*blitz*

Der Rest...
panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

1 km/h zvil zum mit ere Buess und ohni Verzeigig drvo z cho... das nennt me wohl Päch

ich tipp uf saftigi Buess + Verwarnig... bi aber alles andere als Insider :D

hamphry
Benutzer

Beitrag von hamphry »

Varela hat geschrieben:sodeli, hab heute einen netten brief von der kapo erhalten :cool:

gemessene geschwindigkeit: 107 km/h
erlaubte geschwindigkeit: 80 km/h
abzug: 6 km/h
total km/h: 101 km/h
übertretung nach abzug: 21 km/h

musste jetzt bestätigen, dass ich gefahren bin und zurückschicken. jetzt kommts vor den richter. was hab ich wohl zu befürchten? :rolleyes:
Also ich schätz dass du e Verwarnig bichunnsch und ca 400.-- Buess

Ivolino
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Ivolino »

Bin au 1 km/h z'höch gsi för kei Verzeigig. Liegt aber im Ermesse vom zueständige Richter.

1 Monet Führeruswiesentzug
+
Verwarnig för glaub 2 Johr
+
Buess ca. 1/3 vom Monatsikomme
+
Schriebgebühre Gricht (sind bi mir ca. 390.-- gsi)
+
Gebühre Strosseverkehrsamt Uswiesentzug (sind bi mir ca. 350.-- gsi)

Viel Spass
Und täglich grüsst das Murmeltier :)

Hugentobler
Benutzer

Beitrag von Hugentobler »

Emol e anderi Frog!

Was gilt als "Ampel überfahren"? Wenn ich dr wissi Haltebalke überfahr oder wenn ich efektiv dr Mast mit dr Ample passiert ha?

Bi am Badisch Bahnhof über dr Balke gfahre und öppe 50 cm spöter (aber vor dr eigentliche Ample) ufs Trottoir gfahre. (Mitem Scooter)

Wo ich den usem McDonalds usekumm sinn sie scho am schriebe gsi und hän mir 250 Stutz uffbrummt wehen Missachtung des Rotlichts.

[align=center][/color]THE ONLY THING TO FEAR, IS RUNNING OUT OF BEER
[/align]

Varela
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Varela »

Ivolino hat geschrieben:Bin au 1 km/h z'höch gsi för kei Verzeigig. Liegt aber im Ermesse vom zueständige Richter.

1 Monet Führeruswiesentzug
+
Verwarnig för glaub 2 Johr
+
Buess ca. 1/3 vom Monatsikomme
+
Schriebgebühre Gricht (sind bi mir ca. 390.-- gsi)
+
Gebühre Strosseverkehrsamt Uswiesentzug (sind bi mir ca. 350.-- gsi)

Viel Spass
nur wegen 1 km/h verzeigt und doch so happig? :eek: wie waren denn die genauen umstände?
[CENTER]VIVA VARELA
[/CENTER]

Ivolino
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Ivolino »

Ganz einfach. Geblitzt, dannach an der nächsten Ecke herausgenommen, alles fein säuberlich raportiert, durfte dannach weiterfahren und Gerichtsurteil abwarten. Ok es war in ZH vielleicht ist dort alles ein bisserl anders wie wir wissen sollten :)
Und täglich grüsst das Murmeltier :)

gego
Erfahrener Benutzer

Beitrag von gego »

Hugentobler hat geschrieben:Emol e anderi Frog!

Was gilt als "Ampel überfahren"? Wenn ich dr wissi Haltebalke überfahr oder wenn ich efektiv dr Mast mit dr Ample passiert ha?

Bi am Badisch Bahnhof über dr Balke gfahre und öppe 50 cm spöter (aber vor dr eigentliche Ample) ufs Trottoir gfahre. (Mitem Scooter)

Wo ich den usem McDonalds usekumm sinn sie scho am schriebe gsi und hän mir 250 Stutz uffbrummt wehen Missachtung des Rotlichts.
...bi de blitzchäschte is nach reaktions zit...und die isch so wenn s orange wird und du denn de chaschte überfarsch zahlsch...i dim fall isch s nach ermässe vo de zwei bachelis..hesch leider wenig change ...zwei gege eine ;)

Varela
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Varela »

hab nun bescheid bekommen:

darf den ausweis behalten, muss aber 500.- busse zahlen. tja...
[CENTER]VIVA VARELA
[/CENTER]

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

Varela hat geschrieben:hab nun bescheid bekommen:

mal noch schwein gehabt ;)

cinyna
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cinyna »

am fritig vor ere Wuche het mir mi mamme a glüte.. bi gemütlich im usgang gsi.. denn het si mi gfrogt ob ich mol nach Dullike gfahre bi.. Who the fuck is Dullike??!!??.. kei Ahnig.. bi no nie döte gsi..

