Neues Trikot

Diskussionen rund um den FCB.
Bebbi_1893
Erfahrener Benutzer

Re: Neues Trikot

Beitrag von Bebbi_1893 »

CarloCosta hat geschrieben: 04.07.2025, 08:57
Tooooony hat geschrieben: Zrugg zum Thema:
Ha was vo Bordeauxrot ghört für ds Heimtrikot, so kli Barcelona Style.
Wär jetzt nit so mins…
Ka si, dass sie chli an dr Farbe umme spiele, glaub ich aber nid. Oder meinsch ganz rot, das würdi nämlich sowieso nid stimme.

Uii... würdi tatsächlich mol interessant finde mit e chli dungglere RotBlau Farbtön... Ka sehr edel wirke... 

CarloCosta
Erfahrener Benutzer

Beitrag von CarloCosta »

Bebbi_1893 hat geschrieben: 04.07.2025, 11:24
Tooooony hat geschrieben: Zrugg zum Thema:
Ha was vo Bordeauxrot ghört für ds Heimtrikot, so kli Barcelona Style.
Wär jetzt nit so mins…
Ka si, dass sie chli an dr Farbe umme spiele, glaub ich aber nid. Oder meinsch ganz rot, das würdi nämlich sowieso nid stimme.

Uii... würdi tatsächlich mol interessant finde mit e chli dungglere RotBlau Farbtön... Ka sehr edel wirke... 
Nögscht Wuche weiss ich meh, teils euch denn mit. Fänds au edler, aber andersitts sinds nid die Original Farbe vom FCB. Es het es für und es wider. 

Der FC Basel ist mehr als nur ein Fussballverein. Er ist ein Symbol für Leidenschaft, Zusammenhalt und Erfolg.

Schambbediss
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Schambbediss »

CarloCosta hat geschrieben: 04.07.2025, 11:36

Nögscht Wuche weiss ich meh, teils euch denn mit. Fänds au edler, aber andersitts sinds nid die Original Farbe vom FCB. Es het es für und es wider. 

So trabzonspor-mässig?

Bild

CarloCosta
Erfahrener Benutzer

Beitrag von CarloCosta »

Schambbediss hat geschrieben: 04.07.2025, 11:47
CarloCosta hat geschrieben: 04.07.2025, 11:36

So trabzonspor-mässig?

Bild
Ich weiss es wirklich nid genau, ich weiss nur, dass es längsgstreift isch (rot/blau) und Uswärts sicher Violett (aber wie fescht, weiss ich nid) isch. 
Bi Trabozon isch de rot jo scho im Wappe drin und me nennt sie jo au Bordo Mavi (Bordeaux Blau). Für e FCB fänd ichs z'dunkel ehrlichgseit, s'blau und s'rot, eifach im Verhältnis zum Wappe, aber schön wärs. 

Der FC Basel ist mehr als nur ein Fussballverein. Er ist ein Symbol für Leidenschaft, Zusammenhalt und Erfolg.

BahndammFürImmer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BahndammFürImmer »

Bi de Macron Trikots isch s'Rot bis jetzt miner Meinig noch heller gsi als das vo unserem Wappe. Ich hoff dasses zumindest bitz dunkler wird zum d'Wappefarb widerspiegle.

Felipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Felipe »

So gut mir die Macronshirts designmässig gefallen, ich finde dieses Material schrecklich -> da hat mir der Stoff von Adidas und Nike besser gefallen.

Bin gespannt was kommt.

RotBlauGääl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RotBlauGääl »

BahndammFürImmer hat geschrieben: 04.07.2025, 12:02 Bi de Macron Trikots isch s'Rot bis jetzt miner Meinig noch heller gsi als das vo unserem Wappe. Ich hoff dasses zumindest bitz dunkler wird zum d'Wappefarb widerspiegle.

S Rot und S blau sin e zagge häller als im Wappe, aber miner Meinig noch mien die Farbe uf däm Trikot au strahle und dasch bi Bordeaux und Navy nid dr Fall (gsehn drfür bitz edler us)

Waldfest
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Waldfest »

Das neue Trikot soll laut Aussage im Livestream des Testspiels am Dienstag vorgestellt werden.

tiimnoah
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tiimnoah »

Waldfest hat geschrieben: 05.07.2025, 15:19 Das neue Trikot soll laut Aussage im Livestream des Testspiels am Dienstag vorgestellt werden.

oder Mittwoch. Demfall mit GX Präsentation. :D

Waldfest
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Waldfest »

Dr Granit spielt jetzt denn die zweiti Halbzyt!

Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

Waldfest hat geschrieben: 05.07.2025, 16:00 Dr Granit spielt jetzt denn die zweiti Halbzyt!

Aaaaah denn isch är das mit dr nummere 39!

CarloCosta
Erfahrener Benutzer

Beitrag von CarloCosta »

Waldfest hat geschrieben:Das neue Trikot soll laut Aussage im Livestream des Testspiels am Dienstag vorgestellt werden.
Also wie gseit, d‘Mannschaft bechunts am Zischtig am Obe vorgstellt. Ich bi mir nid sicher ob sie denn vorher fürd Öffentlichkeit scho veröffentliche werde. Dänks eher am Mittwuch, ka aber au parallel laufe.

RIDE THE LIGHTNING
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RIDE THE LIGHTNING »

Felipe hat geschrieben: 04.07.2025, 17:02 So gut mir die Macronshirts designmässig gefallen, ich finde dieses Material schrecklich -> da hat mir der Stoff von Adidas und Nike besser gefallen.

Bin gespannt was kommt.

Immerhin kriegt man als Fan die Shirts, welche die Spieler tatsächlich tragen. Dieser Replica Müll bei Adidas oder Nike kann mir gestohlen bleiben.

allezallezefcebe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von allezallezefcebe »

Mittwoch gibts die Trikots 1 und 2

b4nanefl4nke
Erfahrener Benutzer

Beitrag von b4nanefl4nke »

Home: rotblaue Streifen
Away: mausgrau
Third: altrosa
Fourth: regenbogen 🌈
Fifth: nude look

Waldfest
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Waldfest »

Unsere Liebling meint:

Bild

CarloCosta
Erfahrener Benutzer

Beitrag von CarloCosta »

Waldfest hat geschrieben:Unsere Liebling meint:

Bild
Das isch eifach das was mir im Forum gschriebe hände oder wo ich scho definitiv weiss Bild

CarloCosta
Erfahrener Benutzer

Beitrag von CarloCosta »

CarloCosta hat geschrieben:

Bild
Das isch eifach das was mir im Forum gschriebe hände oder wo ich scho definitiv weiss Bild
Am Zischtig weiss ich me.

Basilius
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basilius »

Wär macht denn so öppis?!  :eek: Das isch doch kai Faarbdoon für en FCB Lyybli, daas isch e Verbräche! 

Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

Isch doch alles halb so schlimm, es goht do um d'farb vomene (uswärts-)liibli... Jessesgott.

Wichtiger isch, was uf em platz zeigt wird.

Waldfest
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Waldfest »

CarloCosta hat geschrieben: 06.07.2025, 14:14
CarloCosta hat geschrieben:

Bild

Plot Twist: User CarloCosta ist Ciaomachsguet 😱

Goldust
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Goldust »

i will dahei rotblau. entweder vertikali streife oder vertikal 50:50 teilt.

uswärts wiss mit schwarzer schrift. 

s einte fcb, s anderi basel-stadt und dr hell-dunggel-regelig isch genüge getan. 

und i bruch kei muster, kei zeichnig, kei spezialfont, keini farbkonstellatione wo nüt mitem club z tue hän und sunschtigs futtezüg. . und alli zwei joor e neus heim und usswärts (vo mir us alternierend) längt absolut. das söll doch öppis bsundrigs bliibe.

alli die wixer, wo dahei ihri tolli sammlig hän mit 700 triggo - jo kei wunder, wenn all joor 9 verschideni versione anegschisse wärde. 

Mariastein
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mariastein »

Goldust hat geschrieben: 06.07.2025, 15:44 i will dahei rotblau. entweder vertikali streife oder vertikal 50:50 teilt.

s einte fcb, s anderi basel-stadt und dr hell-dunggel-regelig isch genüge getan. 

und i bruch kei muster, kei zeichnig, kei spezialfont, keini farbkonstellatione wo nüt mitem club z tue hän und sunschtigs futtezüg. . und alli zwei joor e neus heim und usswärts (vo mir us alternierend) längt absolut. das söll doch öppis bsundrigs bliibe.

alli die wixer, wo dahei ihri tolli sammlig hän mit 700 triggo - jo kei wunder, wenn all joor 9 verschideni versione anegschisse wärde. 

