Autsch, bisch Du e Gruusige!Beppi hat geschrieben:WORD! Aber ebe Pfiffe isch denäbet....

Das mit dr Alternative isch nit so eifach.. aber mittlerwile dänki, dass es ekomposchti hat geschrieben:Hesch Alternative ?
Dr Dzombic bringe wär aifach e heisse gsi, well me im Vorfäld wirgglig nit gwüsst hett, was die Bosnier eigentlig "druff" hänn. Nochhär bisch immer gscheiter. Sinnvoll wär, dass dr Gross dr Zanni jetz emool e Zyytli uss em Schussfäld nimmt, genau eeso wyy-n-är au em Müller e Päusli gönnt hett. Und ich wyyderhool my: em Chippy syni Fählpäss sinn fascht no schlimmer gsi, well sy nöcher bim aigene Goal stattgfunde hänn und nit in dr Offensivbewegig.
1. Isch nit numme d Signatur dernääbe, sondern au Dy Nick. Faar ab, wenn nit emool kasch Bebbi schryybe.Beppi hat geschrieben:Neee, es macht mir sogar erscht rächt Spass wen du dich ab so öpisem chasch ufrege...
Ps nimm dir mis Zitat z Herze genau söttig han ich gmeint...
Erfolg macht überheblich, arrogant und unzufrieden.
Mein Herz schlägt für den FCB und Chriggel Gross, mit den Fans habe ich nicht viel am Hut! Die arrogante Art gewisser Fans ist kindisch und lächerlich. Vorurteile bringen euch im Leben nicht weiter, oder sind alle Jugos kriminell? Lernt eigenständig denken oder werdet reiferu2026.
Habe eine Saisonkarte in der MK, bin Zürcher und mein Herz schlägt für den FCB und Christian Gross!
Im nöggschte Spiel in Solothurn sott-me eigentlig die Junge aane loo, zuedäm isch dr Göno verletzt (Adduktore). Dr Göno isch au nit dr klassischi Usseverteidiger, är ghört in d'Mitti mit sym bissige Zweikampfverhalte uff ängem Ruum. Dy erwähnte Zug nach vorne vom Chippy hett dr Zanni jo in dr Rückrunde 04/05 au zeigt, aber im Mittelfäld. Glaub mrs, är ka's besser, är muess aifach ändlig uss däm mentale Loch uuse finde. Dauerndi Unmuetsbezügige und Usspfiffe hälfe doo gar nütt. Es isch ähnlig wie damals bim Lupo und spööter isch är denn au praktisch unverzichtbar worde.Rot-Blau Pat hat geschrieben:Me könnt jo mol dr Quennoz dört
probiere..
(wenn scho nüt offensiv vo dere Pos. chunnt denn wenigstens defensiv solid)
oder halt wirklich e junge mol probiere lo. z.B. im nächste Spiel...
Dr Chippy het gester Fählpassfestival gha, das isch richtig. Aber er macht
halt immer wieder mol öppis für d'Offensive und kompensiert sini def.
Schwäche au mit dem. Er het Zug nach vorne. Beläbt s'Spiel.![]()
Und dr Zanni..??![]()
1. En RICHTIGE Basler het mer de Name Bebbi scho weggschnappt (Ps bisch de 100 Millionschti wo das scho bemerkt hät)Blauderi hat geschrieben:1. Isch nit numme d Signatur dernääbe, sondern au Dy Nick. Faar ab, wenn nit emool kasch Bebbi schryybe.
2. Liis emool Dy und die Post, mit wellem dä Thread eröffnet hesch. Fallt der öbbi uff?
3. mit em Alhoil hesch glaub dr falsch ussgsuecht...
Dass er Rossi hinausgenommen hat, ist für mich schon OK. Aber wieso kann man einen technisch starken linksfüssigen Spieler, sprich Petric nicht ins linke Mittelfeld beordern und dafür Mille in den Sturm stellen. Dass geht mir nicht in den Kopf!!! Helft mir, oder noch besser helft der Glatze am Spielfeldrand...Fünfliber hat geschrieben:dann fordere ich weiter....
Wenn Herr Gross schon bei Degen die Konsequenz zieht und ihn nach schlechter Leistung auswechselt, dann soll er dies auch bei der Nr. 10 tun !!!
War gewiss nicht der Abend von Degen...
Meine Wechsel hätten einfach anders ausgesehen: Stereo nicht für Rossi sondern für Petric, Rossi in den Sturm und Stereo ins linke Mittelfeld.
Habe fertig...
nö nö nö !!!Dome hat geschrieben:und ich fordere eine Forum Sperre für User welche Anti "FCB Spieler" Threads eröffnen
Für die langsaame noonemool zum mitschryybe:Beppi hat geschrieben: 2. Ja es Fallt mer was uf..über d Signatur wird meh gred wie ums eigentliche Thema![]()
undBeppi hat geschrieben: Jedem ist aufgefallen, dass auf der rechten Seite mit Zanni / Degen aber gar nichts zusammengestimmt hat. (...)Daher fordere ich Chriggi auf die 2 auf der Bank zu lassen
=Beppi hat geschrieben: Erfolg macht überheblich, arrogant und unzufrieden.
genau, Du hast fertig..Fünfliber hat geschrieben:dann fordere ich weiter....
Wenn Herr Gross schon bei Degen die Konsequenz zieht und ihn nach schlechter Leistung auswechselt, dann soll er dies auch bei der Nr. 10 tun !!!
War gewiss nicht der Abend von Degen...
Meine Wechsel hätten einfach anders ausgesehen: Stereo nicht für Rossi sondern für Petric, Rossi in den Sturm und Stereo ins linke Mittelfeld.
Habe fertig...
So schlecht sehe ich Zanni auch wieder nicht. Defensiv ist der Mann OK,saichbängel hat geschrieben:zanni raus? einverstanden. der könnte beim nachwuchs spielen und müsste noch um einen stammplatz kämpfen.
degen raus? nein. gestern war nicht sein abend aber die vergangenen spiele hat er sehr überzeugend gespielt...
Alternative: ein gesunder und in Normalform spielender Berner ! ????cecca02 hat geschrieben:Zanni raus! Der hatte schon gegen GayC am Sonntag die Beine verkehrt im Arsch...Aber was für eine Alternative haben wir denn noch in der Abwehr?? Scotty in der Abwehr war ein sicherer Wert, aber im Mittelfeld bringt dieser Kämpfer mehr.
Naja wir merken den Substanzverlust.
E schöne Thread ? Kaum !alhoil hat geschrieben:Ufrege ab was? Ab dim "Zitat" aka Signatur??? Ych frog mi aifach was die Provokation soll... Wenn Du Problem mit de Fans hesch, bhalts doch für Di oder bered das näggschmol in dinere Sälbschthilfegruppe.
Abfahre.
!
EDIT: zum dä schöni Thread nit z versaue, wird ych uf wytteri Ergüss vo dir nüm antworte.
i find au, wenn de dört hinde im momänt e andere als dr chippy aaneschtellsch, hesch zwar au nit die defensivi schtabilität vomene glääber aber drfüür kunnt au gege vorne nüt, was me bim chippy hingege ka erwarteRot-Blau Pat hat geschrieben: Dr Chippy het gester Fählpassfestival gha, das isch richtig. Aber er macht
halt immer wieder mol öppis für d'Offensive und kompensiert sini def.
Schwäche au mit dem. Er het Zug nach vorne. Beläbt s'Spiel.![]()
Und dr Zanni..??![]()