erfahrener Benutzer
Beitrag von O-Bolle »

M.Monroe hat geschrieben:ja hallo bolle! :D
wie gohts? :D

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

BloodMagic hat geschrieben:au inere Beziehig? E gsunds mass an sälbschtvertraue bzw. e eigene Wille köhrt natürlich drbi ... aber sache .. "mann ... bi de fraue chunds mr nume uf d Titte ah" oder so .. das isch für mi machogehabe ... oder "Fraue köhre in d Chuchi" oder "wenn ich heim chum isch also alles putzt s ässä ufem tisch und nocher bediensch mi no miteme Bier" wenn me das ärnscht meint, denn isch me (für mi) e macho
nüt für unguet, aber ich glaub du verwäggslisch macho mit dummkopf !!

für mi bisch e "richtige" macho, wenn zur richtige zyt e gwüssi arroganz und e gwüssi gfühlsmässigi härti an tag legsch....wo aber im richtige momänt für dini grossi liebi gärn wider keie lohsch....zum ihre au z zeige, dass si für di au öbbis ganz bsunderigs isch und, dass du lang nid alli fraue so lieb würdsch behandle wie si.......
macho si versteckt sich in kleinigkeite und het ganz sicher nüt mit beschissene stammtischsprüch z tue!! für das bruchsch e guets fiingfühl und e guets timing.....wenn kleini machosprüch kasch lande und dir di gegenüber immer no e siesses verschmilzts lächle entgegebringt....denn hesches druff!!
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone

art-of-football
Erfahrener Benutzer

Beitrag von art-of-football »

Russe hat geschrieben:nüt für unguet, aber ich glaub du verwäggslisch macho mit dummkopf !!

für mi bisch e "richtige" macho, wenn zur richtige zyt e gwüssi arroganz und e gwüssi gfühlsmässigi härti an tag legsch....wo aber im richtige momänt für dini grossi liebi gärn wider keie lohsch....zum ihre au z zeige, dass si für di au öbbis ganz bsunderigs isch und, dass du lang nid alli fraue so lieb würdsch behandle wie si.......
macho si versteckt sich in kleinigkeite und het ganz sicher nüt mit beschissene stammtischsprüch z tue!! für das bruchsch e guets fiingfühl und e guets timing.....wenn kleini machosprüch kasch lande und dir di gegenüber immer no e siesses verschmilzts lächle entgegebringt....denn hesches druff!!
Muesch aber au fraue mit em richtige Vrständniss für die art vo "Humor" ha. Y mein so Machosprüch sin nit bi allne beliebt, hesch hingege eini wo au emol zrugg git, denn kasch di glücklich schätze... :D

flOX
Erfahrener Benutzer

Beitrag von flOX »

Russe hat geschrieben:nüt für unguet, aber ich glaub du verwäggslisch macho mit dummkopf !!

ohhhhhhhhhh genau das macht e maa unwiederstehlich :cool:

Bobberli
Neuer Benutzer

Beitrag von Bobberli »

[quote="RALE BALE"]jö, sitzt sie grad näbe dir ]

korrekt - mit wallholz und diesem eigenartigen blick...

laola......
Neuer Benutzer

Beitrag von laola...... »

flOX hat geschrieben:ohhhhhhhhhh genau das macht e maa unwiederstehlich :cool:
:D

lllllllllllllllllllllllll

baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

Bobberli hat geschrieben:sie sollte so wie mein schatz sein.
sexy wie die blonde oder eher wild wie die rothaarige?
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen

Bobberli
Neuer Benutzer

Beitrag von Bobberli »

Bobberli hat geschrieben:korrekt - mit wallholz und diesem eigenartigen blick...
BASLERSTAB!!!!!

Basilou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basilou »

Russe hat geschrieben:für mi bisch e "richtige" macho, wenn zur richtige zyt e gwüssi arroganz und e gwüssi gfühlsmässigi härti an tag legsch....wo aber im richtige momänt für dini grossi liebi gärn wider keie lohsch....zum ihre au z zeige, dass si für di au öbbis ganz bsunderigs isch und, dass du lang nid alli fraue so lieb würdsch behandle wie si.......
Tschöööööööööss! In däm Thread han ich glaub meh glehrt als in 12½ Johr Schuel und 5 Johr Uni! Jedefalls meh wo me ka bruuche... :D :D
© Basilou, 2024

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

das so öppis selbschtverständlich isch, isch jo wohl au klar! Mir bruche nid drüber z diskutiere, dass e Frau es tag-täglich gspüre muess wie wichtig si dir isch und wie unwichtig dir die andere Fraue sind, das köhrt eifach drzue ... E Frau nach mehrere Johr no immer z überrasche und miteme Spruche es lächle z entlocke, das köhrt eifach drzue. Ds füür muess brenne und dass e Beziehig nie alltag darf wärdä do muess me drfür kämpfä ... du hesch das mit dine Wort eigentlich rächt guet uf dr Punkt brocht .... ich kenn übrigens au Type wo ihri Fraue nach minere "Macho" definition behandle .. und die lönd das au mit sich lo mache ... dass das dumm isch .. do bruche mr jo nid drüber diskutiere ...

und um das ganze miteme Zitat vom grosse C. Gross z beende ... "...s isch wider a frag vom Timing" ...

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

flOX hat geschrieben:ohhhhhhhhhh genau das macht e maa unwiederstehlich :cool:
jaja..........

baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

BloodMagic hat geschrieben:dass e Frau es tag-täglich gspüre muess wie wichtig si dir isch und wie unwichtig dir die andere Fraue sind, das köhrt eifach drzue
e maa im club, wo sich drmit abgfunde hän, dass fraue halt eifach e fligg ab händ, und glernt het, drmit ummz'goh...... :o :o

im russe sini wort in alle ehre, aber unter machogetue vrstoht me glaub e bitzeli öbbis anders. definition wipkedia:

Das spanische Lehnwort Macho (sprich: Matscho) bezeichnet einen sich übertrieben männlich gebenden Mann oder eine Person, die sich stark an der männlichen Geschlechterrolle orientiert. Machistisches Verhalten geht in den meisten Fällen mit einer Aufwertung des Männlichen und einer Abwertung des Weiblichen einher. Auf Frauen bezogen (vor allem Lesben) ist Macho etwa gleichbedeutend mit Butch.
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

.. genau so definier ich das au .... dennoch .. am Russe sini definition isch au nid schlecht :) ... zwar definier ich so nid e Matcho ... sondern e guete Partner(männlich)!

Lady_P
Neuer Benutzer

Beitrag von Lady_P »

Guet im Bett.... ;)

und e bitz e äschtändigi figur sött är au ha und uf kei fall e brülle... :cool:

Schranz
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Schranz »

[quote="Lady_P"]Guet im Bett.... ]

hmm losst sich drüber rede... ;)

@ russe

wenn du nid so glichgwichtsproblem hätsch den wär alles e spürli eifacher! glaub mer, das kunnt no...
erlebnisorientierter Netzwerkkriminalist :eek:

Antworten