Also: AUF JETZT!
Stimmig am Donstig
Stimmig am Donstig
Schaltet jetzte alli SF2 a und lueged mol 10 Minute dr Match vo Lyon gege Real Madrid. So e Publikum hani scho lang nüm ghört und genau das wünsch ich mir am Donschtig, dass sich jede so richtig alles us em Liib schreit und mir ali dr FCB in e ussichtsrichi Position schreie! Das gültet vor allem aber au für d C- und A-Hogger! Dört interessierts niemer uf wellem Rang är hoggt, es mache alli bi dr Wälle mit und au hüpfe alli!

- *BEBBI*4ever!!!
- Erfahrener Benutzer
Hehe wenn dr FCB 3-0 gege Real fiehre würd, würd s Joggeli dängg au kocheEckfahne hat geschrieben:Schaltet jetzte alli SF2 a und lueged mol 10 Minute dr Match vo Lyon gege Real Madrid. So e Publikum hani scho lang nüm ghört und genau das wünsch ich mir am Donschtig, dass sich jede so richtig alles us em Liib schreit und mir ali dr FCB in e ussichtsrichi Position schreie! Das gültet vor allem aber au für d C- und A-Hogger! Dört interessierts niemer uf wellem Rang är hoggt, es mache alli bi dr Wälle mit und au hüpfe alli!
Also: AUF JETZT!![]()
![]()
Nai, absoluts WORD!!!
jawoll, morgen nochmal 'ne ruhige kugel schieben, sich am donnerstagnachmittag "gut vorbereiten" und dann am abend richtig die sau rauslassen!Eckfahne hat geschrieben:Schaltet jetzte alli SF2 a und lueged mol 10 Minute dr Match vo Lyon gege Real Madrid. So e Publikum hani scho lang nüm ghört und genau das wünsch ich mir am Donschtig, dass sich jede so richtig alles us em Liib schreit und mir ali dr FCB in e ussichtsrichi Position schreie! Das gültet vor allem aber au für d C- und A-Hogger! Dört interessierts niemer uf wellem Rang är hoggt, es mache alli bi dr Wälle mit und au hüpfe alli!
vorfreude macht sich breit!!!
- joggeliwurscht
- Erfahrener Benutzer
öffne fenster & türn,Riot Kid hat geschrieben:meinst du die hören mich auch wenn ich vor dem tv mitsinge?
ach nein....geht ja sowieso nicht..die lieder werden ja viel schneller
gesungen als ich sie nachschreien kann....
sperr-angel-weit!
alle solln es heute hörn,
du bist bereit!
wir stönnd immer hinter,
fc basel!
d' muttenzerkurve, die isch do,
ega-al wo!
- zul alpha 3
- Erfahrener Benutzer
-
Zemdil
- Erfahrener Benutzer
Kennsch di uss! Coole Siech.Eckfahne hat geschrieben:Das gültet vor allem aber au für d C- und A-Hogger!
...
Dört interessierts niemer uf wellem Rang är hoggt, es mache alli bi dr Wälle mit und au hüpfe alli!
Falls du au emoll söttsch in Gnuss koh, do e heisse Tipp:
Hüpf nie miteme Laggsbrötli in de Händ!
Erster, Einziger und Bester!
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***
aber nid dr Josef
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***
aber nid dr Josef
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
Ganz z'schwyyge vom Cüpli. Git hässligi Flägge uf d' Kashmeer Hose. Und wär zahlt mer d'Kratzer uf dr Rolex vom ummegumpe?Zemdil hat geschrieben:Kennsch di uss! Coole Siech.
Hüpf nie miteme Laggsbrötli in de Händ!![]()
---------------------------
FCB, la raison d'être!
FCB, la raison d'être!
-
Dark Coyote
- Erfahrener Benutzer
Hesch rächt alli wo kömme, sölle sletschte gäh.. !!! Abr ganz kurz.. Lyon het sicher kei schlächte Ahang, aber wenn die in dr 1. Hauptrundi gege Siroki spiele.. denn ischs Stadion au nit voll und dStimmig nit halb so guet wie gege Real... und mit verlaub.. i ha dr Match geschtr au gluegt und ha die langi Gradi au über wyti Stregge vom Spiel gseh sitze und ruhig sy..
E Thonbrötli länggtZemdil hat geschrieben:Kennsch di uss! Coole Siech.
Hüpf nie miteme Laggsbrötli in de Händ!![]()
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen