ich tipp uf saftigi Buess + Verwarnig... bi aber alles andere als Insider

Also ich schätz dass du e Verwarnig bichunnsch und ca 400.-- BuessVarela hat geschrieben:sodeli, hab heute einen netten brief von der kapo erhalten![]()
gemessene geschwindigkeit: 107 km/h
erlaubte geschwindigkeit: 80 km/h
abzug: 6 km/h
total km/h: 101 km/h
übertretung nach abzug: 21 km/h
musste jetzt bestätigen, dass ich gefahren bin und zurückschicken. jetzt kommts vor den richter. was hab ich wohl zu befürchten?![]()
nur wegen 1 km/h verzeigt und doch so happig?Ivolino hat geschrieben:Bin au 1 km/h z'höch gsi för kei Verzeigig. Liegt aber im Ermesse vom zueständige Richter.
1 Monet Führeruswiesentzug
+
Verwarnig för glaub 2 Johr
+
Buess ca. 1/3 vom Monatsikomme
+
Schriebgebühre Gricht (sind bi mir ca. 390.-- gsi)
+
Gebühre Strosseverkehrsamt Uswiesentzug (sind bi mir ca. 350.-- gsi)
Viel Spass
...bi de blitzchäschte is nach reaktions zit...und die isch so wenn s orange wird und du denn de chaschte überfarsch zahlsch...i dim fall isch s nach ermässe vo de zwei bachelis..hesch leider wenig change ...zwei gege eineHugentobler hat geschrieben:Emol e anderi Frog!
Was gilt als "Ampel überfahren"? Wenn ich dr wissi Haltebalke überfahr oder wenn ich efektiv dr Mast mit dr Ample passiert ha?
Bi am Badisch Bahnhof über dr Balke gfahre und öppe 50 cm spöter (aber vor dr eigentliche Ample) ufs Trottoir gfahre. (Mitem Scooter)
Wo ich den usem McDonalds usekumm sinn sie scho am schriebe gsi und hän mir 250 Stutz uffbrummt wehen Missachtung des Rotlichts.
nujo dasch au e sälte dämliche idiot gsiLou C. Fire hat geschrieben:Würde mal davon ausgehen, dass Du in nächter Zeit zum Fussgänger wirst und dass Dir eine happige Busse aufgebrummt wird. Bei den Verzeigungen kommts so viel ich weiss immer zu einem Gerichtsverfahren und die Höhe der Busse richtet sich nach Deinem Einkommen. Ich kenne jemanden, der mit Tempo 160km/h auf der Autobahn geblitzt wurde. Lappen weg und Busse CHF 12'000.-! Ist allerdings ein Grossverdiener.
sälber schuld wenn mit em Scooter ufs trottoir fahrsch... brämse und zrugschiebe und du hetisch kei problem ghaHugentobler hat geschrieben:Emol e anderi Frog!
Was gilt als "Ampel überfahren"? Wenn ich dr wissi Haltebalke überfahr oder wenn ich efektiv dr Mast mit dr Ample passiert ha?
Bi am Badisch Bahnhof über dr Balke gfahre und öppe 50 cm spöter (aber vor dr eigentliche Ample) ufs Trottoir gfahre. (Mitem Scooter)
Wo ich den usem McDonalds usekumm sinn sie scho am schriebe gsi und hän mir 250 Stutz uffbrummt wehen Missachtung des Rotlichts.
Kann man da nicht einfach die Aussage verweigern (als Autohalter)? Man muss doch keine Familienmitglieder beschuldigen...cinyna hat geschrieben:am fritig vor ere Wuche het mir mi mamme a glüte.. bi gemütlich im usgang gsi.. denn het si mi gfrogt ob ich mol nach Dullike gfahre bi.. Who the fuck is Dullike??!!??.. kei Ahnig.. bi no nie döte gsi..
Si het e Brief bekoh.. öper sig mit ihrem Auti 23 km/h z schnell gfahre, innerorts.. ai ai ai..
