Neues Trikot

Diskussionen rund um den FCB.
Huggelito
Erfahrener Benutzer

Re: Neues Trikot

Beitrag von Huggelito »

Waldfest hat geschrieben: 06.07.2025, 17:16
Huggelito hat geschrieben: 06.07.2025, 16:09 Ciaomachsguet dreht ja völlig durch jetzt.

Da du das lesen wirst: hoi 👋🏻 aber drop doch endlich mal was, statt kryptische Storys zu posten
Und gelöscht  :o

Evtl. nimmt sich der Herr ein WENIG zu wichtig. 

Cool down. Es kommt alles gut. Sehr gut.

Tatsächlich😄

Ferderinho_1893
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Ferderinho_1893 »

Huggelito hat geschrieben: 06.07.2025, 17:52
Huggelito hat geschrieben: 06.07.2025, 16:09 Ciaomachsguet dreht ja völlig durch jetzt.

Da du das lesen wirst: hoi 👋🏻 aber drop doch endlich mal was, statt kryptische Storys zu posten

Tatsächlich😄

Was hat er denn gepostet?

4058_sqln
Erfahrener Benutzer

Beitrag von 4058_sqln »

was ist gelöscht? also falls du die Story die hier gepostet wurde meinst - die ist noch da... 

Huggelito
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Huggelito »

4058_sqln hat geschrieben: 06.07.2025, 18:33

was ist gelöscht? also falls du die Story die hier gepostet wurde meinst - die ist noch da... 

Nein, er hatte irgendwas in Richtung Forum-Hate und FCB (der ihn nicht unterstützt) geposted und direkt wieder gelöscht.

Jedenfalls gibts jetzt eine neue Story, bezüglich des Heimtrikots. Anscheinend passiert „oben“ was - der Kragen sei normal. Naja, als FCB Fan könnte man bezüglich Barcelona und Hans Gamper ein bisschen besser informiert sein.

Goldust
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Goldust »

4058_sqln hat geschrieben: 06.07.2025, 16:41 Jedes Joor e Neus isch absolut in Ordnig. Isch hüt halt so. dNoochfroog isch do und drum wirds gmacht.
E Dritts isch ok, entweder als Sonderedition oder zums farblich usenand halte. Abbr e vierts und fünfts isch definitiv überflüssig…

Usserdäm verbind ich hützutags e Trikotdesign immer mit däre Saison wos drait worde isch. Wie letscht Saison das Flamme Trikot. Das het letscht Saison passt. Jetzt dörf abbr gärn öppis Neus ahne.

Obi mrs kauf oddr nit entscheidi trotzdem immer bi jedem uffs Neue obs mr gfallt oddr halt ebbe nit. Isch jo jedem freigstellt.

e nochfrog ka ohni e produkt nie entstoh. das isch in sich widersinnig. e nochfrog ka nur durch d existänz vomene produkt überhaupt generiert wärde. 

Goldust
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Goldust »

93668 hat geschrieben: 06.07.2025, 16:27
Goldust hat geschrieben: 06.07.2025, 15:44 i will dahei rotblau. entweder vertikali streife oder vertikal 50:50 teilt.

uswärts wiss mit schwarzer schrift. 

s einte fcb, s anderi basel-stadt und dr hell-dunggel-regelig isch genüge getan. 

und i bruch kei muster, kei zeichnig, kei spezialfont, keini farbkonstellatione wo nüt mitem club z tue hän und sunschtigs futtezüg. . und alli zwei joor e neus heim und usswärts (vo mir us alternierend) längt absolut. das söll doch öppis bsundrigs bliibe.

alli die wixer, wo dahei ihri tolli sammlig hän mit 700 triggo - jo kei wunder, wenn all joor 9 verschideni versione anegschisse wärde. 

Lueg, ich find die tuusig Sondereditione pro Johr au langsam lächerlich. Aber dr FCB muess halt Gäld mache zum mit Teams wo vo dr Rolexstiftig oder us Chicago Geld in Arsch gschobe bekömme könne mitzhalte und denn find ich neui Trikots ei mol im Johr e gurti Lösig. Villi freue sich jo au druff!
sehni absolut. es isch au nid so dasi jetzt völlig am rad drei wäg däm käs. für das interessierts mi viel z wenig. wär will, bitte. 

Waldfest
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Waldfest »

Huggelito hat geschrieben: 06.07.2025, 18:50

Nein, er hatte irgendwas in Richtung Forum-Hate und FCB (der ihn nicht unterstützt) geposted und direkt wieder gelöscht.

Jedenfalls gibts jetzt eine neue Story, bezüglich des Heimtrikots. Anscheinend passiert „oben“ was - der Kragen sei normal. Naja, als FCB Fan könnte man bezüglich Barcelona und Hans Gamper ein bisschen besser informiert sein.