Si het e Brief bekoh.. öper sig mit ihrem Auti 23 km/h z schnell gfahre, innerorts.. ai ai ai..
S Gstürm isch los gange.. drei Persone bruche das Auto und niemerd het welle s Billet abgeh und nach Dullike gfahre si..

Naja.. nach dem mir nander alli gegesitig Aschuldige gmacht hän etc. het mi mam gmerggt das die voll Mongos vo dr Solothurner KAPO e falsches Nummero ufem Brief hän.. unseri hintersti Nr. isch 0 und ufem Brief isch s 1 gsi..
lägg hani Angst gha.. hät e Grichtsverfahre geh und Billet weg und so..

Hän ine de e "nätts Briefli" gschriebe.. Arschlöcher.. mi Fritigobe isch am Arsch gsi.. :rolleyes:

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

Lou C. Fire hat geschrieben:Würde mal davon ausgehen, dass Du in nächter Zeit zum Fussgänger wirst und dass Dir eine happige Busse aufgebrummt wird. Bei den Verzeigungen kommts so viel ich weiss immer zu einem Gerichtsverfahren und die Höhe der Busse richtet sich nach Deinem Einkommen. Ich kenne jemanden, der mit Tempo 160km/h auf der Autobahn geblitzt wurde. Lappen weg und Busse CHF 12'000.-! Ist allerdings ein Grossverdiener.
nujo dasch au e sälte dämliche idiot gsi
zerst bues 900 franke
den vor kantonale gricht: 1500
den vor bundesgricht, ihschätzig vo dä person vorgnoh worde (tja millionär und 400'000 im joor)...

12 hämmer tönt zwar rächt deftig, aber 3% vom lohn wird sone bonz rächt easy uffgnoh ha :)

@threadstarter:
bi radargrät würd ich no frequenze und so verlange ;) den mol nochrächne eb d gnauigkeit vo däre aperatur wirklich 6km/h isch, falls sie grösser isch würd ich das vor gricht ihbringe, den isch nämlig dini verzeigig rächt schnäll wäg (und muesch jo sowieso vor gricht goh)
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

Hugentobler hat geschrieben:Emol e anderi Frog!

sälber schuld wenn mit em Scooter ufs trottoir fahrsch... brämse und zrugschiebe und du hetisch kei problem gha

durchs bestiege (hehe geils wort) vom trottoir, hesch definitiv d ample missachtet, hesch jo übers trottoir sozusage d ample welle umgoh
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

Captain Sky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Captain Sky »

cinyna hat geschrieben:am fritig vor ere Wuche het mir mi mamme a glüte.. bi gemütlich im usgang gsi.. denn het si mi gfrogt ob ich mol nach Dullike gfahre bi.. Who the fuck is Dullike??!!??.. kei Ahnig.. bi no nie döte gsi..

Si het e Brief bekoh.. öper sig mit ihrem Auti 23 km/h z schnell gfahre, innerorts.. ai ai ai..
S Gstürm isch los gange.. drei Persone bruche das Auto und niemerd het welle s Billet abgeh und nach Dullike gfahre si..

Naja.. nach dem mir nander alli gegesitig Aschuldige gmacht hän etc. het mi mam gmerggt das die voll Mongos vo dr Solothurner KAPO e falsches Nummero ufem Brief hän.. unseri hintersti Nr. isch 0 und ufem Brief isch s 1 gsi..
lägg hani Angst gha.. hät e Grichtsverfahre geh und Billet weg und so..

Hän ine de e "nätts Briefli" gschriebe.. Arschlöcher.. mi Fritigobe isch am Arsch gsi.. :rolleyes:
Kann man da nicht einfach die Aussage verweigern (als Autohalter)? Man muss doch keine Familienmitglieder beschuldigen...

cinyna
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cinyna »

Captain Sky hat geschrieben:Kann man da nicht einfach die Aussage verweigern (als Autohalter)? Man muss doch keine Familienmitglieder beschuldigen...
also du muesch öper melde.. muesch dr Fahrer melde.. und wenn alli sage si sin nid gfahre isch das no schwirig... het sich jo zum glügg als Fähler vo dr Polizei ufklärt.. sunscht hät me müesse go s Foti a luege..

