Jop die werde de scho ganz genau aglugt ha und als richtigi wahl empfunde ha.Usswärtsfahrer hat geschrieben: 11.08.2025, 22:08Felipe hat geschrieben: 11.08.2025, 19:30Guet, Bochum isch jo erst jetzt abgstiege us de 1. Bundesliga und dört isch er sit 2023. Domit kömme no 70 Isätz in de 1. Buli (5 Goal, 7 Assists) und 35 Isatz in de 3. Bundesliga. Weg de Ussag: die chunnt übrigens nid vo mir, sondern vo me TM-User (für 1. Buli fehlis an technischem Könne). Aber gäll, i kenn de Spieler au nid, mir wärde denn jo gse, was er bringtFlubi hat geschrieben: 11.08.2025, 18:59
Wie chunsch druf aser e guete 2.Bundesliga Spieler isch?
Er Spielt erst sit dere Saison in de 2.Bundesliga und het 2 Spiel gmacht.
Er het 101 Profifussball Einsätz bis jetzt und 9 Goal gmacht
Bi gspannt aber denn het mr au de Hunziker oder Fink chönne spiele lo.
![]()
Me dörf jedefalls findi (so wie bi jedem Spieler), ihm e Vorschuss an Goodwill gä.
Hm, muss wohl mein vorschnelles Urteil schon etwas revidieren: das Profil klingt schon passend zu unserer aktuellen Spielidee. Ajeti und Carlos agieren ja auch nicht als reine Strafraumstürmer - und SubCos Argument mit schwerem Stand als MS bei einem Absteiger stimmt auch, da macht wohl kaum einer in jedem Spiel 2 Scorerpunkte. Der für mich entscheidende Punkt: wenn Stucki & Co. Broschinski als wertig betrachten und 2.5 Mio. für den Spieler ausgeben, vertrau ich auf ihr Urteil.
Gut möglich aser in de Superleague wird performen wird sicher mehr freiheite vorne ha und sicher mehr chance as in de Bundesliga.