BloodMagic hat geschrieben:au inere Beziehig? E gsunds mass an sälbschtvertraue bzw. e eigene Wille köhrt natürlich drbi ... aber sache .. "mann ... bi de fraue chunds mr nume uf d Titte ah" oder so .. das isch für mi machogehabe ... oder "Fraue köhre in d Chuchi" oder "wenn ich heim chum isch also alles putzt s ässä ufem tisch und nocher bediensch mi no miteme Bier" wenn me das ärnscht meint, denn isch me (für mi) e macho
nüt für unguet, aber ich glaub du verwäggslisch macho mit dummkopf !!
für mi bisch e "richtige" macho, wenn zur richtige zyt e gwüssi arroganz und e gwüssi gfühlsmässigi härti an tag legsch....wo aber im richtige momänt für dini grossi liebi gärn wider keie lohsch....zum ihre au z zeige, dass si für di au öbbis ganz bsunderigs isch und, dass du lang nid alli fraue so lieb würdsch behandle wie si.......
macho si versteckt sich in kleinigkeite und het ganz sicher nüt mit beschissene stammtischsprüch z tue!! für das bruchsch e guets fiingfühl und e guets timing.....wenn kleini machosprüch kasch lande und dir di gegenüber immer no e siesses verschmilzts lächle entgegebringt....denn hesches druff!!
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone