Ist das Kader gut genug?

Diskussionen rund um den FCB.
Querdängger

Beitrag von Querdängger »

Shurrican hat geschrieben:uff de usseverteidigerpositione bestoht scho unabhängig vo de leischtige nochholbedarf, zumindescht uff de zanni position, do de berner wohl als de 2. ma hinter kleber gholt worde isch. me chönnt argumentiere das de dzombic dört chönnt spiele, aber do stellt sich denn d'froog, öb s'kader guet gnueg isch.
ergo: nochholbedarf rechts hinte

desweiterem (ohni e name doppelt z'nenne):

zubi (crayton)

zanni, yakin (müller), smjlianic (quennoz), kleber (berner)

ba (baykal)

degen (ergic), chippers

delgado (rossi)

jimmy (#7), stereo (carignano)

chönnt me uff de chipperspos. no doppelt bsetze, aber das isch eigentli nid so nötig da im mittelfeld und sturm felxibli spieler do sind. denn wäre rakitic, eduardo und co. no als ergänzig. öb das alles längt, bliebt abz'warte, ich hätt no am liebschte no eine wo im mittelfeld d'physis het, de ball z'halte und au nach de 60 min. die nötigi rueh cha uusstrahle.
An Stell vom Zanni isch au dr Quennoz e möglichi Variante. Dr Quennoz isch nämlig domols als Usseverteidiger vo Sion zum FCB ko und het au uf däre Position in der damalige U-21 Nati gspielt ! Isch erscht bim FCB zum Inneverteidiger umfunktioniert worde .

Querdängger

Beitrag von Querdängger »

Stavia hat geschrieben:Ei Hakan in Form würde uns sicher viel nützen :rolleyes:

Ich glaub unser Kader ist zu schwach und wir steigen ab.

*sing* ab-ab-ab-steigen wir, und Basler Cupsieger, ja das werden wir *sing*
Ich nehme an, das meinst Du nicht ernst, oder ? :confused:

Shurrican
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shurrican »

Querdängger hat geschrieben:An Stell vom Zanni isch au dr Quennoz e möglichi Variante. Dr Quennoz isch nämlig domols als Usseverteidiger vo Sion zum FCB ko und het au uf däre Position in der damalige U-21 Nati gspielt ! Isch erscht bim FCB zum Inneverteidiger umfunktioniert worde .
das isch sicherlich die bescht interni lösig für de rechte usseposchte, problem debi isch dass denn d'personaldecki i de inneverteidigung sehr dünn wird (vor allem miteme unberächebare muri), was d'frog, öb s'kader längt, negiert. (dzombic wär zwar au e möglichkeit, aber s'würd qualität vom team kurzfrischtig nid steigere)
FOOTBALL'S LIFE!

Rot-Blau Pat
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rot-Blau Pat »

mimpfeli hat geschrieben:Nein.

Die #10 spielt zwar bei uns und bezieht auch sein Geld beim FCB, aber er wird NIE NIE NIE einer von uns sein!!!! Ist zwar 'Düpflischysserei', ist mir aber wurscht.

Daher kann mann sicher klatschen bei nem Tor oder irgendwann einmal auch jubeln, aber das ist doch noch'n grosser Unterschied.

Chacun a son gout......Intoleranz gibt's auf beiden Seiten, denkt mal drüber nach....
do würd mi jetzt aber doch konkret interessiere, worum me dä petric nit
ha will? ..und sag jetzt nit: weil er e Schal azündet het.. denn wärsch nämlich
wirklich dämlich. Und sag nit, dass er Dr unsympatisch isch, weil denn, wenn
alli so würde dänke, miesst immer s'ganz Stadion pfiffe, wenn dr Zubi chunnt. Und sag nit, weil er Zürcher isch.. Weil denn könnsch grad die halb mannschaft zruck zur Scheisse vom See schicke!!
Also worum??
eimol rot-blau - immer rot-blau

Captain Sky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Captain Sky »

Querdängger hat geschrieben:An Stell vom Zanni isch au dr Quennoz e möglichi Variante. Dr Quennoz isch nämlig domols als Usseverteidiger vo Sion zum FCB ko und het au uf däre Position in der damalige U-21 Nati gspielt ! Isch erscht bim FCB zum Inneverteidiger umfunktioniert worde .
Da bin ich fast 100% sicher, dass das nicht so ist. Quennoz war Libero in der U21Nati und bei Sion...