S Gstürm isch los gange.. drei Persone bruche das Auto und niemerd het welle s Billet abgeh und nach Dullike gfahre si..
Naja.. nach dem mir nander alli gegesitig Aschuldige gmacht hän etc. het mi mam gmerggt das die voll Mongos vo dr Solothurner KAPO e falsches Nummero ufem Brief hän.. unseri hintersti Nr. isch 0 und ufem Brief isch s 1 gsi..
lägg hani Angst gha.. hät e Grichtsverfahre geh und Billet weg und so..
Hän ine de e "nätts Briefli" gschriebe.. Arschlöcher.. mi Fritigobe isch am Arsch gsi..![]()
also du muesch öper melde.. muesch dr Fahrer melde.. und wenn alli sage si sin nid gfahre isch das no schwirig... het sich jo zum glügg als Fähler vo dr Polizei ufklärt.. sunscht hät me müesse go s Foti a luege..Captain Sky hat geschrieben:Kann man da nicht einfach die Aussage verweigern (als Autohalter)? Man muss doch keine Familienmitglieder beschuldigen...
Ich meinte eben, dass wenn ein Familienmitglied gefahren ist, man sagen kann, dass jemand von der Familie gefahren ist und man die Person nicht belasten will...cinyna hat geschrieben:also du muesch öper melde.. muesch dr Fahrer melde.. und wenn alli sage si sin nid gfahre isch das no schwirig... het sich jo zum glügg als Fähler vo dr Polizei ufklärt.. sunscht hät me müesse go s Foti a luege..
isch ganz klar gstande Fahrzeuglenker angeben..Captain Sky hat geschrieben:Ich meinte eben, dass wenn ein Familienmitglied gefahren ist, man sagen kann, dass jemand von der Familie gefahren ist und man die Person nicht belasten will...
Es ka si, wenn de e sogenannte "unbefläckte Verkehrsleumund" hesch, as de mit enere Verwarnig dervo kunnsch und de lediglich muesch d Verfahrenköschte übernäh.Varela hat geschrieben:sodeli, hab heute einen netten brief von der kapo erhalten![]()
gemessene geschwindigkeit: 107 km/h
erlaubte geschwindigkeit: 80 km/h
abzug: 6 km/h
total km/h: 101 km/h
übertretung nach abzug: 21 km/h
musste jetzt bestätigen, dass ich gefahren bin und zurückschicken. jetzt kommts vor den richter. was hab ich wohl zu befürchten?![]()
blinds NilpfärdRinoceronte hat geschrieben:Es ka si, wenn de e sogenannte "unbefläckte Verkehrsleumund" hesch, as de mit enere Verwarnig dervo kunnsch und de lediglich muesch d Verfahrenköschte übernäh.
Varela hat geschrieben:hab nun bescheid bekommen:
darf den ausweis behalten, muss aber 500.- busse zahlen. tja...
Habe von dem Fall gelesen. Der Halter musste aber beweisen, dass das Fahrzeug von vielen Familienmitgliedern rege benützt wird. Andernfalls hätte der Halter selber den Kopf hinhalten müssen. Das Gericht anullierte die Verzeigung.Captain Sky hat geschrieben:Ich meinte eben, dass wenn ein Familienmitglied gefahren ist, man sagen kann, dass jemand von der Familie gefahren ist und man die Person nicht belasten will...
Musstest Du nun den Lappen deponieren ? Würd mich interessieren, wie hoch die Busse war und wie lange man "hocken" muss.beckham07 hat geschrieben:wurde auf der autobahn geblitzt, mit 40 km/h zu viel, musste den ausweis abgeben, doch habe bis jetzt nur eine bearbeitungsgebühr von 200 Fr. bezahlt, und sonst nichts, und der vorfall ist jetzt bald ein jahr her...!!!![]()
Aber mir solls recht sein!!!![]()