Neues Trikot

Diskussionen rund um den FCB.
NaSrI
Erfahrener Benutzer

Re: Neues Trikot

Beitrag von NaSrI »

John_Clark hat geschrieben: 05.08.2024, 17:43
EffCeeBee hat geschrieben: 05.08.2024, 17:27
John_Clark hat geschrieben: 05.08.2024, 17:05

Meh cha jo au alles guetrede und blind über d Klippe springe. S git halt no es paar Lüt wo sich Gedanke mache über d Seel vo däm Verein, über sini Wärt, für was dä Club mol gstande isch. Feel free to go with the flow. Wenn du dr Club gärn in de Pfote vo frogwürdische Gstalte weisch, denn isch jo alles super.

Come on, die parfums kasch in jedere grössere Parfumerie hole und sie sind schinbar au guet bewertet gemäss minere kurze Google Research. Abgse vo dem eine artikel vor fünf fucking johr gits eifach kei indiz, dass Gisada e unseriösi firma isch.

Und ich sags nomol: es het im profi-sport scho immer frogwürdigi sponsore ge. Wenn me dodrus wött öbbis übere charakter vom Degen ableite, findi ich das menschlich schwach. Oder isch dr Spycher au e Wixxer, wel YB vo Plus 500 gesponsert wird?
Isch alles super. Gniess di FCB in dr Version 2024. Schön, wenn meh das cha. 👍🏻

Heul leise...

Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

John_Clark hat geschrieben: 05.08.2024, 17:05
Yazid hat geschrieben: 05.08.2024, 16:46 Hauptsach, alles, wo bim FCB passiert und entschiede wird schlächtrede und dr Däge bi jedere glägeheit zur sau mache.

Mir bruuche gar kei blick oder 20min, mir hän s'FCB-forum.

Meh cha jo au alles guetrede und blind über d Klippe springe. S git halt no es paar Lüt wo sich Gedanke mache über d Seel vo däm Verein, über sini Wärt, für was dä Club mol gstande isch. Feel free to go with the flow. Wenn du dr Club gärn in de Pfote vo frogwürdische Gstalte weisch, denn isch jo alles super.

Lächerlich... Bisch damals, als mir no Nike oder Adidas als usrüschter gha hän, au so empört gsi ab de unterirdische arbetsbedingige vo de mitarbeiter bzw. sklave in asie?

Wobii i weiss gar nid, ob Macron was das betrifft viel besser isch... Wär's dr fall, bechiem denn unseri miisi fiehrig vo dir au sonderlob?

Feel free to go with the flow... :D findsch, d'message isch iwie stronger, wenn mr sie uf änglisch verfasst?

Aficionado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Aficionado »

Ja, selber Sportbekleidung zu stricken geht irgendwie schlecht. Man kann die Kleider die man kauft auch nur schlecht rückverfolgen.
Aber es gibt schon Brands die auf Nachhaltigkeit achten und in Europa (Portugal) produzieren. Dafür musst du aber bezahlen. Die Kehrseite ist die, dass du den Arbeiter:innen in Bangladesh den Job wegnimmst.

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

Wärded erscht mol volljährig, mini Buebe, bevor ihr do dr grossi Max mached. S isch e Diskussion rund um e Sponsor vom FCB, wo offesichtlich e frogwürdige Hintergrund het. Das darf meh absolut hinterfroge.

Bitz Astand in dr Diskussion wär no nätt. Wenns nid möglich isch, sött halt dr Admin mol wieder das mache, was är vor zwei Johrzähnt so guet het chönne - nämli Lüt usschliesse.

EffCeeBee
Erfahrener Benutzer

Beitrag von EffCeeBee »

John_Clark hat geschrieben: 05.08.2024, 21:24 Wärded erscht mol volljährig, mini Buebe, bevor ihr do dr grossi Max mached. S isch e Diskussion rund um e Sponsor vom FCB, wo offesichtlich e frogwürdige Hintergrund het. Das darf meh absolut hinterfroge.

Bitz Astand in dr Diskussion wär no nätt. Wenns nid möglich isch, sött halt dr Admin mol wieder das mache, was är vor zwei Johrzähnt so guet het chönne - nämli Lüt usschliesse.

Ich bi durchus anere Diskussion interessiert - du offebar nid, bisch jo no uf gar kei Gegeargument zu dinere These igange, sondern hesxh eifach anderi user als Naivling abgstempelt. Eifach so viel zum Thema Astand.

