Nun, en Verglych zwüsche Pertic und Jimmy isch sicher kaum möglich! Fussballerisch het dr Jimmy am FCB ( b is jetzt) sicher x-mol mehr brocht, da er au scho viel länger spielt (e) !
D'Frog, die ich mir immer wieder stelle isch :
WANN HAT PERTIC DEM FCB SCHADEN ZUGEFÜGT???
( und sagt ned, das Schal verbrennen! Das hat dem FCB kaum geschadet!
Zudem kann ich mich sehr sehr gut an das Pfeiffkonzert und die Beschimpfungen erinnern, als Jimmy da erste Goal im SJP schoss, für Lugano! Hat er uns das übelgenommen seither?!?!? )
No nie!! Bitte jetze ned mit 3Mio etc cho, do chann er chum öppis drfür!

Was dr Jimmy bote het, isch jedoch def. unter aller Sau! Es isch sicher sehr verwirrend, was abgoht, Statements vom CG, wonach ers irgendwie doch scho lenger weiss, oder ebä ned etc. Aber eins isch klar, dr Jimmy het am Mentyg klar im Sport gseit, s'nägschte Ziel isch dr Mittwuch, nur das isch wichtig und in SIM Kopf. Klar chan er ned säge : naja, ich hoffe das ich denne by OM bin, ABER DEN SÖLL ER LIEBER GAR NÜT SÄGE!!!
Fact isch, er isch wenigi Stund vor em "wichtigschte Match" ussemene laufende Vertrag "usgstiege". Das dr FCB s'OK geh het, isch jo klar! WAS SÖLL ER ANDERST MACHE?!?!? Zwinge z'spiele chammeren ned, und lieber echli Transfersumme einstecken, als en Spieler zha wo sich weigeret z'spiele...
Sorry, er isch syt sim erschte Match myn "Lieblingsspieler" gsy, aber jetzte hilf ich gärn, dr Galge z'montiere, falls OM um UEFA-Cup sött cho... er isch eifach e Verräter, wo sy eigene Club, unsere FCB gadelos im Stich gloh het, um zumene franz.Mittelmass-Club z'goh...
Greetz und who the fuck is Jimmy...