footbâle hat geschrieben: 11.05.2026, 13:35
Merci. "Spielerisch sehr gute Ansätze" habe ich mal notiert.
Leider bleibt im Dunkeln, welche genau das sein könnten. Was war gestern "sehr gut"?
allei für das ghört de SL per sofort freigstellt. ich kah mit wirklich nit zrugg erinnere, wenn yb s letzte mol so richtig schlächt gspielt het gege uns. gestert hätt sogar winterthur gege yb gwunne, oder gc. oder stade lausanne ouchy.
nur: mir sind eifach no viel viel schlächter. kei zweikampfverhalte, keini emotione, kei iisatz, kei spielidee. absolut nüt. am einzige spieler woni jetzt mol nüt due vorwärfe isch am koloto. de räst, und zwar jede einzelne, sött sich hinterfroge was er ufem feld macht. au die wo iigwächslet worde sind.
jede match wo SL no witter an de sittelinie döff stoh, isch e armuetszügnis für de ganzi verein. entwäder me bricht das komische experimänt per sofort ab oder kasch direkt d lizänz abgäh fürd liga.
ich ha wirklich gmeint mim sforza und heiko 2.0 hanni s schlimmste erläbt woni je hätt könne erläbe an de sittelinie als fcb fan. und denn stelle se de SL ane. er isch vlt sicherlich e guete typ und wird in zuekunft vlt au e karriere als trainer mache. aber es fühlt sich für mi so aa als würd d'swiss de steve merson plötzlich loh flugzüg fliege über de atlantik "willr jo en glatte typ isch" (ich find en nit glatt!). d mannschaft isch eifach in jegliche hiisichte schlächter worde. und meh kah sage im winter sigge no 1-2 stammspieler abgäh worde: es rächtfertigt nit wie sich e mannschaft ufem feld zeigt.
in de 5. liga findisch am sunntig morge mannschafte, wo d'hälfti no bsoffe isch und fuessballerisch limitiertet als e gans ohni bei. aber die gönd ufe platz und zeige wenigstens e körpersproch wo du merksch das sie unbedingt eppis wänd risse und jede alles git, bissr de alkohol vo letzt nacht wieder usekotzt.
habe fertig