GCZ - FCB

Diskussionen rund um den FCB.
Shurrican
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shurrican »

8:1 für basel

6x delgado

cabanarsch versucht in de 79. s'grätsche, rutscht zwit hinter grundlinie und de giftzwerg isch halt so klei, dass er wieter zwische d'gitter durerutscht und vor de sog. "estrade" west haltet...
FOOTBALL'S LIFE!

Supersonic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Supersonic »

Zubi
Zanni/Quennoz/Smilianic/Kleber
Papa Malick Ba
Degen/Chippy
Delgado
Stereo/Edu

gc : FCB 1:4
Tore: Stereo (2x), Edu, Delgado

ZACK!
ZANNI RAUS

Suffbrueder
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Suffbrueder »

uf jede fall e sieg für basel. Edu sowie Delgado und dr david wärde das bsorge und hinde mache dr bappe und dr müller d düre zue..was ich mi frog isch wie no em match wird usgse..d befürchtig vomene Züri united mob wird nach em legia und em yb match immer worschinlicher..Könnt no e heisse danz wärde.

Fusion da laufts!
Where's your father, where's your father,
where's your father, referee?
You ain't got one,
cuz you're a bastard,
you're a bastard, referee!

d123
Erfahrener Benutzer

Beitrag von d123 »

ich tipp sooo
GC: 2
FC Basel: 3

Tore für Basel: Delgado, Eduardo, Ba

PizzaBaecker
Erfahrener Benutzer

Beitrag von PizzaBaecker »

fcb is my life hat geschrieben:Meint ihr, man bekommt noch Tickets vor dem Match?? Die Witzfiguren auf der Geschäftsstelle von GC bringen es nicht fertig, noch mehr Tickets für Jugendliche unter 16 oder/und Lehrlinge aufzuschalten :rolleyes:
Kasch uffd Gschäftsstell alüte und direkt vo dört bstelle. Kreditkarte bereithalte nid vergässe. Uff d'Homepage uffgschalte wärde luut däre woni am Telefon gha ha keini meh (frog mi nid wieso, aber sie hets gseit..).

fcb is my life
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fcb is my life »

PizzaBaecker hat geschrieben:Kasch uffd Gschäftsstell alüte und direkt vo dört bstelle. Kreditkarte bereithalte nid vergässe. Uff d'Homepage uffgschalte wärde luut däre woni am Telefon gha ha keini meh (frog mi nid wieso, aber sie hets gseit..).
Ok danggscheen.
:cool: Mir stöhn immr hintr dir, eeFFeeCee Basel, d Muttänzerkurve die esch do, eeeegaal wooo :cool:

_XP_
Benutzer

Beitrag von _XP_ »

GC - Basel 4:2

Tore: Eduardo, Eduardo, Eduardo, Rogerio, Eduardo, Eduardo

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

_XP_ hat geschrieben:GC - Basel 4:2

Tore: Eduardo, Eduardo, Eduardo, Rogerio, Eduardo, Eduardo
Witzbold...
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.

Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.

bulldog™
Wohnort: ... home sweet home ... my home is my castle ... here and there ...

Beitrag von bulldog™ »

tickets sin ab sofort bi dr BIVOBA erhältlig ... ;)
die ainte kenne mi und die andere könne mi ...
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...

Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"

bg_bs
Benutzer

Beitrag von bg_bs »

[quote="bulldogu2122"]tickets sin ab sofort bi dr BIVOBA erhältlig ... ]

gits au wieder kinder oder lehrling ticket oder schigge sie wie letscht johr keini meh uff basel?

Oralapostel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Oralapostel »

bg_bs hat geschrieben:gits au wieder kinder oder lehrling ticket oder schigge sie wie letscht johr keini meh uff basel?
war vorhin eben meine tix holen. ich habe nur 2 arten von tickets gesehen, stehplatz oder tribüne.

bivoba tel. 061 272 55 66

BS-Supporter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BS-Supporter »

Looooos alli in Hardturm. Es söll wider emol e richtig Heimspiel für uns wärde! PRO 5000 Rotblaui im Hardturm, PRO hunderti vo Fahne und DH's!!!

