Der Beobachter ist leider in der Schweizer Bevölkerung solide verankert undmoulegou hat geschrieben:Wird das Blatt überhaupt gross gelesen?
zählt als Meinungsmacher par excellence, leider !

Gevatter Rhein hat geschrieben:Je nach Betrachtungsweise können die Seenotfackeln tatsählich lebensgefährlich sein -
genauso wie übrigens ein Dosenöffner, eine Bierflasche oder ein Kugelschreiber
dä Journalischt het wohrschinlig vo dr letsche G7 Demo in Züri welle schriebe...Heavy hat geschrieben:Läck isch das e schlächt recherchierte Artikel... da geballti Müll wo de Journalischt useloht isch unglaublich...
150000 Sachschade... Falsch 12000 Fr. Sachschade (für Ufrumarbeite) 150000 het der Polizeiisatz koschtet.
Was mit Züri Brännt gmeint isch, weiss de Herr schinbar au nid. Und das Plakat hani nonig gseh bis jetzt. (Taucht nid sone transpi hi und wider in der Südkurve uf?)
Isch eigentlcih schad, dä Bricht hät es paar gueti Asätz. Aber die Blickmässige Übertribige mache alles Kaputt, zudem werde Tatsache verdreiht und schlichtweg falschi Unterstellige gmacht. Ungenügend!![]()
Sorry wenn ich mich einmische, aber du scheinst Pyrokultur und Gewalt ein wenig zu verwechseln. Pyro rumschmeissen find ich ebenfalls unnötig (Schadet der Sache), und das Argument "aber es isch verbotte".. naja. Verboten ist noch Vieles. Ich weiss das tönt jetzt staatsfeindlich, aber wenn du darüber nachdenkst... bei Rot über die Strasse gehen, falsch erhaltenes Wechselgeld der unsympathischen Serviertochter einstecken, im Halteverbot parkieren, Tempolimiten auf der Autobahn, bei der Steuererklärung bescheissen...Stadtpolizischt hat geschrieben:upps. Jo notürlig. Ich main natürlich Rotterdam, also Feyenoord. Was Pyrokultur ahgoht, magsch sicher nid unrächt ha. Au mir gfallt e cooli Pyro im Zämmeschpiil z.B. mit ere Choreo. Aber du seisch es: es isch verbotte. Und abgseh drvo, wird konsequänt immer widr Züüg uffs Fäld gworfe. Do isch dr FCB-Aahang übrigens nid schlimmer, als die Andere (GCZ, FCZ...). Aber do sinn yo äbe no die andere Beglaiterschinigä wiä Zuugwäge usenander näh und so, wo jo denn ahschliessend niemer ebbis drvo weiss...
Ich glaub sowiso, dass nur e professionelli Fanarbeit uff Duur ka hälfe. Das hett au dr Jäggy gmeint, wo bim FCK ä ehemoolige Hool gholt het, wo hüt e professionelle Fänbetröier isch.
vielleicht würde es ja helfen, wenn gewisse fans mal nicht immer nur alles für sich in anspruch nehmen, und auch mal einsehen, dass man in einer gesellschaft auch rücksicht auf andere nimmt.Spirit of St. Jakob hat geschrieben:Der Bericht enthält im Grundsatz wahre Fakten, die jedoch alle total übertrieben dargestellt wurden. Das ist Polizei-Bericht-Style, man hängt immer noch ein "massiv", "extrem" oder "unglaublich" vor die eigentliche Sache und schon ist der Bericht an Tragik nicht mehr zu überbieten.
Tja... wen man die Fans als Menschen nicht ernst nimmt und schon mit dem Vorurteil "heute haben wir wieder das ySaupack" an die Arbeit geht, dann kann es nur schief laufen! Nur mit den Händen im Hosensack und dummen Sprüchen ist es leider nicht getan.
Ersetze Fans durch "Menschen" bitte. Ist absolut kein Fussballproblem, sondern ein Problem von Überall.Sisko hat geschrieben:vielleicht würde es ja helfen, wenn gewisse fans mal nicht immer nur alles für sich in anspruch nehmen, und auch mal einsehen, dass man in einer gesellschaft auch rücksicht auf andere nimmt.
Dachte eigentlich, dass man das Teil mehrheitlich allenfalls mal im Wartezimmer beim Zahnarzt in die Hand nimmt. Erst als ich heute auf die Webseite gesurft bin, hab ich überhaupt festgestellt, dass ichs beinahe mit dem Brückenbauer verwechselt hätte. Liegt vielleicht an der eigenen Ignoranz. Wär mir eigentlich fast schon ne Umfrage wert.Querdängger hat geschrieben:Der Beobachter ist leider in der Schweizer Bevölkerung solide verankert und
zählt als Meinungsmacher par excellence, leider !