Captain Sky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Captain Sky »

cinyna hat geschrieben:also du muesch öper melde.. muesch dr Fahrer melde.. und wenn alli sage si sin nid gfahre isch das no schwirig... het sich jo zum glügg als Fähler vo dr Polizei ufklärt.. sunscht hät me müesse go s Foti a luege..
Ich meinte eben, dass wenn ein Familienmitglied gefahren ist, man sagen kann, dass jemand von der Familie gefahren ist und man die Person nicht belasten will...

cinyna
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cinyna »

Captain Sky hat geschrieben:Ich meinte eben, dass wenn ein Familienmitglied gefahren ist, man sagen kann, dass jemand von der Familie gefahren ist und man die Person nicht belasten will...
isch ganz klar gstande Fahrzeuglenker angeben..

aber ha mi nacher natürligg nümmi mit dem usenander gsetzt.. binis so froh gsi dases niemerds vo uns isch gsi..

isch eifach e Frächheit das denne so e Fähler ka passiere.. i meine wo blibt bitte dr Dateschutz.. ich ha im Netz könne noche luege wem das Nummero ghört.. dä wird sich au uf das Briefli freue..

Cols
Benutzer

Beitrag von Cols »

Wurde mal mit 136km/h in einer 100er Zone auf der Autobahn geblitzt mit einem mobilen Kasten.
Lappen war weg für einen Monat, Busse 600 Franken, Verfahren 240 Franken, Kosten für einen neuen Lappen(KK-Format) 70 Franken, Aufbewahrungsgebühr für den alten Lappen(Genommen und in den Abfall geschmissen) 100 Franken, Bearbeitungsgebühr durch den Kanton 100 Franken. Kann sich jeder selber zusammen rechnen!
Habe nicht mal Bewährung gekriegt oder so, obwohls offiziell mein erstes Vergehen war!

beginner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von beginner »

Das gibt die Todesstrafe. Bestimmt!

Mediterraneo
Neuer Benutzer

Beitrag von Mediterraneo »

zu schnell fahren würde ich nie!
.........gut, vieleicht im wald ohne licht.... :cool: :p

Rinoceronte
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rinoceronte »

Varela hat geschrieben:sodeli, hab heute einen netten brief von der kapo erhalten :cool:

gemessene geschwindigkeit: 107 km/h
erlaubte geschwindigkeit: 80 km/h
abzug: 6 km/h
total km/h: 101 km/h
übertretung nach abzug: 21 km/h

musste jetzt bestätigen, dass ich gefahren bin und zurückschicken. jetzt kommts vor den richter. was hab ich wohl zu befürchten? :rolleyes:
Es ka si, wenn de e sogenannte "unbefläckte Verkehrsleumund" hesch, as de mit enere Verwarnig dervo kunnsch und de lediglich muesch d Verfahrenköschte übernäh.
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!

Zemdil
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zemdil »

Rinoceronte hat geschrieben:Es ka si, wenn de e sogenannte "unbefläckte Verkehrsleumund" hesch, as de mit enere Verwarnig dervo kunnsch und de lediglich muesch d Verfahrenköschte übernäh.
blinds Nilpfärd :rolleyes:
Varela hat geschrieben:hab nun bescheid bekommen:

Erster, Einziger und Bester!

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***

aber nid dr Josef

el presidente
Erfahrener Benutzer
Beitrag von el presidente »

Captain Sky hat geschrieben:Ich meinte eben, dass wenn ein Familienmitglied gefahren ist, man sagen kann, dass jemand von der Familie gefahren ist und man die Person nicht belasten will...
Habe von dem Fall gelesen. Der Halter musste aber beweisen, dass das Fahrzeug von vielen Familienmitgliedern rege benützt wird. Andernfalls hätte der Halter selber den Kopf hinhalten müssen. Das Gericht anullierte die Verzeigung.
Copyrights @ el presidente!

BadBlueBoy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BadBlueBoy »

beckham07 hat geschrieben:wurde auf der autobahn geblitzt, mit 40 km/h zu viel, musste den ausweis abgeben, doch habe bis jetzt nur eine bearbeitungsgebühr von 200 Fr. bezahlt, und sonst nichts, und der vorfall ist jetzt bald ein jahr her...!!! :confused:

Aber mir solls recht sein!!! :D
Musstest Du nun den Lappen deponieren ? Würd mich interessieren, wie hoch die Busse war und wie lange man "hocken" muss.
In Principio erat Verbum et Verbum erat apud Deum et Deus erat Verbum.

Antworten