*mir singe Heimspiiiil im Hardturm, Heimspiiiil im Haaardturm, mir singe Heimspiil im Hardturm....*

PizzaBaecker
Erfahrener Benutzer

bg_bs hat geschrieben:gits au wieder kinder oder lehrling ticket oder schigge sie wie letscht johr keini meh uff basel?
ha gescher aglüte, git schiins keini.

Gastsektor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gastsektor »

Richturd hat geschrieben:Ich gang definitiv nid, denn wenn ich de Rupp dört würdi adräffe miessti ich worschynlig no in d`Chischte goh. Nimmt mi wunder öb d`Hardturmfront wieder unghinderet dörf zueschloh....und was machet dir wenn dr Rupp am Bahnhof SBB schtoht und euch inne Extrazug nach Altstette iladet?..... Griezi Herr Rupp - ihne vertraue mir natirlig? Ich mag dä nid, ich mag dä wirglig nid :mad: Und nomol: Herr Rupp - Sie sin mir wirglig unsymphatisch!
Du musst auch kommen. Basel braucht jeden Fan.

Torwart
Neuer Benutzer

Beitrag von Torwart »

Gastsektor hat geschrieben:Du musst auch kommen. Basel braucht jeden Fan.
I gang au nymmi....s'letscht mol mit em Velo vo Basel uff Ziiri um nochhär im scheiss 10 vor 10 irgendwelchä Kack über irgendwelchi Basler Randalierer gseh....nei, nei, das bruchi nymmi. Tod und Hass dem Ziiri-Pack... :mad: :mad: i bi sowieso dr Meinig, das dr Cabanarsch ä Spiler isch, wo das Wort "Sport" nummä in Dräck zieht.... froget mi jetzt aber jo nit, wieni druff bi..es got mir guet....no 1 Stund und 18 Minutä und i bi sicher, dass dr Rossi no es bitzeli bi uns bliibt.... :o :o
Einfach nur dankbar und froh, kein Zürcher zu sein

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

Shurrican hat geschrieben:8:1 für basel

6x delgado

cabanarsch versucht in de 79. s'grätsche, rutscht zwit hinter grundlinie und de giftzwerg isch halt so klei, dass er wieter zwische d'gitter durerutscht und vor de sog. "estrade" west haltet...
Du verwäggslisch do öbis dr KLAI Giftzwärg isch dr anderi Richard gsi, dr schwuli Uru nämmli, aber dä spielt jo nümmi dert mit ;)
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

_XP_
Benutzer

Beitrag von _XP_ »

Diggi_Eier hat geschrieben:Witzbold...
Was ist daran so witzig?

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

_XP_ hat geschrieben:Was ist daran so witzig?
Wel's sovyyl Ruum für Spekulatione git ;)
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.

Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.

BS-Supporter
Erfahrener Benutzer

Torwart hat geschrieben:I gang au nymmi....s'letscht mol mit em Velo vo Basel uff Ziiri um nochhär im scheiss 10 vor 10 irgendwelchä Kack über irgendwelchi Basler Randalierer gseh....nei, nei, das bruchi nymmi. Tod und Hass dem Ziiri-Pack... :mad: :mad: i bi sowieso dr Meinig, das dr Cabanarsch ä Spiler isch, wo das Wort "Sport" nummä in Dräck zieht.... froget mi jetzt aber jo nit, wieni druff bi..es got mir guet....no 1 Stund und 18 Minutä und i bi sicher, dass dr Rossi no es bitzeli bi uns bliibt.... :o :o
Wäge däm gosch nüm uf Züri? Schiess doch uf's 10 vor 10, schiess uf die scheiss Zürcher. Mir wärde e rise stimmig ha in unserem Sektor und das isch das wo zällt schlussändlich. Zeige mr dene Zürcher wär dr Meischter isch - eimol meh!