Genau das.

Umeghült, dass er z wenig Likes bekunnt, will är jo agäblich dr Shaq Transfer vorusgseit het.

Denn e Wanna Be usem fcbforum agriffe, wär au immer är gmeint het.

Also entweder het er tatsächlich irgendwelchi Quelle, was jo möglich si cha. Könnt au diräggt von FCB si, git gnueg Bispiel, wo Clubs mit Influencer zämmeschaffe, grad bi so agäbliche Leaks und so.

Oder är schribt eifach do inne ab - ha jedefalls no nie öbbis vo ihm gläse, wo vorhär nit au scho do inne gschriebe worde isch.

Wenn me das denn als eigene Content vrkauft - ok, cha me mache. Muess me aber nit.

I ha s Gfühl, är isch so biz s Bindeglied für d Gen Z, wo nümme do im Forum umme hängt, aber trotzdäm informiert si will.

4058_sqln
Erfahrener Benutzer

Beitrag von 4058_sqln »

Waldfest hat geschrieben: 06.07.2025, 19:04
Huggelito hat geschrieben: 06.07.2025, 18:50

Genau das.

Umeghült, dass er z wenig Likes bekunnt, will är jo agäblich dr Shaq Transfer vorusgseit het.

Denn e Wanna Be usem fcbforum agriffe, wär au immer är gmeint het.

Also entweder het er tatsächlich irgendwelchi Quelle, was jo möglich si cha. Könnt au diräggt von FCB si, git gnueg Bispiel, wo Clubs mit Influencer zämmeschaffe, grad bi so agäbliche Leaks und so.

Oder är schribt eifach do inne ab - ha jedefalls no nie öbbis vo ihm gläse, wo vorhär nit au scho do inne gschriebe worde isch.

Wenn me das denn als eigene Content vrkauft - ok, cha me mache. Muess me aber nit.

I ha s Gfühl, är isch so biz s Bindeglied für d Gen Z, wo nümme do im Forum umme hängt, aber trotzdäm informiert si will.

Also so wiener schriebt hetter sTrikot noni gseh. Wenn denn hetter höchstens gwüssi Sache ghört.

Am aafang hetter jo nur FCB Content gmacht. Het mr no gfalle. Abbr wohrschiinlich für dRiichwytti jetzt au aagfange mit andere Clubs… sythär kani nüm viel mitem aafoo… au die positive Sache über dr FCZ närve nur no, als Basler und FCB Fan… aalte 🙄 gwüssi mache scho alles für Klicks.

Bierathlet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bierathlet »

S FCB Forum blibt wie immer unbesiegt💪

Felipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Felipe »

Letzt Joor isch er imme GC Liibli binere GC Promoaktion go mitmache -> piinlich.

Huggelito
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Huggelito »

Felipe hat geschrieben: 06.07.2025, 21:37 Letzt Joor isch er imme GC Liibli binere GC Promoaktion go mitmache -> piinlich.

Im YB Trikot an YB Match

In dr gliiche Wuche mit em FCB Trikot an FCB Match

Das ka me eifach nit bringe.
Genau so Lüt döffsch als FCB nit unterstütze…
(Er schiint jo e Liebe zsii, aber was er macht…)

RIDE THE LIGHTNING
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RIDE THE LIGHTNING »

Goldust hat geschrieben: 06.07.2025, 18:57
93668 hat geschrieben: 06.07.2025, 16:27
Goldust hat geschrieben: 06.07.2025, 15:44 i will dahei rotblau. entweder vertikali streife oder vertikal 50:50 teilt.

uswärts wiss mit schwarzer schrift. 

s einte fcb, s anderi basel-stadt und dr hell-dunggel-regelig isch genüge getan. 

und i bruch kei muster, kei zeichnig, kei spezialfont, keini farbkonstellatione wo nüt mitem club z tue hän und sunschtigs futtezüg. . und alli zwei joor e neus heim und usswärts (vo mir us alternierend) längt absolut. das söll doch öppis bsundrigs bliibe.

alli die wixer, wo dahei ihri tolli sammlig hän mit 700 triggo - jo kei wunder, wenn all joor 9 verschideni versione anegschisse wärde. 

