Vielen stinkts! Rauchverbot im Joggeli?

Diskussionen rund um den FCB.
Faktion Basel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Faktion Basel »

was mi eifach mängisch stört isch wen me bim volle schreie immer dr Rauch ischnuft. Durch das bi ich zwunge mi Mul nid so wit uffsmache und so ka ich nid mit voller kraft schreie :)
Die Polizei ein Freund und Helfer?? :confused:

Coroner
Benutzer

Beitrag von Coroner »

Pro Kiffersektor

Mit luftdichte Abgrenzige

Am Beschte uff dr neubaute Tribüni

darkness
Benutzer

Beitrag von darkness »

Rauchverbot im Stadion isch wohl eini vo de dümmschte Idee wos cha gäh. Vili bruuche hald mol ihri Dosis Nikotin wenn dr Match an de Närve zerrt oder hald au sunsch. Was isch dergege izwände? Jo es isch leschtig fürd Nichtraucher ok, aber me cha däm au e chli uswiiche wenns eim mol wirklich z vil isch. S wird schliesslich nid überall alles zuequalmt.
Im FamilyCorner wärs aber villicht no e Überleegig wärt.

Master
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Master »

zimligge seich, abr sölleds vo mir us im family corner e nichtraucherzone mache, das würdi no halbwägs vrträtte
abr denn bitte au in allne VIP und weissichnitwas-Loge
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.

Sixpack
Benutzer

Beitrag von Sixpack »

darkness hat geschrieben:Rauchverbot im Stadion isch wohl eini vo de dümmschte Idee wos cha gäh. Vili bruuche hald mol ihri Dosis Nikotin wenn dr Match an de Närve zerrt oder hald au sunsch. Was isch dergege izwände? Jo es isch leschtig fürd Nichtraucher ok, aber me cha däm au e chli uswiiche wenns eim mol wirklich z vil isch. S wird schliesslich nid überall alles zuequalmt.
Im FamilyCorner wärs aber villicht no e Überleegig wärt.
*Muuaaahhaahhaaaha......* Vili bruche mohl ihre Nikotin dosis! *lach*

Die könne sich alli bi mir e fuscht in'd frässi abhole,wenn sis wider e mol bruche :mad: Sektor B eingang links.

Bier her! Bier her! oder ich fall um.

Edberg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Edberg »

Ich verstehe nicht, wie man während des Spiels rauchen kann. Gibt es nichts besseres zu tun als mit sich selbst zu beschäftigen???

Alles Modefans.
[CENTER].
.

FC BASEL - immer noch die teuerste PLAUSCHMANNSCHAFT der Welt!!![/CENTER]
[CENTER]..[/CENTER]

darkness
Benutzer

Beitrag von darkness »

Sixpack hat geschrieben:*Muuaaahhaahhaaaha......* Vili bruche mohl ihre Nikotin dosis! *lach*

Die könne sich alli bi mir e fuscht in'd frässi abhole,wenn sis wider e mol bruche :mad: Sektor B eingang links.
wohl nach dem Motto "keine Gewalt ist auch keine Lösung" was? ;)

Sixpack
Benutzer

Beitrag von Sixpack »

[quote="darkness"]wohl nach dem Motto "keine Gewalt ist auch keine Lösung" was? ]

....nei: Wenns nit mit gwalt goht, denn gohts mit nome gwalt! :cool:

salegh
Erfahrener Benutzer

Beitrag von salegh »

Sixpack hat geschrieben:*Muuaaahhaahhaaaha......* Vili bruche mohl ihre Nikotin dosis! *lach*

nerazurri?!
Peoples: "Du bist so glatt wie Teflon,... Scheiss Teflon N*****!"
Bild

Seemann
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Seemann »

Sixpack hat geschrieben: Die könne sich alli bi mir e fuscht in'd frässi abhole,wenn sis wider e mol bruche :mad: Sektor B eingang links.
ich bin zu hundert prozent überzeugt, dass du das zitierte szenario nicht wirklich willst....glaub mir.
Ahoi!

Wo ist Dein Schuh?