PizzaBaecker
Erfahrener Benutzer

Torwart hat geschrieben:I gang au nymmi....s'letscht mol mit em Velo vo Basel uff Ziiri um nochhär im scheiss 10 vor 10 irgendwelchä Kack über irgendwelchi Basler Randalierer gseh....nei, nei, das bruchi nymmi. Tod und Hass dem Ziiri-Pack... :mad: :mad: i bi sowieso dr Meinig, das dr Cabanarsch ä Spiler isch, wo das Wort "Sport" nummä in Dräck zieht.... froget mi jetzt aber jo nit, wieni druff bi..es got mir guet....no 1 Stund und 18 Minutä und i bi sicher, dass dr Rossi no es bitzeli bi uns bliibt.... :o
:rolleyes:

Ich ka nid verstoh, wieso immer wieder Lüt vo Boykott und so Züüg rede... git für mi kei Grund nid z'go, ganz im Gegeteil!!

j-brel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von j-brel »

GC - FCB 2:2 (2:0)

5. Eduardo 1:0
39. Cabanas 2:0
86. Rossi 2:1
90. Chippy 2:2

Jörg Berger
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Jörg Berger »

j-brel hat geschrieben:GC - FCB 2:2 (2:0)

5. Eduardo 1:0
39. Cabanas 2:0
86. Rossi 2:1
90. Chippy 2:2
ych glaub eher eso:

2:4

5. Eduardo
12. Eduardo
39. Eduardo
86. Eduardo
88. Eduardo
90. Eduardo

:eek:

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

PizzaBaecker hat geschrieben: :rolleyes:

Ich ka nid verstoh, wieso immer wieder Lüt vo Boykott und so Züüg rede... git für mi kei Grund nid z'go, ganz im Gegeteil!!
Si strofe sich jo numme sälber
CR7 Fanboy

Mahatma
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mahatma »

skraggy hat geschrieben:Bevor mä nit weiss wär pfifft muess mä im Hardturm gar kai Resultat tippe... :D
:)

(Schälle-Ursli darf nicht mehr und Nobs hat erst vor kurzem. Könnte ein Vernüftiger sein ... ;) )

.
.

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

[quote="Mahatma"] :)

(Schälle-Ursli darf nicht mehr und Nobs hat erst vor kurzem. Könnte ein Vernüftiger sein ... ]

Am Schluss hämmer em Schälleursli sini Flurina (ou nai dasch jo d Schwöster und nids Aahängsel) ;)
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

Diabolo
Benutzer

Beitrag von Diabolo »

Yess! Bi au am Start! Ha frei bikoh :cool:

Rammstein
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rammstein »

Yess! Bi au am Start! Ha frei bikoh :cool:
Albert Einstein: "Zwei Dinge sind unendlich: das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher." -

Pro Weisse Goalnetze und Tormusik abstellen
(Ich schliesse mich an)

el_mochitto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von el_mochitto »

bringt denn basel no 11 spieler ane, wenn do alli abspringet? :p

BS-Supporter
Erfahrener Benutzer

el_mochitto hat geschrieben:bringt denn basel no 11 spieler ane, wenn do alli abspringet? :p
Wenns nötig wird, stell ich mi im Gross als alternative zur Verfiegig. :D

Und falls ich denn zum Isatz kum, mien sich eifach gwüssi Spiler in Blauwiss, namens "Giftzwerg Ricci Cabanas" in Acht neh :D

fcb is my life
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fcb is my life »

Hey het mr öbber die Nummere vo dr GC-Gschäftsstell?? Ich find die niene :(
:cool: Mir stöhn immr hintr dir, eeFFeeCee Basel, d Muttänzerkurve die esch do, eeeegaal wooo :cool:

Antworten