rotoloso hat geschrieben:Mini Meinig:
Also i gang emol devo uss dass dr Gross im SAT1 interview nid glooge het und är het dört gseit dass dr FCB scho syt Aafangs Saison informiert gse isch und wäge däm wäggsel zu OM isch dr Jimmy au bim Hiispiil dusse bliibe, är hett gseit dr Jimmy het um Êrlaubniss bätte und dr FCB und dr Gross heige ihm das erlaubt (z'wäggsle und nid gege Werder z'spiele im Hi- und Rückspiel)
Wenn das wohr isch denn muess i folgendes sage:
I finds schad das mir unsere "richtige" topscorer verlore hänn, i hoff das mir glii e Spieler finde wo so vill gols schiesst wie är und wo eso e gfühl für dr "richtigi ort im richtige Momänt" hett wie är. I finds au schad (wie gseit wenn dr Gross nid glooge het) das dr FCB das scho sytt Aafangs Saison weiss und uns Fans nid informiert het....
I bi em Jimmy dankbar für die Gigantische leischtige woner bim FCB brocht het und i bi mir devo bewusst das dr FCB ohni Jimmy wohl nie so vill erreicht hät, är isch eine vo 11 gse, jä, aber e seeeehr e wichtige. I magems gönne denn in siim Alter wirdr nid vill chance beko eso e wäggsel vorz'neh... also i gseh wirklich nütt schlimms in sim wäggsel, är hetts scho lang mitteilt ka, dr FCB uns nid... und vorallem, är hett gigantischs für dr FCB gleischtet und dorum sag ich em Jimmy "Schad das de gohsch, mir verliere wenig an Spielqualität aber sehr vill an Goalgföhrlichkeit aber du heschs verdient, viel Glück!"
Was das mitm MP z'tue het ischmr e Rätsel, scho numme dr Name Gimenez im gliiche Thread wie dr MP z'mische isch e Schand...
Fakten, Fakten, Fakten:
- Beide haben unsere Farben beschmutzt
- Beide sind bei ihren Transfers über "Leichen" gegangen.
- Beide waren ID-Figuren bei ihren Vereinen und haben sie verraten
- Beide haben sich die Liebe der Fans mit Wappenküssen, Interviews und Toren erschleimt um ihnen dann im richtigen Moment das Messer in den Rücken zu stecken
Klar hat Jimmy viel für den FCB getan, dass alles legitimiert eine solche Show absolut nicht im Geringsten!!
Rotoloso, nach 1,5 Jahren Blindheit, Sturheit und einseitig belichteten Statements, musst du jetzt auch nicht mehr mit Schein-Differenzierung beginnen!