👍👍👍👍👍

Huggelito
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Huggelito »

Ciaomachsguet dreht ja völlig durch jetzt.

Da du das lesen wirst: hoi 👋🏻 aber drop doch endlich mal was, statt kryptische Storys zu posten

CarloCosta
Erfahrener Benutzer

Beitrag von CarloCosta »

Waldfest hat geschrieben:
CarloCosta hat geschrieben: 06.07.2025, 14:14
CarloCosta hat geschrieben: Das isch eifach das was mir im Forum gschriebe hände oder wo ich scho definitiv weiss Bild

Plot Twist: User CarloCosta ist Ciaomachsguet Bild
Hey jetzt beruhig Di bitte Bild No Plottwist, mir sind do nid in Holywood Bild

93668
Erfahrener Benutzer

Beitrag von 93668 »

Goldust hat geschrieben: 06.07.2025, 15:44 i will dahei rotblau. entweder vertikali streife oder vertikal 50:50 teilt.

Lueg, ich find die tuusig Sondereditione pro Johr au langsam lächerlich. Aber dr FCB muess halt Gäld mache zum mit Teams wo vo dr Rolexstiftig oder us Chicago Geld in Arsch gschobe bekömme könne mitzhalte und denn find ich neui Trikots ei mol im Johr e gurti Lösig. Villi freue sich jo au druff!

CarloCosta
Erfahrener Benutzer

Beitrag von CarloCosta »

93668 hat geschrieben:

Lueg, ich find die tuusig Sondereditione pro Johr au langsam lächerlich. Aber dr FCB muess halt Gäld mache zum mit Teams wo vo dr Rolexstiftig oder us Chicago Geld in Arsch gschobe bekömme könne mitzhalte und denn find ich neui Trikots ei mol im Johr e gurti Lösig. Villi freue sich jo au druff!
Ich dänks au, vor allem ischs e LifeStyle Produkt worde. Natürlich ka me nid immer so Kreatione wie mit de Flamme bringe, aber Abwechslig isch guet. Ich will au keini 10 Trikots Deheim wo genau glich usgsehn, denn muess ichs mir jo nid kaufe und me muess au nüt me designe.

4058_sqln
Erfahrener Benutzer

Beitrag von 4058_sqln »

Jedes Joor e Neus isch absolut in Ordnig. Isch hüt halt so. dNoochfroog isch do und drum wirds gmacht.
E Dritts isch ok, entweder als Sonderedition oder zums farblich usenand halte. Abbr e vierts und fünfts isch definitiv überflüssig…

Usserdäm verbind ich hützutags e Trikotdesign immer mit däre Saison wos drait worde isch. Wie letscht Saison das Flamme Trikot. Das het letscht Saison passt. Jetzt dörf abbr gärn öppis Neus ahne.

Obi mrs kauf oddr nit entscheidi trotzdem immer bi jedem uffs Neue obs mr gfallt oddr halt ebbe nit. Isch jo jedem freigstellt.

Waldfest
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Waldfest »

Huggelito hat geschrieben: 06.07.2025, 16:09 Ciaomachsguet dreht ja völlig durch jetzt.

Da du das lesen wirst: hoi 👋🏻 aber drop doch endlich mal was, statt kryptische Storys zu posten
Und gelöscht  :o

Evtl. nimmt sich der Herr ein WENIG zu wichtig. 

Cool down. Es kommt alles gut. Sehr gut.

Ferderinho_1893
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Ferderinho_1893 »

Waldfest hat geschrieben: 06.07.2025, 17:16
Huggelito hat geschrieben: 06.07.2025, 16:09 Ciaomachsguet dreht ja völlig durch jetzt.

Und gelöscht  :o

Evtl. nimmt sich der Herr ein WENIG zu wichtig. 

Cool down. Es kommt alles gut. Sehr gut.

was hat er denn gepostet?

Antworten