Graf Dracula
Neuer Benutzer

Beitrag von Graf Dracula »

Sixpack hat geschrieben:JO genau... vo mir us chasch dr jo irede das rauche gsund isch, numme well de dini sucht nid wilsch worha. I bsuech di den e mol wende miteme stimmgrädli mir weismache wilsch, dass das wohl an de schlächte gen lige mues..... :rolleyes:

Alli wo sage rauche schadet me als nützt sin e fake! und existiere gar nid!....ohh was läbsch du doch inere schöne verlogene selbschtverarschig.

ps.: I ha nüt dr gege wenn dr eind oder ander während em match emol eins raucht, aber wenni zwungenermase s'halbe päckli passiv mitrauche mues, denn isch das eifach rücksichtslos.
Aber suffe söll denn gsund sy Du wirsch nie es problem "gsundheitlich" uberchoo will de scho lang vor^här an diener versoffene läbere krepiersch!

Also suff wyter aber hör uff so scheiss schriebe mit dym volldrönnte alk hirn!

Graf Dracula
Neuer Benutzer

Wau echt PRIMITIV
Melde Dich doch so in ca 12 Jahren wieder hier im Forum,dann bist wahrscheinlich erwachsen!

PS.: Du bist jetzt einer der sollte ein Bier-Verbot fürs Stadion Bekommen auf Lebzeiten!

Sixpack
Benutzer

Beitrag von Sixpack »

Graf Dracula hat geschrieben:Aber suffe söll denn gsund sy Du wirsch nie es problem "gsundheitlich" uberchoo will de scho lang vor^här an diener versoffene läbere krepiersch!
..völlig richtig! ABER ich krepier den mit emene guete gwüsse , will ich weiss, dass ich numme mini läbere kaputt gmacht ha und nid die vomene andere.... :cool:

Graf Dracula
Neuer Benutzer

Sixpack hat geschrieben:..völlig richtig! ABER ich krepier den mit emene guete gwüsse , will ich weiss, dass ich numme mini läbere kaputt gmacht ha und nid die vomene andere.... :cool:
Vorbildlich guet

Jetz muesch nur no bim schriebe so rücksichtsvoll sy und uffhöre dermit denn du masch mini närve kaputt!

Sixpack
Benutzer

Beitrag von Sixpack »

Graf Dracula hat geschrieben:Vorbildlich guet

Jetz muesch nur no bim schriebe so rücksichtsvoll sy und uffhöre dermit denn du masch mini närve kaputt!
...heul doch :p

jimmsalabim
Erfahrener Benutzer

Beitrag von jimmsalabim »

Sixpack hat geschrieben:....sicher werden durch alk, andere zum teil in mitleidenschaft gezogen aber ich bin schon 100 mal besoffen auto gefahren und habe noch nie einen unfall gemacht :D (ironie *gg*)

Gegen solche schäden kann man vorbeugen, aber die Luft anhalten kann ich nicht :( ....Ich habs!! Ich ziehe beim nächsten Heimspiel meine Schuma an :) also ich bin dann der mit der Maske! :D

sehr gueti idee, denn gsehn d'raucher wenigschtens welles f...zgsicht du bisch
y lieb gummibärli :)

Sixpack
Benutzer

Beitrag von Sixpack »

jimmsalabim hat geschrieben:sehr gueti idee, denn gsehn d'raucher wenigschtens welles f...zgsicht du bisch
...richtgig, wenn dene e zigi wilsch azünde, denn kunsch eifach kurz bi mir verbi und ich riss dir dis pfifli us......macht nid weh ;)

jimmsalabim
Erfahrener Benutzer

[quote="Sixpack"]...richtgig, wenn dene e zigi wilsch azünde, denn kunsch eifach kurz bi mir verbi und ich riss dir dis pfifli us......macht nid weh ]

ha zum glück kai pfiffli aber in mine auge bisch du e grosses pfiffli!!

