Vielen stinkts! Rauchverbot im Joggeli?
- Faktion Basel
- Erfahrener Benutzer
Rauchverbot im Stadion isch wohl eini vo de dümmschte Idee wos cha gäh. Vili bruuche hald mol ihri Dosis Nikotin wenn dr Match an de Närve zerrt oder hald au sunsch. Was isch dergege izwände? Jo es isch leschtig fürd Nichtraucher ok, aber me cha däm au e chli uswiiche wenns eim mol wirklich z vil isch. S wird schliesslich nid überall alles zuequalmt.
Im FamilyCorner wärs aber villicht no e Überleegig wärt.
*Muuaaahhaahhaaaha......* Vili bruche mohl ihre Nikotin dosis! *lach*darkness hat geschrieben:Rauchverbot im Stadion isch wohl eini vo de dümmschte Idee wos cha gäh. Vili bruuche hald mol ihri Dosis Nikotin wenn dr Match an de Närve zerrt oder hald au sunsch. Was isch dergege izwände? Jo es isch leschtig fürd Nichtraucher ok, aber me cha däm au e chli uswiiche wenns eim mol wirklich z vil isch. S wird schliesslich nid überall alles zuequalmt.
Die könne sich alli bi mir e fuscht in'd frässi abhole,wenn sis wider e mol bruche

Bier her! Bier her! oder ich fall um.
-
- Neuer Benutzer
Aber suffe söll denn gsund sy Du wirsch nie es problem "gsundheitlich" uberchoo will de scho lang vor^här an diener versoffene läbere krepiersch!Sixpack hat geschrieben:JO genau... vo mir us chasch dr jo irede das rauche gsund isch, numme well de dini sucht nid wilsch worha. I bsuech di den e mol wende miteme stimmgrädli mir weismache wilsch, dass das wohl an de schlächte gen lige mues.....![]()
Alli wo sage rauche schadet me als nützt sin e fake! und existiere gar nid!....ohh was läbsch du doch inere schöne verlogene selbschtverarschig.
ps.: I ha nüt dr gege wenn dr eind oder ander während em match emol eins raucht, aber wenni zwungenermase s'halbe päckli passiv mitrauche mues, denn isch das eifach rücksichtslos.
Also suff wyter aber hör uff so scheiss schriebe mit dym volldrönnte alk hirn!
-
- Neuer Benutzer
Wau echt PRIMITIVSixpack hat geschrieben:*Muuaaahhaahhaaaha......* Vili bruche mohl ihre Nikotin dosis! *lach*
Die könne sich alli bi mir e fuscht in'd frässi abhole,wenn sis wider e mol brucheSektor B eingang links.
Melde Dich doch so in ca 12 Jahren wieder hier im Forum,dann bist wahrscheinlich erwachsen!
PS.: Du bist jetzt einer der sollte ein Bier-Verbot fürs Stadion Bekommen auf Lebzeiten!
..völlig richtig! ABER ich krepier den mit emene guete gwüsse , will ich weiss, dass ich numme mini läbere kaputt gmacht ha und nid die vomene andere....Graf Dracula hat geschrieben:Aber suffe söll denn gsund sy Du wirsch nie es problem "gsundheitlich" uberchoo will de scho lang vor^här an diener versoffene läbere krepiersch!

-
- Neuer Benutzer
- jimmsalabim
- Erfahrener Benutzer
Sixpack hat geschrieben:....sicher werden durch alk, andere zum teil in mitleidenschaft gezogen aber ich bin schon 100 mal besoffen auto gefahren und habe noch nie einen unfall gemacht(ironie *gg*)
Gegen solche schäden kann man vorbeugen, aber die Luft anhalten kann ich nicht....Ich habs!! Ich ziehe beim nächsten Heimspiel meine Schuma an
also ich bin dann der mit der Maske!
![]()
sehr gueti idee, denn gsehn d'raucher wenigschtens welles f...zgsicht du bisch
y lieb gummibärli 

- jimmsalabim
- Erfahrener Benutzer
- jimmsalabim
- Erfahrener Benutzer
- Fire of Basle
- Erfahrener Benutzer
Was füre armseeligs Würschtli, do inne dr Max welle markiere...d Jimmsalabim het jo no mehr zwüsche de Bei als du! ! !Sixpack hat geschrieben: jo, dämfall kani di au nid ärnscht nä. Hesch jo nid e mol Eier in de Hose ]F*** dich ins Knie Gimenez![/size]

FC BASEL === SCONVOLTS BASILEA 1998 === FC BASEL
- jimmsalabim
- Erfahrener Benutzer
- Kurtinator
- Erfahrener Benutzer
what the hell. jetzt plötzlich rege sich do e paar grausam uff will im stadion graucht wird, söll das e witz si. es isch scho immer im joggeli graucht worde(alts/neus) und keine hetts gstört. nur will sie jetzt grad e riesigi hetzkampagne gäg raucher starte, kha me jetzt do argumänt starte für e rauchfreies stadion.Sixpack hat geschrieben:![]()
![]()
jo, dämfall kani di au nid ärnscht nä. Hesch jo nid e mol Eier in de Hose ]F*** dich ins Knie Gimenez![/size]
und zu dir sixpack, i kumm gärn mol zu dir ins B nimm denn au grad no e cuba stange mit.

Falcão hat geschrieben: "Tradition ist nicht die Anbetung von Asche, es ist die Weitergabe des Feuers!"
- jimmsalabim
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
um zum thema zrugg z'cho:Eckfahne hat geschrieben:Irh merked scho wie ihr vom ursprüngche Thema abwiiched, oder? Wenn nid hani euch jetzte wenigstens druff higwiise...
Scheiss Raucher, Scheiss Kiffer, Scheiss Alkis!!!
Alle 3 Sachen verbieten! Und zwar überall!!!
Love is like Graffiti on a train meaning love isn't easy to explain
.....jööööööööööööö du bisch den härzigjimmsalabim hat geschrieben:hesch grad ussgang vo dr psychiatrische beko? aber ebbe vo läbe und läbe lo hesch du anschienend no nie öppis ghört! schöne sunntig no, gniess dr ussgang no sofärn nit scho wieder dinne hesch müesse si, bachel