Den habe ich schon lange gefordert. (natürlich nicht realistisch, aber träumen darf man ja wohl

Ausserdem müsste man dann zuerst Real das Vorkaufsrecht abkaufen, dass die die Drecks-Galaktischen (

mir fehlt da dasSão Paulino hat geschrieben:Den habe ich schon lange gefordert. (natürlich nicht realistisch, aber träumen darf man ja wohl ]Saluda al campeón![/U]
i dängg, dä verschärbele si vorhär no als versuechsobjäggt zum ume-operiere an'd uni schtudänte, bevor dä gäld durch e normale transfer bringt..Richturd hat geschrieben:Dachte soeben auch an Petric. Sobald er wieder gesund ist wird ein guter (wenn auch nicht sehr beliebter) Spieler auf dem Platz spielen. Und wenn er wieder ein paar Toore und Assists hinter sich hat, ist vielleicht wieder ein Verein an ihm interessiert..... mit dem Geld von Jimmy und Petric kommt dann vielleicht wieder ein Goal-Getter auf die Einkaufsliste. Es lebe das Shoping![]()
Natürlich, aber das kennen wir ja alle.Domingo hat geschrieben:mir fehlt da das
MADRID CABRON
davor
![]()
Usgliehe? Läck was bisch denn du für eine? sicher nööööd. Dä isch vo Servette cho. vorher heter bi Metz und Southampton gspielt, aber das isch jo scho länger her. Un irgendwenn zwüschetem Usland und Servette ischer au no füres Jöhrli bi Xamax gsi. also ihr vögel: Dä Hassli ghört zum FCSG und mir gebenden eu sicher nöd gratis!!!!!Querdängger hat geschrieben:parkiert heisst, er het e Vertrag mit emene andere Fuessballclub und isch
an St. Galle usglehnt. So viel i aber weiss, darf er innerhalb dr Schwyz nit wächsle, er darf aber ins Usland go, wenn e lukreativs Agebot vorligt. S' alti Lied, wo mir jo vom Lupo, Benni und jetzt Jimmy jo beschtens kenne.