Sixpack
Benutzer

Beitrag von Sixpack »

jimmsalabim hat geschrieben:ha zum glück kai pfiffli aber in mine auge bisch du e grosses pfiffli!!
:eek: :o :p

jo, dämfall kani di au nid ärnscht nä. Hesch jo nid e mol Eier in de Hose ]F*** dich ins Knie Gimenez![/size]

jimmsalabim
Erfahrener Benutzer

Sixpack hat geschrieben: :eek: :o :p

jo, dämfall kani di au nid ärnscht nä. Hesch jo nid e mol Eier in de Hose ]F*** dich ins Knie Gimenez![/size]

dito!!!!!!!!!!!!

Fire of Basle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fire of Basle »

Sixpack hat geschrieben: jo, dämfall kani di au nid ärnscht nä. Hesch jo nid e mol Eier in de Hose ]F*** dich ins Knie Gimenez![/size]
Was füre armseeligs Würschtli, do inne dr Max welle markiere...d Jimmsalabim het jo no mehr zwüsche de Bei als du! ! ! :rolleyes:
FC BASEL === SCONVOLTS BASILEA 1998 === FC BASEL

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

Irh merked scho wie ihr vom ursprüngche Thema abwiiched, oder? Wenn nid hani euch jetzte wenigstens druff higwiise...

jimmsalabim
Erfahrener Benutzer

Eckfahne hat geschrieben:Irh merked scho wie ihr vom ursprüngche Thema abwiiched, oder? Wenn nid hani euch jetzte wenigstens druff higwiise...

dangge ;) :)

Kurtinator
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kurtinator »

Sixpack hat geschrieben: :eek: :o
what the hell. jetzt plötzlich rege sich do e paar grausam uff will im stadion graucht wird, söll das e witz si. es isch scho immer im joggeli graucht worde(alts/neus) und keine hetts gstört. nur will sie jetzt grad e riesigi hetzkampagne gäg raucher starte, kha me jetzt do argumänt starte für e rauchfreies stadion.

und zu dir sixpack, i kumm gärn mol zu dir ins B nimm denn au grad no e cuba stange mit. :rolleyes:
Falcão hat geschrieben: "Tradition ist nicht die Anbetung von Asche, es ist die Weitergabe des Feuers!"

Sixpack
Benutzer

Beitrag von Sixpack »

Fire of Basle hat geschrieben:Was füre armseeligs Würschtli, do inne dr Max welle markiere...d Jimmsalabim het jo no mehr zwüsche de Bei als du! ! ! :rolleyes:
....isch si e zwitter :confused:

Sixpack
Benutzer

Beitrag von Sixpack »

Kurtinator hat geschrieben: und zu dir sixpack, i kumm gärn mol zu dir ins B nimm denn au grad no e cuba stange mit. :rolleyes:
wie gseit, du bisch härzlich willkomme!

ps. Het dir schomol e cuba stange us em arsch use graucht?

jimmsalabim
Erfahrener Benutzer

Sixpack hat geschrieben:....isch si e zwitter :confused:

hesch grad ussgang vo dr psychiatrische beko? aber ebbe vo läbe und läbe lo hesch du anschienend no nie öppis ghört! schöne sunntig no, gniess dr ussgang no sofärn nit scho wieder dinne hesch müesse si, bachel

|{i||er
Erfahrener Benutzer
Beitrag von |{i||er »

Eckfahne hat geschrieben:Irh merked scho wie ihr vom ursprüngche Thema abwiiched, oder? Wenn nid hani euch jetzte wenigstens druff higwiise...
um zum thema zrugg z'cho:

Scheiss Raucher, Scheiss Kiffer, Scheiss Alkis!!!
Alle 3 Sachen verbieten! Und zwar überall!!!
Love is like Graffiti on a train meaning love isn't easy to explain

Sixpack
Benutzer

Beitrag von Sixpack »

jimmsalabim hat geschrieben:hesch grad ussgang vo dr psychiatrische beko? aber ebbe vo läbe und läbe lo hesch du anschienend no nie öppis ghört! schöne sunntig no, gniess dr ussgang no sofärn nit scho wieder dinne hesch müesse si, bachel
.....jööööööööööööö du bisch den härzig :o apropo läbe lo: Ich rauch nid in gegewart vo mine mitmensche, schätzli

big_fish
Erfahrener Benutzer

Beitrag von big_fish »

Ich verzicht uffs rauchä, und kum mit löffel und fürzüg. :D

Antworten