TAFKAE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von TAFKAE »

Rot-Blau Pat hat geschrieben:do würd mi jetzt aber doch konkret interessiere, worum me dä petric nit
ha will?
oh ja bitte, bitte, bitte! endlich eine diskussion, warum der arme petric so unbeliebt ist. darauf habe ich schon lange gewartet. warum ist das hier drin bloss noch nie angesprochen worden?

Shurrican
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shurrican »

Rot-Blau Pat hat geschrieben:do würd mi jetzt aber doch konkret interessiere, worum me dä petric nit
alli so würde dänke, miesst immer s'ganz Stadion pfiffe, wenn dr Zubi chunnt. Und sag nit, weil er Zürcher isch.. Weil denn könnsch grad die halb mannschaft zruck zur Scheisse vom See schicke!!
Also worum??
wieder so eine wo sich für öppis besseres haltet und e frog stellt wo scho hundert mol gstellt worde isch und immernoni checkt, dass es sich um meinige haltet, am beschte blätterisch e chli im neue und alte forum ume... :rolleyes:
FOOTBALL'S LIFE!

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Also worum??
Schön das läse kasch..... :rolleyes:

Apropos....d'Antworte sinn Dir bereits gäh worde, die Diskussion hämmer scho 3245927583x gführt und muess nitt scho wieder uffgrollt wärde.

Nur öbbis no. Wenn Dir öbber unsympathisch isch, muesch denn umsverrecke sympathisch finde nur will sunscht irgend e Knülch findet 'Seigsch dämlich'`?!!?' Prima Ystellig zum Läbe....

Schonemol öbbis ghört drvo dass Mensche verschiedeni Meinige könne ha.....?!?!

Rot-Blau Pat
Erfahrener Benutzer

mimpfeli hat geschrieben:Schön das läse kasch..... :rolleyes:

Apropos....d'Antworte sinn Dir bereits gäh worde, die Diskussion hämmer scho 3245927583x gführt und muess nitt scho wieder uffgrollt wärde.

Nur öbbis no. Wenn Dir öbber unsympathisch isch, muesch denn umsverrecke sympathisch finde nur will sunscht irgend e Knülch findet 'Seigsch dämlich'`?!!?' Prima Ystellig zum Läbe....

Schonemol öbbis ghört drvo dass Mensche verschiedeni Meinige könne ha.....?!?!
Isch mr scho klar, dass das thema scho ixmol diskutiert worde isch.
Aber es wird trotzdem ixmol wieder wiederholt. Also kasch mr uf mi Frog au
e vernüftigi antwort gä! Und wenns Dr z'blöd isch, denn bruchsch aber
au nit immer über dä Petric in dr Oeffendlichkeit ummestänkere.

Das het nüt mit dr Meinigfreiheit ansich z'tue findi.. Du üsserisch jo die
Meinig?! ..ich finds eifach e Unterschied, wenn öpper eim (us wellne Gründ
au immer) nit passt oder wenn me denn systematisch goht go Stimmig mache
gege dä. Ich find, dass goht denn zwiet. Vorallem nit, wenn er sich so innehängt für si Club wie dr Petric. Und ich verstands au nit. Ich mein, ich
mag dr Yakin menschlich au nit. Muess es ganz ehrlich sage. Aber wege dem
gang en nit go uspfiffe am Match.. oder gang überen im Forum go herzieh..
Wenn er denn e wichtigs Goal schiesst, findis jo denn au geil!

Tico
Neuer Benutzer

Beitrag von Tico »

Pro Petric oder Anti Petric ... er het no nuet grossartigs gleistet bim FCB!!!!!!
Darum sind alli Pfiff gege ihn und alli freudeschrei föllig fehl am Platz.

Abwarten, vilicht schloht er jo ih oder ebbe nid ... denn chöne mr denn Pfiffe oder Schreie ...

Und übrigens das Thema isch langsam aber sicher so öppis vo laaaaangwilig !!!!

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Rot-Blau Pat hat geschrieben:Isch mr scho klar, dass das thema scho ixmol diskutiert worde isch.
Aber es wird trotzdem ixmol wieder wiederholt. Also kasch mr uf mi Frog au
e vernüftigi antwort gä! Und wenns Dr z'blöd isch, denn bruchsch aber
au nit immer über dä Petric in dr Oeffendlichkeit ummestänkere
.

Das het nüt mit dr Meinigfreiheit ansich z'tue findi.. Du üsserisch jo die
Meinig?! ..ich finds eifach e Unterschied, wenn öpper eim (us wellne Gründ
au immer) nit passt oder wenn me denn systematisch goht go Stimmig mache
gege dä. Ich find, dass goht denn zwiet. Vorallem nit, wenn er sich so innehängt für si Club wie dr Petric. Und ich verstands au nit. Ich mein, ich
mag dr Yakin menschlich au nit. Muess es ganz ehrlich sage. Aber wege dem
gang en nit go uspfiffe am Match.. oder gang überen im Forum go herzieh..
Wenn er denn e wichtigs Goal schiesst, findis jo denn au geil!
Lägg mir...so und jetzt suech use WO ICH IMMER übere Petric stänggere.....! Kumm gang go sueche WO ICH über ihn härzieh.
Wenn de nütt findisch, und das wirdsch nitt, denn bhalt Dini Verpauschalisierige lieber für di.

....ich ha gschriebe dass d'Meinige immer usenander wärde goh. Dass er nie eine vo UNS => Basler, rotblau's Härz, veranggeret in dr Region etc wird sy.....wo bittschön isch das stänggere?!?!?

Mir isch dä Kärli nitt sympathisch, punggt aus. Ich ha ihn no nie usspfiffe, mach ich prinzipiell nitt, ich juble ihm aber au nitt zue.

Aber natürligg hett's öbbis mit Meinigsfreiheit z'tue öbber symphatisch z'finde oder nitt....wo kömme mir denn do ane....

Rot-Blau Pat
Erfahrener Benutzer

Tico hat geschrieben:Pro Petric oder Anti Petric ... er het no nuet grossartigs gleistet bim FCB!!!!!!
Darum sind alli Pfiff gege ihn und alli freudeschrei föllig fehl am Platz.

Abwarten, vilicht schloht er jo ih oder ebbe nid ... denn chöne mr denn Pfiffe oder Schreie ...

Und übrigens das Thema isch langsam aber sicher so öppis vo laaaaangwilig !!!!
Do hesch Du vollkomme recht. Ich ha au do welle übers Kader vom FCB
diskutiere. Aber überall, wo Du im Forum anogosch, wirsch mit dere Scheiss-
Anti-Petric-Kampagne konfontriert.

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

tiotomas hat geschrieben:aber, dass du energie für nichts verbrauchts, darüber hast du wahrscheinlich nie nachgedacht!
denn PETRIC ist doch jetzt definitv einer von uns.. für was ewig grollen?
oder hast du das noch nicht gemerkt?
Soll man nicht einfach die mannschaft unterstützen und die energie für andere dinge gebrauchen?
ich glaube die übermässige Kommerzialisierung und die hohen Eintritte
wären doch viel mehr ein Thema..
machs gut
Aha, der Ton von "Monsieur Weissbart" wird anständiger...Hast du meine Beiträge überhaupt gelesen in diesem Thread??Ich sags dir nochmal:ch pfeife die Mannschaft NIE aus, ich pfeife NIE einen Spieler aus, Ich schreie NIE Petric raus und verbrauche auch keine Energie damit mich über diesen Typen zu ärgern(er ist es nicht wert, viel mehr ärgere ich mich über den Vorstand und das Drumherum das u.a Fr. Oeri um diesen Transfer veranstaltet hat, da ist sie den Hardcore Fans in den Rücken gefallen und hat sie für blöd hingestellt!)!
Fakt ist:Ich habe immer gesagt er kann Fussball spielen, ich könnte aber damit leben wenn er geht, es wäre für ihn und die Fangemeinschaft des FCB das Beste und zudem habe ich ihn nicht erst seit er beim FCB ist auf dem Kicker..!Wenn man innerhalb von 6 Jahren über 10 Spieler des Erzfeindes holt(gibts das für dich nicht im Fussball?Dann geh ein anderes Event schauen, bsw.American Football oder sowas..) und als Krönung einer der unsere Farbe auch noch verbrennt, kann ich es verstehen wenn Leute die dieser Verein über alles geht, das nicht gutheissen können und etwas dagegen tun wollen!Finde ich ok, solange die eigene Mannschaft nicht darunter leidet!Und du verurteilst diese Leute und redest gleichzeitig von untolerant...Und das mit dem arischen Bsp. hat dich dann endgültig nur noch lächerlich gemacht, alles was in diese Richtung geht verurteile ich aufs gröbte und wenn du nicht auf normalem Niveau schreiben kannst dann verschwinde so schnell wie du gekommen bist...Leute die sich masslos überschätzen hats hier drin nämlich genug...

P.S:Und du redest davon die Preise zu hinterfragen und die Kommerzialisierung, heisst aber einen 2.8 Mio. Transfer vom Erzfeind gut... :rolleyes:

São Paulino
Erfahrener Benutzer

Beitrag von São Paulino »

Es ist mir ein Anliegen, von euch Inputs auf meinen Post von heute morgen ein Feedback zu erhalten. Wieso diese Sprunghaftigkeit in Spielerbewertungen?

Oder wagt sich jetzt niemand mehr, sich als "Fahne im Wind" zu outen?
"Mehr als die Vergangenheit interessiert mich die Zukunft, denn in ihr gedenke ich zu leben." (A. Einstein)

Shurrican
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shurrican »

São Paulino hat geschrieben: Oder wagt sich jetzt niemand mehr, sich als "Fahne im Wind" zu outen?
viellicht duesch du die mögliche "outer" lieber bim name nenne, bringt mehr
FOOTBALL'S LIFE!

TAFKAE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von TAFKAE »

São Paulino hat geschrieben:Es ist mir ein Anliegen, von euch Inputs auf meinen Post von heute morgen ein Feedback zu erhalten. Wieso diese Sprunghaftigkeit in Spielerbewertungen?

Oder wagt sich jetzt niemand mehr, sich als "Fahne im Wind" zu outen?
wahrscheinlich weil die bewertung eines spielers halt sehr von seiner tagesform abhängt. ich bezeichnete stereo auch als fehleinkauf, zur zeit würde ich ihn im sturm (und nur da!!) wohl auch bringen. von gross wird ja zum beispiel verlangt, dass er nach leistung aufstellt und nicht nach sympathie, bewertungen fallen halt auch so aus. mit fahne im wind hat das IMHO wenig zu tun. kein spieler im aktuellen kader hat sich um den FCB so verdient gemacht, dass er nicht auch mal in einem tief auf der bank sitzen könnte. von einem extrem ins andere zu fallen (also von "XY du bist gott" zu "XY mann bisch du schlächt, vrkaufe" halte ich allerdings wenig, und plädiere immer für einen respektvollen umgang mit den menschen. auch hier im forum.

São Paulino
Erfahrener Benutzer

Beitrag von São Paulino »

Shurrican hat geschrieben:viellicht duesch du die mögliche "outer" lieber bim name nenne, bringt mehr
Bin nicht ganz sicher, ob ich dich richtig verstehe. Es geht mir nicht darum, auf "Fahnen im Wind" rumzuhacken. Jeder hat seine Meinung und das ist auch gut so. Aber ich habe selten solch "wandelbares" Verhalten innert so kurzer Zeit gesehen und es nähme mich wunder, weshalb das so ist.
"Mehr als die Vergangenheit interessiert mich die Zukunft, denn in ihr gedenke ich zu leben." (A. Einstein)

Shurrican
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shurrican »

São Paulino hat geschrieben:Bin nicht ganz sicher, ob ich dich richtig verstehe. Es geht mir nicht darum, auf "Fahnen im Wind" rumzuhacken. Jeder hat seine Meinung und das ist auch gut so. Aber ich habe selten solch "wandelbares" Verhalten innert so kurzer Zeit gesehen und es nähme mich wunder, weshalb das so ist.
ich dachte mir dabei, dass du so eher eine antwort bekommst, wenn sich die leute direkter angesprochen fühlen, es geht nicht um rumhacken, sondern um antworten und meinungsaustausch.
FOOTBALL'S LIFE!

Fenta
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fenta »

Ich glaube wir sollten das Thema wieder auf einen gemeinsamen Nenner bringen. Ob das Kader gut genug ist weiss ich nicht, aber eines weiss ich mit Bestimmtheit, es ist genug teuer....

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

Also worum??
wenn dich der petric soo interssiert, denn gehe doch ans trainig, er gibt dir gerne auskunft, ist sehr aufgeschlossen und nett

aber las doch diese ewige hinterfragung kriegst eh keine antwort und nervst alle damit
die pro und die contra :mad:

Rot-Blau Pat
Erfahrener Benutzer

mimpfeli hat geschrieben:Lägg mir...so und jetzt suech use WO ICH IMMER übere Petric stänggere.....! Kumm gang go sueche WO ICH über ihn härzieh.
Wenn de nütt findisch, und das wirdsch nitt, denn bhalt Dini Verpauschalisierige lieber für di.

....ich ha gschriebe dass d'Meinige immer usenander wärde goh. Dass er nie eine vo UNS => Basler, rotblau's Härz, veranggeret in dr Region etc wird sy.....wo bittschön isch das stänggere?!?!?

Mir isch dä Kärli nitt sympathisch, punggt aus. Ich ha ihn no nie usspfiffe, mach ich prinzipiell nitt, ich juble ihm aber au nitt zue.

Aber natürligg hett's öbbis mit Meinigsfreiheit z'tue öbber symphatisch z'finde oder nitt....wo kömme mir denn do ane....
jo.. aber kumm obe abe..
Ich ha eifach nomol welle druffhiwiese, dass ich die Stimmigsmache gege
e Petric scheisse find, und ichs eifach nit ka verstoh, wie gwüssi Lüt sowiet
könne go und en sogar no hütte, wo er guet schuttet für e FCB göhn go
uspfiffe.
Allerdings hani Di jetzt wohl in e Topf innegschosse, wo Du nit aneghörsch.
Für das möcht ich mi entschuldige. Ha Di do verwächslet mit andere wo
do inne immer Stimmig gege dä Maa mache.
Und klar het Meinigsfreit au mit dr Uesserig z'tue, wer me guet findet und
wer nit. Das hani au nie bestritte. Und ich find, das ka me au sage. Aber
ebbe, es gid lüt,(zudenne Du offesichtlich nit ghörsch), die belöhns denn
nit bi dem, dass sie sage: dä passt mr nit, sondern beteilige sich do anere sehr schmutzige Kampagne.
Und das findi scheisse!

Rot-Blau Pat
Erfahrener Benutzer

tanner hat geschrieben:wenn dich der petric soo interssiert, denn gehe doch ans trainig, er gibt dir gerne auskunft, ist sehr aufgeschlossen und nett

aber las doch diese ewige hiterfragung kriegst eh keine antwort und nervst alle damit
die pro und die contra :mad:
Wär verliecht mol öppis.. aber er macht jo nit stimmig gege sich sälber,
sondern gwüssi "Fan"..
Du, wenni öppis wott wüsse, denn halt frogi direkt noche.., dass das nit allne schmeckt, isch klar. Me kas nit allne recht mache..
Aber das Thema het sich jetzt erledigt für mi.. dänki..!!

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

tiotomas hat geschrieben: darum fordere ich auf: Rotosolo und alle zusammen SCHLUSS mit Kindergarten
löst eure probleme selbst..............
Wenn ihr wenigstens für günstigere Eintrittspreise protestieren würdet, könnte mann es verstehen oder niedrigere löhne der spieler, wenn sie nich gut spielen.
Natürlich, wenns umm öbbis würd goh wo du grad so schn¨ll no könntsch mitverdiene wärs käi Kindergarte gäll? Hingege wenns umm e Spieler goht wo sich do e goldigi Nase verdient und uf EUCH ALLI SCHISST, EUCH HASST UND EUCH DAS NO OFFE UND EHRLICH BEWIESE HET denn ischs e Kindergarte, me dörf jo nie gege e Entscheid vom FCB si... numme wenns ums eigene Gäldbeutel goht oder?

...und jä i weisses, es isch s 342345mol won i s'gliiche sag, aber es isch halt eso.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

[quote="rotoloso"]
uf EUCH ALLI SCHISST, EUCH HASST UND EUCH DAS NO OFFE UND EHRLICH BEWIESE HET
QUOTE]

naja das er dich nicht gerade liebt, wenn er deine statements liest,das wundert dich ja nicht :p

nimms nicht so :D :D schwer

tiotomas
Neuer Benutzer

hoi rotosolo, das esch gar nid wohr

Beitrag von tiotomas »

rotoloso hat geschrieben:Natürlich, wenns umm öbbis würd goh wo du grad so schn¨ll no könntsch mitverdiene wärs käi Kindergarte gäll? Hingege wenns umm e Spieler goht wo sich do e goldigi Nase verdient und uf EUCH ALLI SCHISST, EUCH HASST UND EUCH DAS NO OFFE UND EHRLICH BEWIESE HET denn ischs e Kindergarte, me dörf jo nie gege e Entscheid vom FCB si... numme wenns ums eigene Gäldbeutel goht oder?

...und jä i weisses, es isch s 342345mol won i s'gliiche sag, aber es isch halt eso.
er het sech doch entschuldigt..är schisst doch ned uf eus...
ech glaub nid, dass är uns hasst :rolleyes:

oder bruchsch du oder diä andärä emmer ä düvel?

schtell dr vor dr petric goht und dr hass bliibt????

wo losch en denn üsä?

bi fründä, familiä

dorum hesch es halt 342345 mol zvil gsait!!!!!!!!!!!!!!!!

apropo cholä ha au scho 5000 pro wuchä verdient, aber genauso dumm weder usgäh
äe esch nit dr wärt
lieber zit ha, zfriedä si........

Dr entscheid esch yo scho lang verbii.....
worum sellä mir persönlich a em afo ememäckärä de cha doch menschlich nüt drfür
CG esch doch eifach umgekehrt GC...also.. so ischäs.. :eek:

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

tiotomas hat geschrieben:er het sech doch entschuldigt..
:rolleyes: :rolleyes:
[inneri Stimme(Ängeli)]
Näi Roti, hör jetzt uff, losses blybe, ändwäder sinn die alli futzdumm oder si verarsche di aber loses blybe es hett käi wärt...[/innere Stimme(Ängeli)]

