ReffeD hat geschrieben: 17.07.2025, 09:45Aficionado hat geschrieben: 17.07.2025, 09:25ReffeD heult schon wegen ein bisschen Rauch (Mobbing-OpferGoldust hat geschrieben: 17.07.2025, 08:24
du tönsch nacheme sehr frustrierte, abghänkte dude. hässig, well dini eigeni jugend verbii isch? hässig well di junge nümm so ummelaufe wie dini lüt in ihrer jugend? hässig, well sich generell alles veränderet und du mit däm problem hesch?
dr shirin david ihre iistee...who cares? mir hän halt friehner redbull, no vorhär cola und no vorhär gott weiss was füre anders gsöff gha.
manuellsen shisha tabak...who cares? mir hän zigis graucht (und zwar winston blau, well dr kurt cobain die gliche graucht het).
fake gucci handtaschen...who cares? mir hän als bueb gfaketi fuessballtriggo vom märt z italie gha, spöter häns denn nike airs für 150 stutz miesse si.
ich ha mit 17 au e irokes gha, vieli meitli hän SCHRECKLICHSCHRECKLICH OH NEI, ZUNGEPIERCINGS gha.
alles änderet sich, an alles gwöhnt me sich.
es het au keine meh über "tschingge" gschimpft wod "jugos" ko sin und überd "jugos" het keine me gschimpft well d "maghrebs" ko sin und jetzt sins d ukrainer...
so laufts halt. chill di läbe.
) postet dann aber Drogen-Rap-Videos.
Habe mich durchgesetzt im Gegenteil zu vielen Schäfchen. Jetzt gibt es eine Nichtraucher Ecke mit Sofa und so.
Dann ist ja alles gut.
Also in 99.9% aller Raucher-Fälle müssen die Raucher dafür kämpfen, dass sie noch innerhalb eines Radius von </= 500m ausserhalb des Firmengeländes noch rauchen dürfen.