Lueg, ich find die tuusig Sondereditione pro Johr au langsam lächerlich. Aber dr FCB muess halt Gäld mache zum mit Teams wo vo dr Rolexstiftig oder us Chicago Geld in Arsch gschobe bekömme könne mitzhalte und denn find ich neui Trikots ei mol im Johr e gurti Lösig. Villi freue sich jo au druff!
sehni absolut. es isch au nid so dasi jetzt völlig am rad drei wäg däm käs. für das interessierts mi viel z wenig. wär will, bitte. 

findi genau die richtigi ihstellig. ich mues au nid jede lumpe ha, aber ha trotzdem vil meh freud an de macron sache wie jemols an nike oder adidas. es isch eifach geil, dass mir jedes joor individuelli designs beköme anstatt all 2 joor irgend e liebloses template. insofern ka me sich wirklich nid beschwere und kaufe mues mes jo nid.

CarloCosta
Erfahrener Benutzer

Beitrag von CarloCosta »

Huggelito hat geschrieben: 06.07.2025, 22:42
Felipe hat geschrieben: 06.07.2025, 21:37 Letzt Joor isch er imme GC Liibli binere GC Promoaktion go mitmache -> piinlich.

Im YB Trikot an YB Match

In dr gliiche Wuche mit em FCB Trikot an FCB Match

Das ka me eifach nit bringe.
Genau so Lüt döffsch als FCB nit unterstütze…
(Er schiint jo e Liebe zsii, aber was er macht…)
Has genau s'gliche dänkt. Minere Meinig noch, döffsch di denn definitiv nid FCB Fan nenne, wenn vo jedem Superleague Club e Trikot aziehsch oder kaufsch. 

Der FC Basel ist mehr als nur ein Fussballverein. Er ist ein Symbol für Leidenschaft, Zusammenhalt und Erfolg.

Bobby Moore
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bobby Moore »

Piinlig? Heer doch uff, findi überhaupt nit piinlig….

ISCH E VERDAMMTS VERBRÄCHE 🤬🤬👊🏻👊🏻👊🏻

4057fcb
Neuer Benutzer

Beitrag von 4057fcb »

Hey, bliebet doch mol cool... Er macht Content zum Schwiizer Fuessball, und klar, will er e Basler isch, tuet er halt Basel e bitzli bevorzuge. Aber sini Interesse gönd würkli über alli Mannschaften, und er probiert fair z'berichte.
I finde sogar, er isch zum FCB immer recht korrekt und macht mega cooli Sache zum Club.

Chur
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chur »

Also ich sammle auch Trikots, habe sehr viele, ob Matchworn oder vom Shop, ich würde NIE ein anderes Trikot anziehen als das des FC Basel, das geht gar nicht

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

D FCZ Trikots hetr uff allifäll gescht schön abebutzt! :D

CarloCosta
Erfahrener Benutzer

Beitrag von CarloCosta »

4057fcb hat geschrieben:Hey, bliebet doch mol cool... Er macht Content zum Schwiizer Fuessball, und klar, will er e Basler isch, tuet er halt Basel e bitzli bevorzuge. Aber sini Interesse gönd würkli über alli Mannschaften, und er probiert fair z'berichte.
I finde sogar, er isch zum FCB immer recht korrekt und macht mega cooli Sache zum Club.
Das Problem isch minere Meinig noch, dass er früener nur über FCB brichtet het und uf eimol denn über alli, au das wär jo nid schlimmschte, me kas jo normal kommentiere oder sini Meinig imene Video kunddue (git au anderi wo das mache), aber es isch öppis anders, wenn uf eimol alli Trikots aziehsch… das goht gar nid…
Der FC Basel ist mehr als nur ein Fussballverein. Er ist ein Symbol für Leidenschaft, Zusammenhalt und Erfolg.

Waldfest
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Waldfest »

Bobby Moore hat geschrieben: 07.07.2025, 11:24

Solang är nit in dr Kurve uftaucht, sehni eigentlich kei Problem.

Isch halt e Influencer, do zelle Klicks und alles andere isch egal.

FCB Fan eher nit, halt e Adabei, wies in letzter Zyt sehr viel git.

Die sin denn aber au schnäll wieder ewäg, wenns emol nüt me z fiire git.

Alles easy.

Ferderinho_1893
Erfahrener Benutzer

Waldfest hat geschrieben: 07.07.2025, 12:31

Alles easy.

Meine Meinung zu den ganzen neuen Stadion Influencern:

Ich verstehe den Wunsch nach der alten Fussball Romantik, jedoch sind wir mit Degen nun endgültig und wohl auch definitiv im neuen Fussball Zeitalter angekommen und da gehört dies einfach dazu, da ich vom Marketing komme und die Beweggründe ein wenig einschätzen kann, möchte ich Euch ans Herz legen euren Frieden damit zu finden. 

Die Vereine arbeiten teilweise eng mit diesen zusammen um Transfers zu teasern oder sonstige Themen in einem kanalisierten Kanal zu streuen.