[inneri Stimme(Tüfeli)]
Waaas? Schowieder mit däm scheiss vo de Entschuldigung, die wüsse doch ganz genau das är sich erscht noch dr Vertragsunterzeichnig und zwar 1 Johr spöter entschuldigt het... sagenes, machse fertig, kumm[/inneri Stimme(Tüfeli)]
....mhmmmhmhmhmhmhm... vergisses :(
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

el presidente
Erfahrener Benutzer
Beitrag von el presidente »

rotoloso hat geschrieben: :rolleyes: :rolleyes:
[inneri Stimme(Ängeli)]
Näi Roti, hör jetzt uff, losses blybe, ändwäder sinn die alli futzdumm oder si verarsche di aber loses blybe es hett käi wärt...[/innere Stimme(Ängeli)]

[inneri Stimme(Tüfeli)]
Waaas? Schowieder mit däm scheiss vo de Entschuldigung, die wüsse doch ganz genau das är sich erscht noch dr Vertragsunterzeichnig und zwar 1 Johr spöter entschuldigt het... sagenes, machse fertig, kumm[/inneri Stimme(Tüfeli)]
Chum, los es, är tscheggds nid! :cool:
Copyrights @ el presidente!

tiotomas
Neuer Benutzer

bravo

Beitrag von tiotomas »

rotoloso hat geschrieben: :rolleyes: :rolleyes:
[inneri Stimme(Ängeli)]

[inneri Stimme(Tüfeli)]
besch trotzdäm a geilä siäch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

tiotomas hat geschrieben:besch trotzdäm a geilä siäch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:rolleyes:

Und das sagt derjenige User, der vor 2 Tagen gemeint hat die Petric Gegner sollen sich doch einem Arischen Verein anschliessen, wenn sie Ihre überschüssige Energie ablassen wollen..., notabene zum grössten Gegner von MP, um in deiner Sprache zu bleiben, sozusagen dem "Anführer"( :D @Roto ;) )...

Entweder du hast dich gebessert, oder du bist tatsächlich senil...

tiotomas
Neuer Benutzer

weisch misli, nenns wis wotsch...........

Beitrag von tiotomas »

Und das sagt derjenige User, der vor 2 Tagen gemeint hat die Petric Gegner sollen sich doch einem Arischen Verein anschliessen, wenn sie Ihre überschüssige Energie ablassen wollen..., notabene zum grössten Gegner von MP, um in deiner Sprache zu bleiben, sozusagen dem "Anführer"( :D @Roto ;) )...

Entweder du hast dich gebessert, oder du bist tatsächlich senil...[/QUOTE]

nach der verschlechterung wir immer wieder alles besser,, äh was wollte ich jetzt sage? :o buahhh
jeder gibt doch auch wie du auch seinen senf dazu.. ( rimt sich no)
aber was jeder dann daraus macht ist mir wurst
dazu den langen groll oder das militante?
wird dann halt die polizei, freundin, frau, kinder, hund, katze oder der doktor einem beibringen..
Das mit dem weissbart war noch gut, weissbier wäre auch nicht schlecht
und wenn du schon von anständig redest und dich persönlich angegriffen fühlst, warum unterstützt du eine aktion die von vielen unanständig geführt wird und wo ein herr petric auch nichts dafür kann, als mensch abgelehnt und
persönlich angegriffen wird.
von der transfersumme habe ich nie geredet, dass sie positiv sei..
allgemein die oben mit ihren millionen, verlieren immer den kontakt mit uns kleinen..
zudem habe ich die spiele unter und mit benthaus gesehen wo du noch.... :eek:
diese GC ähnlichen strukturen herrschen schliesslich seit dem neuen stadion
jäggi, gigi und vor allem CG, wie ich schon bemerkt habe als umkehrung..
aber kannst dich trösten, das war mit der swissair auch so..
einige energien gingen von zürich nach basel
umgekehrt hats schon mit der schmuckmesse nicht geklappt
aber eine weitere wahrheit. am schluss geht und ging alles nach deutschland...........
tschüss
schönes wochenende

Antworten