Ich wünsch e schöne oobe.

Strelizie
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Strelizie »

John_Clark hat geschrieben: 05.08.2024, 21:24 Wärded erscht mol volljährig, mini Buebe, bevor ihr do dr grossi Max mached. S isch e Diskussion rund um e Sponsor vom FCB, wo offesichtlich e frogwürdige Hintergrund het. Das darf meh absolut hinterfroge.

Bin ganz bei dir bzgl. Anstand. Finde es auch mühsam, wie oft hier Leute angefeindet werden.

Allerdings würde mich interessieren, wieso dieser Sponsor „offensichtlich fragwürdig“ ist. Hast du mehr Infos dazu? Oder ist Blick die einzige Quelle? (Habe ich nicht gelesen zwecks Blick Boykott)

Leider kann sich der FCB seine Geldgeber nicht mehr aussuchen…

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

EffCeeBee hat geschrieben: 05.08.2024, 21:41

Ich bi durchus anere Diskussion interessiert - du offebar nid, bisch jo no uf gar kei Gegeargument zu dinere These igange, sondern hesxh eifach anderi user als Naivling abgstempelt. Eifach so viel zum Thema Astand.

Dr Hintergrund vo dere Firma hesch im Artikel klar ufzeigt. Hesch en au gläse?
Wenn jä, wie chasch es toleriere, dass dr FCB, die ehrvolle Farbe Rot und Blau, mit söttige Budene im Zämmehang stöhn? Und dr CEO het jo e sehr ähnliche Background mit sim Juice-Pyramidesystem. Wie cha meh als FCB-Fan das blind toleriere?

EffCeeBee
Erfahrener Benutzer

Beitrag von EffCeeBee »

John_Clark hat geschrieben: 05.08.2024, 21:47

Wenn jä, wie chasch es toleriere, dass dr FCB, die ehrvolle Farbe Rot und Blau, mit söttige Budene im Zämmehang stöhn? Und dr CEO het jo e sehr ähnliche Background mit sim Juice-Pyramidesystem. Wie cha meh als FCB-Fan das blind toleriere?

Es seit jo niemert, dass me das blind tolerie soll. Es isch eifach nid richtig, dass das e Problem isch, wo dr FCB exklusiv het oder irgendwie uf dr Charakter vom Dave loht lo schliesse.
Ich sags nomol: Dr Profi-Sport het immer söttigi Firme azoge.

Und nur mol so nebebi: hesch du die gliche moralische Bedenke au bi Sponsore wie Novartis (die hend glaub me buesse zahlt als Gisada je wird umsetze) oder Feldschlössli (Stichwort Alkoholismus)?

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

Strelizie hat geschrieben: 05.08.2024, 21:45

Bin ganz bei dir bzgl. Anstand. Finde es auch mühsam, wie oft hier Leute angefeindet werden.

Allerdings würde mich interessieren, wieso dieser Sponsor „offensichtlich fragwürdig“ ist. Hast du mehr Infos dazu? Oder ist Blick die einzige Quelle? (Habe ich nicht gelesen zwecks Blick Boykott)

Leider kann sich der FCB seine Geldgeber nicht mehr aussuchen…

Dr Arben Ademi und sini Art des Geschäftens cha meh eifach nocheläse. Will meh, dass däm sini Budene uf de heilige FCB-Trikots stöhn?
https://www.beobachter.ch/konsum/konsum ... bemethoden

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

EffCeeBee hat geschrieben: 05.08.2024, 22:01

Es seit jo niemert, dass me das blind tolerie soll. Es isch eifach nid richtig, dass das e Problem isch, wo dr FCB exklusiv het oder irgendwie uf dr Charakter vom Dave loht lo schliesse.

Und nur mol so nebebi: hesch du die gliche moralische Bedenke au bi Sponsore wie Novartis (die hend glaub me buesse zahlt als Gisada je wird umsetze) oder Feldschlössli (Stichwort Alkoholismus)?
Also, duesch du Pharma und regionals Bier mit betrüegerische Macheschafte glichsetze? Really? Dört goht d Diskussion jetzt ahne?

Bisch du dä vo EffCeeBee Daily btw?

EffCeeBee
Erfahrener Benutzer

Beitrag von EffCeeBee »

John_Clark hat geschrieben: 05.08.2024, 22:07
EffCeeBee hat geschrieben: 05.08.2024, 22:01

Also, duesch du Pharma und regionals Bier mit betrüegerische Macheschafte glichsetze? Really? Dört goht d Diskussion jetzt ahne?