Auch F. Romano ist ein Resultat dieser zusammenarbeit, dieser bekommt die News nähmlich direkt von den Vereinen und oder von den Beratern.

Ich finde Ciaomachsguet gut.

Waldfest
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Waldfest »

Ja, ist halt wohl auch eine Generationenfrage.

Ich kann mit dieser POS-Hyperaktivitätsart halt nichts anfangen. Aber das zieht halt auf Insta und Tik Tok bei den Jungen. Und die sind nun mal relevant, nicht ich als alter Sack.

Übrigens hatte ich mal ein unterschriebenes Nunez Trikot  :o  Die Gotte meiner Schwester war Assistentin von Fritz Gerber bei Roch  :D

D4YW4LK3R
Erfahrener Benutzer

Beitrag von D4YW4LK3R »

Aus dem neuen Post vom FCB auf Instagram:

Sie trägt flieder 😉😂

IMG_0617.png
"I was born ready motherfucker!"

Goldust
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Goldust »

Ferderinho_1893 hat geschrieben: 07.07.2025, 12:47

Alles easy.

Ich verstehe den Wunsch nach der alten Fussball Romantik, jedoch sind wir mit Degen nun endgültig und wohl auch definitiv im neuen Fussball Zeitalter angekommen und da gehört dies einfach dazu, da ich vom Marketing komme und die Beweggründe ein wenig einschätzen kann, möchte ich Euch ans Herz legen euren Frieden damit zu finden. 

Die Vereine arbeiten teilweise eng mit diesen zusammen um Transfers zu teasern oder sonstige Themen in einem kanalisierten Kanal zu streuen.

Auch F. Romano ist ein Resultat dieser zusammenarbeit, dieser bekommt die News nähmlich direkt von den Vereinen und oder von den Beratern.

ich habe mich mittlerweile damit abgefunden, dass mein auf fussball gepolter youtube algorithmus mir diesen müllcontent reinspült (es ist ja inhaltlich echt nichts wert, ich konsumiere sonst viele podcasts, highlight vids etc. oder halt meinungssachen von zB calcio berlin oder so). das ist ein klick und der channel ist geblockt und wird mir nicht mehr angezeigt. kein problem.

es ist aber einfach so: wenn einer von den trotteln im joggeli mit seiner cam in die nähe meines gesichts kommt, dann fliegt sie in hohem bogen.

Ferderinho_1893
Erfahrener Benutzer

Goldust hat geschrieben: 07.07.2025, 16:02
Ferderinho_1893 hat geschrieben: 07.07.2025, 12:47

Alles easy.

ich habe mich mittlerweile damit abgefunden, dass mein auf fussball gepolter youtube algorithmus mir diesen müllcontent reinspült (es ist ja inhaltlich echt nichts wert, ich konsumiere sonst viele podcasts, highlight vids etc. oder halt meinungssachen von zB calcio berlin oder so). das ist ein klick und der channel ist geblockt und wird mir nicht mehr angezeigt. kein problem.

es ist aber einfach so: wenn einer von den trotteln im joggeli mit seiner cam in die nähe meines gesichts kommt, dann fliegt sie in hohem bogen.

Das verstehe ich und mir geht es ähnlich, möchte das Spiel geniessen ohne mich ständig beobachtet zu fühlen

CarloCosta
Erfahrener Benutzer

Beitrag von CarloCosta »

D4YW4LK3R hat geschrieben:Aus dem neuen Post vom FCB auf Instagram:

Sie trägt flieder BildBild

IMG_0617.png
Würd passe und wär sicher no schön, besser als e kräftigs Violett

Waldfest
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Waldfest »

Bebbi_1893
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bebbi_1893 »

Waldfest hat geschrieben: 07.07.2025, 17:53 Was soll die Werbung unten?

https://www.google.com/search?client=ms ... =664&dpr=3

Die sind doch relativ neu einer unserer Sponsoren ... 

https://www.fcb.ch/aktuell/news/alle-ne ... isey-skyr/

Mariastein
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mariastein »

Quelle 20 Min. Auch in diesem Jahr dürften die Basler wieder originelle Trikots präsentieren. Zumindest wenn man Xherdan Shaqiri glaubt. «Ich finde die neuen noch schöner als die aus der letzten Saison», sagte der Ex-Nati-Spieler im Trainingslager in Schruns. In dieser Woche sollen diese präsentiert werden.

Bartli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bartli »

Bild

Het e Leak geh im Moschtfässli - isch das Bild usekoh.. Morn 14:15 isches sowit..
Gesendet von meinem Motorola DynaTAC 8000X

Basilius
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basilius »

Dasch emool e Lyybli! Meersi für s daile Bartli.

Do no s zwaite, oder isch es s dritte?

Bild

Antworten