GCZ - FCB
- Supersonic
- Erfahrener Benutzer
- Suffbrueder
- Erfahrener Benutzer
uf jede fall e sieg für basel. Edu sowie Delgado und dr david wärde das bsorge und hinde mache dr bappe und dr müller d düre zue..was ich mi frog isch wie no em match wird usgse..d befürchtig vomene Züri united mob wird nach em legia und em yb match immer worschinlicher..Könnt no e heisse danz wärde.
Fusion da laufts!
Fusion da laufts!
Where's your father, where's your father,
where's your father, referee?
You ain't got one,
cuz you're a bastard,
you're a bastard, referee!
where's your father, referee?
You ain't got one,
cuz you're a bastard,
you're a bastard, referee!
- PizzaBaecker
- Erfahrener Benutzer
Kasch uffd Gschäftsstell alüte und direkt vo dört bstelle. Kreditkarte bereithalte nid vergässe. Uff d'Homepage uffgschalte wärde luut däre woni am Telefon gha ha keini meh (frog mi nid wieso, aber sie hets gseit..).fcb is my life hat geschrieben:Meint ihr, man bekommt noch Tickets vor dem Match?? Die Witzfiguren auf der Geschäftsstelle von GC bringen es nicht fertig, noch mehr Tickets für Jugendliche unter 16 oder/und Lehrlinge aufzuschalten![]()
- fcb is my life
- Erfahrener Benutzer
Ok danggscheen.PizzaBaecker hat geschrieben:Kasch uffd Gschäftsstell alüte und direkt vo dört bstelle. Kreditkarte bereithalte nid vergässe. Uff d'Homepage uffgschalte wärde luut däre woni am Telefon gha ha keini meh (frog mi nid wieso, aber sie hets gseit..).

- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Witzbold..._XP_ hat geschrieben:GC - Basel 4:2
Tore: Eduardo, Eduardo, Eduardo, Rogerio, Eduardo, Eduardo
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
- Oralapostel
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- PizzaBaecker
- Erfahrener Benutzer
- Gastsektor
- Erfahrener Benutzer
Du musst auch kommen. Basel braucht jeden Fan.Richturd hat geschrieben:Ich gang definitiv nid, denn wenn ich de Rupp dört würdi adräffe miessti ich worschynlig no in d`Chischte goh. Nimmt mi wunder öb d`Hardturmfront wieder unghinderet dörf zueschloh....und was machet dir wenn dr Rupp am Bahnhof SBB schtoht und euch inne Extrazug nach Altstette iladet?..... Griezi Herr Rupp - ihne vertraue mir natirlig? Ich mag dä nid, ich mag dä wirglig nidUnd nomol: Herr Rupp - Sie sin mir wirglig unsymphatisch!
I gang au nymmi....s'letscht mol mit em Velo vo Basel uff Ziiri um nochhär im scheiss 10 vor 10 irgendwelchä Kack über irgendwelchi Basler Randalierer gseh....nei, nei, das bruchi nymmi. Tod und Hass dem Ziiri-Pack...Gastsektor hat geschrieben:Du musst auch kommen. Basel braucht jeden Fan.

Einfach nur dankbar und froh, kein Zürcher zu sein
Du verwäggslisch do öbis dr KLAI Giftzwärg isch dr anderi Richard gsi, dr schwuli Uru nämmli, aber dä spielt jo nümmi dert mitShurrican hat geschrieben:8:1 für basel
6x delgado
cabanarsch versucht in de 79. s'grätsche, rutscht zwit hinter grundlinie und de giftzwerg isch halt so klei, dass er wieter zwische d'gitter durerutscht und vor de sog. "estrade" west haltet...

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Wel's sovyyl Ruum für Spekulatione git_XP_ hat geschrieben:Was ist daran so witzig?

A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
-
- Erfahrener Benutzer
Wäge däm gosch nüm uf Züri? Schiess doch uf's 10 vor 10, schiess uf die scheiss Zürcher. Mir wärde e rise stimmig ha in unserem Sektor und das isch das wo zällt schlussändlich. Zeige mr dene Zürcher wär dr Meischter isch - eimol meh!Torwart hat geschrieben:I gang au nymmi....s'letscht mol mit em Velo vo Basel uff Ziiri um nochhär im scheiss 10 vor 10 irgendwelchä Kack über irgendwelchi Basler Randalierer gseh....nei, nei, das bruchi nymmi. Tod und Hass dem Ziiri-Pack...![]()
i bi sowieso dr Meinig, das dr Cabanarsch ä Spiler isch, wo das Wort "Sport" nummä in Dräck zieht.... froget mi jetzt aber jo nit, wieni druff bi..es got mir guet....no 1 Stund und 18 Minutä und i bi sicher, dass dr Rossi no es bitzeli bi uns bliibt....
![]()
![]()
- PizzaBaecker
- Erfahrener Benutzer
Torwart hat geschrieben:I gang au nymmi....s'letscht mol mit em Velo vo Basel uff Ziiri um nochhär im scheiss 10 vor 10 irgendwelchä Kack über irgendwelchi Basler Randalierer gseh....nei, nei, das bruchi nymmi. Tod und Hass dem Ziiri-Pack...![]()
i bi sowieso dr Meinig, das dr Cabanarsch ä Spiler isch, wo das Wort "Sport" nummä in Dräck zieht.... froget mi jetzt aber jo nit, wieni druff bi..es got mir guet....no 1 Stund und 18 Minutä und i bi sicher, dass dr Rossi no es bitzeli bi uns bliibt....
![]()

Ich ka nid verstoh, wieso immer wieder Lüt vo Boykott und so Züüg rede... git für mi kei Grund nid z'go, ganz im Gegeteil!!
-
- Erfahrener Benutzer
[quote="Mahatma"] 
(Schälle-Ursli darf nicht mehr und Nobs hat erst vor kurzem. Könnte ein Vernüftiger sein ... ]
Am Schluss hämmer em Schälleursli sini Flurina (ou nai dasch jo d Schwöster und nids Aahängsel)

(Schälle-Ursli darf nicht mehr und Nobs hat erst vor kurzem. Könnte ein Vernüftiger sein ... ]
Am Schluss hämmer em Schälleursli sini Flurina (ou nai dasch jo d Schwöster und nids Aahängsel)

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- el_mochitto
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- fcb is my life
- Erfahrener Benutzer