Bisch du dä vo EffCeeBee Daily btw?

Du hesch moralischi Bedenke güsseret bezüglich Gisada. Die ka me durchus ha. Ich bi nid e wahnsinnig grosse Fan vo Alkoholwärbig. Ich glaub mir alli kenne Lüt wo sich z tod oder in ruin gsoffe hend. Weiss nid öb me für das muess wärbig mache.

Es kämt mir eifach nid in Sinn us ere Gschäftsbeziehig wo me us moralische Pünkt ka kritisch gse, öbbis welle abzleite über dr Charakter vo Persone. Das heisst nid, dass dr Däge kei Arsch könnt si - ich weiss es eifach nid.

Zu dinere zweite Frog: ich weiss nid was das EffCeeBee daily söll si, aber ich gang drvo us, dass es nüd mit mir zdue het - au wenn mir nid ganz klar isch, was das für e Rolle spiele wurd.

Dever
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dever »

Flachzange1981 hat geschrieben: 05.08.2024, 10:19
Massimo hat geschrieben: 05.08.2024, 08:23

Vorne dä hässlichi UBS Batch und hinde schwer läsbari Name, durchkrützt mit "Flamme"... Ich glaub, viel schlimmer cha mes ächt nümmi mache. Das git doch uf Duur Augekräbs! :(
Das mit den Namen unten finde ich nicht so schlimm. Die Fläche hinten oben ist nun mal eine super Werbefläche.
Aber der übergrosse UBS Batch auf der Vorderseite hat mir wirklich nicht gefallen. Aber ich denke auch es wurde kurzfristig auf das Away shirt gewechselt.

Was soll dieses Helpetica eigentlich sein? Awarness-Kampagne für eine neuartige Geschlechtskrankheit?

Waldfest
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Waldfest »

https://x.com/FCBasel1893/status/1820527521571438928

Super Arbeit von allen Seiten, doch.

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Waldfest hat geschrieben: 06.08.2024, 08:00 https://x.com/FCBasel1893/status/1820527521571438928

man koennte es ja einfach orange/rot machen, wie die Nummern... gaebe wahrscheinlich schon Loesungen. Was ich ich nicht verstehe bei diesen Sponsordeals, welche Trikots verschandeln und alle ein wenig stinkig machen. WAS bringt es den Sponsoren so aufzutreten? Waere es nicht deutlich vorteilhafter, wenn sie zB an einer anderen Stelle oder ein wenig schlechter lesbar auf dem Trikot waeren anstatt auf einem draufgepappten Sticker?

Sean Lionn
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sean Lionn »

John_Clark hat geschrieben: 05.08.2024, 22:07 Also, duesch du Pharma und regionals Bier mit betrüegerische Macheschafte glichsetze?

ja...

Bild

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

Sean Lionn hat geschrieben: 06.08.2024, 10:07
John_Clark hat geschrieben: 05.08.2024, 22:07 Also, duesch du Pharma und regionals Bier mit betrüegerische Macheschafte glichsetze?

ja...

Bild

Jetzt wirds langsam lächerlich.

Gobbo70
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gobbo70 »

maradoo hat geschrieben: 06.08.2024, 10:20 Hier wird das Trikot für 40.- verkauft... :confused:

https://swiss-mody.com/products/basel-24-25?_pos=1&_psq=Basel&_ss=e&_v=1.0

Hast du gesehen, von wo das Trikot kommt?

Adres: 
Goodiesforyou Limited
Suite C, Level 7, World Trust Tower
50 Stanley Street
Central 999077
Hong kong
Zuletzt geändert von Gobbo70 am 06.08.2024, 10:39, insgesamt 1-mal geändert.

Wikinger1975
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Wikinger1975 »

@John_Clark

bi jo bi dir, wenn's drum goht so sache z'hinterfroge. Aber dä Blickartikel isch uss em 2019 und dr Beobachter uss em 2013. Nei, ich ha jetzt nid nach neuere Artikel gsuecht. Aber es isch jo scho möglich, dass die Firme uff die negativi Press vo damals reagiert het... 
früher bekannt als "Wikinger". Forumsmember since 2004.

Feanor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Feanor »

RALE BALE hat geschrieben: 06.08.2024, 09:30
Waldfest hat geschrieben: 06.08.2024, 08:00 https://x.com/FCBasel1893/status/1820527521571438928

man koennte es ja einfach orange/rot machen, wie die Nummern... gaebe wahrscheinlich schon Loesungen. Was ich ich nicht verstehe bei diesen Sponsordeals, welche Trikots verschandeln und alle ein wenig stinkig machen. WAS bringt es den Sponsoren so aufzutreten? Waere es nicht deutlich vorteilhafter, wenn sie zB an einer anderen Stelle oder ein wenig schlechter lesbar auf dem Trikot waeren anstatt auf einem draufgepappten Sticker?

Wieso? Viel sichtbarer als uf däm grusige Badge goht jo nid und dass mr do drüber diskutiere, zeigt jo, dass es wirkt.

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

Wikinger1975 hat geschrieben: 06.08.2024, 10:33 @John_Clark

bi jo bi dir, wenn's drum goht so sache z'hinterfroge. Aber dä Blickartikel isch uss em 2019 und dr Beobachter uss em 2013. Nei, ich ha jetzt nid nach neuere Artikel gsuecht. Aber es isch jo scho möglich, dass die Firme uff die negativi Press vo damals reagiert het... 

Es steckt immer no genau dr glich Typ, Arben Ademi, hinter dene Budene. Cha meh sehr eifach im Handelsregischter nochvollzieh. Wieso sött jetzt irgendöpis sich veränderet ha?

https://www.konsumentenschutz.ch/medien ... issephone/
https://www.parlament.ch/de/ratsbetrieb ... d=20163786
https://www.beobachter.ch/digital/multi ... 0-jahrigen
https://www.ktipp.ch/artikel/artikeldetail/suissephone
https://www.blick.ch/wirtschaft/konsume ... 33410.html
https://www.pctipp.ch/news/firmen/suiss ... 04044.html
https://www.beobachter.ch/konsum/konsum ... stur-68478

Findet meh das denn toll, dass dr FCB mit söttige Persone ins "Bett" stiegt und dene ihri Gschäfter uf em Trikot treit? Und, viellicht no schlimmer, dass hinter de Kulisse jo Persone tätig sin, wo us ähnlich frogwürdige Kreise (Juice Plus) chömme.

Wikinger1975
Erfahrener Benutzer

Naja, das sind alles Artikel die mehrere Jahre alt sind. Der Typ kann ja auch was gelernt haben daraus... Die Chance aus Fehlern zu lernen und sich zu ändern, diese gebe ich jedem, bevor ich mir ein endgültiges Urteil mache.

Käppelijoch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Käppelijoch »

Mich würde es bei Degen nicht wundern, wenn Novartis durch einen halbseidenden Wettanbieter abgelöst würde...

Aficionado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Aficionado »

Stake wie bei Sauber :o

4058_sqln
Erfahrener Benutzer

Beitrag von 4058_sqln »

Käppelijoch hat geschrieben: 06.08.2024, 15:32 Mich würde es bei Degen nicht wundern, wenn Novartis durch einen halbseidenden Wettanbieter abgelöst würde...

Ich bi für PAX... oddr BAZ

Wikinger1975
Erfahrener Benutzer

Käppelijoch hat geschrieben: 06.08.2024, 15:32 Mich würde es bei Degen nicht wundern, wenn Novartis durch einen halbseidenden Wettanbieter abgelöst würde...

Geht ja nicht, das Lotteriegesetz verbietet dies...

zeni
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zeni »

Aficionado hat geschrieben: 06.08.2024, 15:36 Stake wie bei Sauber :o

Geil, dann hätten wir endlich wieder ein Rennteam :D

Bild

Waldfest
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Waldfest »

Wikinger1975 hat geschrieben: 06.08.2024, 15:39

Geht ja nicht, das Lotteriegesetz verbietet dies...
Da gibt es schon Möglichkeiten...

free.bwin.ch oder sowas, bisschen kreativ sein und es wird durchgewinkt

Basler_Monarch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basler_Monarch »

Villicht das de Grund, warum meh de Vertrag mit em CEO nid verlängeret het? Chönnt uf alli Fäll ächt no sii!

Chrisixx
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chrisixx »

UBS Liga Aufdruck wurde angepasst und sieht jetzt viel besser aus. Weisser Schatten um die schwarze Schrift, eine simple und effektive Lösung. Jetzt noch beim orangen Namen unten etwas ähnliches und gut ist.  :)

Antworten