Also: AUF JETZT!

Hehe wenn dr FCB 3-0 gege Real fiehre würd, würd s Joggeli dängg au kocheEckfahne hat geschrieben:Schaltet jetzte alli SF2 a und lueged mol 10 Minute dr Match vo Lyon gege Real Madrid. So e Publikum hani scho lang nüm ghört und genau das wünsch ich mir am Donschtig, dass sich jede so richtig alles us em Liib schreit und mir ali dr FCB in e ussichtsrichi Position schreie! Das gültet vor allem aber au für d C- und A-Hogger! Dört interessierts niemer uf wellem Rang är hoggt, es mache alli bi dr Wälle mit und au hüpfe alli!
Also: AUF JETZT!![]()
![]()
jawoll, morgen nochmal 'ne ruhige kugel schieben, sich am donnerstagnachmittag "gut vorbereiten" und dann am abend richtig die sau rauslassen!Eckfahne hat geschrieben:Schaltet jetzte alli SF2 a und lueged mol 10 Minute dr Match vo Lyon gege Real Madrid. So e Publikum hani scho lang nüm ghört und genau das wünsch ich mir am Donschtig, dass sich jede so richtig alles us em Liib schreit und mir ali dr FCB in e ussichtsrichi Position schreie! Das gültet vor allem aber au für d C- und A-Hogger! Dört interessierts niemer uf wellem Rang är hoggt, es mache alli bi dr Wälle mit und au hüpfe alli!
Also: AUF JETZT!
öffne fenster & türn,Riot Kid hat geschrieben:meinst du die hören mich auch wenn ich vor dem tv mitsinge?
ach nein....geht ja sowieso nicht..die lieder werden ja viel schneller
gesungen als ich sie nachschreien kann....
Kennsch di uss! Coole Siech.Eckfahne hat geschrieben:Das gültet vor allem aber au für d C- und A-Hogger!
...
Dört interessierts niemer uf wellem Rang är hoggt, es mache alli bi dr Wälle mit und au hüpfe alli!
Ganz z'schwyyge vom Cüpli. Git hässligi Flägge uf d' Kashmeer Hose. Und wär zahlt mer d'Kratzer uf dr Rolex vom ummegumpe?Zemdil hat geschrieben:Kennsch di uss! Coole Siech.
Falls du au emoll söttsch in Gnuss koh, do e heisse Tipp:
Hüpf nie miteme Laggsbrötli in de Händ!![]()
E Thonbrötli länggtZemdil hat geschrieben:Kennsch di uss! Coole Siech.
Falls du au emoll söttsch in Gnuss koh, do e heisse Tipp:
Hüpf nie miteme Laggsbrötli in de Händ!![]()
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen