Entäuschendster Film ever....
Bi däm Film gohts um d'Erwartige... wenn öbber e geili Story erwartet het denn hettr wohl nach 30Min. sälbschtmord begange... i ha eifach e Lawine vo special effects erwartet und die isch ko und die sinn au extrem guet gse... d'Story isch eifach zimmli s'dümmschte wo e Liinwand je beliechtet het...frikshow hat geschrieben:
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
allein schon weil Anna Paquin mitspielt...! der Dritte Teil ist übrigens in der Produktion. wieder mit Paquin, Stewart, Berry, Jansen und Jackman. ebenfalls mit dabei, als Juggernaut: VINNIE JONES!!!!DerZensor hat geschrieben:Beide X-Men Filme finde ich äusserst Gelungen!
(...)
[url]http://www.imdb.com/title/tt0376994/?fr ... w9MXxubT0x]
enttäuschende Filme?
- Vernetzt
- A.I. (Bullshit im Quadrat!!!)
- Planet der Affen von Burton
- Pearl Harbor
- The Rock
und noch andere mehr...
„Ich bin nicht links, ich bin nicht rechts, ich bin Punk."
Tief im Herzen wartet jeder auf das Ende der Welt. (Haruki Murakami)
Tief im Herzen wartet jeder auf das Ende der Welt. (Haruki Murakami)
Platz 17!!!!Eckfahne hat geschrieben:Die wos interessiert: Dr Bottom Top 100 vo IMDB!
Guckst du hier die 100 miesesten Filme

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Aber beim Universum bin ich mir noch nicht sicher.
Albert Einstein
Albert Einstein
- alter sack
- Erfahrener Benutzer
- Fussballheld
- Erfahrener Benutzer
- Oralapostel
- Erfahrener Benutzer
Wer sich DEN Film hier freiwillig antut, dem/der offeriere ich genügend Bier, um die Festplatte zu formatieren um den Brunz wieder vergessen zu können.
-
- Erfahrener Benutzer
zahlsch de film au na?Oralapostel hat geschrieben:Wer sich DEN Film hier freiwillig antut, dem/der offeriere ich genügend Bier, um die Festplatte zu formatieren um den Brunz wieder vergessen zu können.
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
- repplyfire
- Erfahrener Benutzer
muss man wach bleiben? Sind Drogen erlaubt?Oralapostel hat geschrieben:Wer sich DEN Film hier freiwillig antut, dem/der offeriere ich genügend Bier, um die Festplatte zu formatieren um den Brunz wieder vergessen zu können.
- Fussballheld
- Erfahrener Benutzer
Wird in diesem Film 90 minuten lang der Autounfall von diesem Schwuppi immer und immer wieder gezeigt? Dann guck ich ihn gerneOralapostel hat geschrieben:Wer sich DEN Film hier freiwillig antut, dem/der offeriere ich genügend Bier, um die Festplatte zu formatieren um den Brunz wieder vergessen zu können.

- Oralapostel
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
mach mer mol e pn mit de gnaue wett bedingige, vilicht werde mer uns einigOralapostel hat geschrieben:@dasto, reply und FBH
am besten ihr schaut den müll auf rohypnol oder haldol. hab ihn selbst nicht gesehen, würde mir das nie antun. respekt an die masochisten![]()

jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
- Fussballheld
- Erfahrener Benutzer
Bi völlig überrascht gsi, wo-n-y festgstellt ha, dass es au e Story hett...rotoloso hat geschrieben:Bi däm Film gohts um d'Erwartige... wenn öbber e geili Story erwartet het denn hettr wohl nach 30Min. sälbschtmord begange... i ha eifach e Lawine vo special effects erwartet und die isch ko und die sinn au extrem guet gse... d'Story isch eifach zimmli s'dümmschte wo e Liinwand je beliechtet het...

- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
bitte!Oralapostel hat geschrieben:Wer sich DEN Film hier freiwillig antut, dem/der offeriere ich genügend Bier, um die Festplatte zu formatieren um den Brunz wieder vergessen zu können.

.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!
-
- Erfahrener Benutzer
also de han i ok gfunde, pop-corn kino ohni geischtige asträngige und e paar cooli und z.t. innovativi, z.t. old school äggschn szene (falls das nid do isch und das isch s'mindischte wo ich vo em action-film erwart, wenn ich mol das genre bsuech, denn isch scheisse) und e paar luschtigi sprüch, und damit liechtjohre wieter als MI-2, end of days, TERMINATOR 3 usw.....Somnium hat geschrieben: - The Rock
FOOTBALL'S LIFE!
- Bajass
- Erfahrener Benutzer
Am letschte Sunntig isch jo "Godzilla" kho...
e sälteschlächte Film wenn dr mi frooget!! Bsp: Im Hintergrund seht dr die baide World Trade Center und dr Moderator vo irgendeme Fudi-TV verzellt: Die schlimmste Katastrophe seit dem Anschalg auf das WTC! ....tststs...und sunscht...schlimm gmacht!
e sälteschlächte Film wenn dr mi frooget!! Bsp: Im Hintergrund seht dr die baide World Trade Center und dr Moderator vo irgendeme Fudi-TV verzellt: Die schlimmste Katastrophe seit dem Anschalg auf das WTC! ....tststs...und sunscht...schlimm gmacht!
John Jack Criminals
Top, die Wette gilt
Jesus war ein guter Mann,
der hatte einen Umhang an...
Ausscheiden macht frei!
© sek. WM 2006: Alle ausser Deutschland
Top, die Wette gilt
Ausscheiden macht frei!
- örjan berg
- Erfahrener Benutzer
- Bajass
- Erfahrener Benutzer
Ha eggstra wittergluegt....well:örjan berg hat geschrieben:han ungefähr nach 5 minute umgschaltet.
1. isch nüd bessers kho...
2. het's mi wundergnoh ober wirgglig so schlächt isch wie alli sage!
...
John Jack Criminals
Top, die Wette gilt
Ausscheiden macht frei!
Top, die Wette gilt
Ausscheiden macht frei!
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
Bajass hat geschrieben:Am letschte Sunntig isch jo "Godzilla" kho...
Du riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeese Vollidiot! Die meine dr Autobombeaschlag ufs WTC du Superhabasch! Dä isch irgendwenn in de 90ger Joor gsi!
Duet dir di Kopf eigentlig glägentlig weh?
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
- Bajass
- Erfahrener Benutzer
Ah ok....chille, chillle!!! Kha jo syy dass das zuefälligerwyys nid jede mitbikho het, bzw. dass du dert schone weeneli elter gsi bisch, ok? Chille...Rinoceronte hat geschrieben:Du riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeese Vollidiot! Die meine dr Autobombeaschlag ufs WTC du Superhabasch! Dä isch irgendwenn in de 90ger Joor gsi!
Duet dir di Kopf eigentlig glägentlig weh?
John Jack Criminals
Top, die Wette gilt
Ausscheiden macht frei!
Top, die Wette gilt
Ausscheiden macht frei!