![]()
Richtig, bei Pyrozündern gibts Leute, die auch gewaltbereit sind. Genauso gibt es bei Biertrinkern Leute, die gewaltbereitd sind. Oder bei Sitzplatzabonnenten. Oder bei Langhaarigen/Kurzhaarigen/Rasierten/Nicht-Rasierten. Oder bei Jeansträgern. Oder bei Nicht-Jeansträgern. Gspürsch mi ?Stadtpolizischt hat geschrieben:Ich bi nid konsequänt gäge Pyro, sondern gäge Begläiterschiinigä, wiä Fackle wärfe etc. Das wird regelmässig gmacht und isch - du seisch es - schlächt für d'Sach. Doch in dr Pyroszene tummle sich au Fans, resp. Pyromanä, wo zu meh bereit sinn als nur Fackle abbrenne. Ich ha das uff Schalke erscht richtig gschnallt, wo d'Pyroszene in dr Pause zundä het und wo's mega Zoff gäh het mit de Bulle. Do isch fertig luschtig gsy mit Gwaltverzicht, glaub mr's.
also 1. wollten wir ja auch nicht in diesen Zug einsteigen, aber was bleibt dir anderes übrig bei dem Polizeiaufgebot in Basel?l'antimilan hat geschrieben:wenn nur die hälfte stimmt, dann ist das schon bedenklich.
ich war auch nicht in dem Zug, käme mir auch nie in den sinn mit dem Zug zu fahren!!
ganz objektiv gesehen, wird er sicherlich zu 60 % recht haben!!
und das ist traurig!
ou jä, das hani au beobachetet. kurz nochdämm zündet worde isch, hän die gwaltbereite pyromane ihri handys (wurfgschoss) züggt, und hän ihrne 80 bgs-kamerade gfunggt, sy selle doch in blogg yyne koh, sy möchte jetzt nämmlich e bitzeli priiiigle.......Stadtpolizischt hat geschrieben:Ich ha das uff Schalke erscht richtig gschnallt, wo d'Pyroszene in dr Pause zundä het und wo's mega Zoff gäh het mit de Bulle. Do isch fertig luschtig gsy mit Gwaltverzicht, glaub mr's.
Ivolino hat geschrieben: Die Billettkontrolle hat die ganze Zugfahrt von Basel nach Altstetten gedauert. Man wird ja ständig behindert, und viele versuchen zu schummeln. Unter Polizeischutz haben die sieben Kontrolleure die 620 Passagiere kontrolliert und total 2010 Franken Fahrgeld nachgefordert. Ich bewundere sie sehr für ihre Arbeit.
Naja... 10% ist klar über dem Durchschnitt eines normalen Reisezuges! Kein Junger nimmt die Spesen des teureren Billets im Zug einfach so auf sich, ohne Aussicht auf eine eventuelle Gratisfahrt bei einem überlasteten Kondukteur.Shurrican hat geschrieben:hei sorry, hend halt nur 60 lüt wo kei billet glöst hend, also nur 10% vo de fans, isch normal dass d'lüt erscht im zug zahle, no eher kei grund so dumm z'tue wie die hüülsuse...
![]()
Ich will mi nid mit dir aalege. Denn im Prinzip simmer uns einig, dass d'Aktion in ZH unverhältnismässig gsy isch. Uff Schalke isch es minere Erinnerig aber ä weneli andersch gloffe.Gevatter Rhein hat geschrieben:"Die Schlümpfe haben schon in Halbzeit eins den Block gestürmt und wahllos drauflosgeknüppelt... Hätte man sich nicht gewehrt, wären wohl ALLE im Block verdroschen worden. Rechtsstaat ? Hallo ?
Na wer wird denn gleich "sich mit mir anlegen" ?Stadtpolizischt hat geschrieben:Ich will mi nid mit dir aalege. Denn im Prinzip simmer uns einig, dass d'Aktion in ZH unverhältnismässig gsy isch. Uff Schalke isch es minere Erinnerig aber ä weneli andersch gloffe.
Au wenn's lächerlich klingt. Es het einä ä Faane mit inegno und das isch dört verbotte gsy. Do druff abe het d'Security dä wellä uuse hole, was natürlig kasch vergässe. Do druff abe widrum hänn d'Schroterei dr Sektor, resp. dä Blogg dört zunägscht abgriglet. Plötzlig hets dätscht. Wär wäm zersch eini bache het, weiss i au nid.
Fakt isch. Me het gwüsst, dass Null Toleranz dört isch und het trotzdäm Züügs inegschmugglet. That's it.
Ach kumm baslerstab. E so hanis nid gmaint. D'Stimmig isch scho vorem Matsch rächt am choche gsy. Einigi hänn trotz scharfe Kontrolle Züüg inegno und dodrdurch s'Interässe vo dr Security und dr Polizei gsuecht. Das es dätscht het isch für mi klar gsy wie's Amen in dr Kirche. Es hett so miesse cho.baslerstab hat geschrieben:ou jä, das hani au beobachetet. kurz nochdämm zündet worde isch, hän die gwaltbereite pyromane ihri handys (wurfgschoss) züggt, und hän ihrne 80 bgs-kamerade gfunggt, sy selle doch in blogg yyne koh, sy möchte jetzt nämmlich e bitzeli priiiigle.......![]()
![]()
Veegeli. Es isch jo nid uff mim Mischt gwagse, dass me die Faane und DH nid het döffe ihne näh. Das hänn die dört so bestimmt. Wenn denn doch ebbis ine schmugglisch, denn muesch halt drmit rächne, dass si di uusehole. Egal ob Faane, Fackle oder ebbis anders.Veeegeeli hat geschrieben:Achtung er het e Fahne... alli in Deckig!!!!![]()