Käppelijoch hat geschrieben: 08.05.2023, 10:57
Goldust hat geschrieben: 08.05.2023, 10:22
Mit folgenden Entscheiden habe ich kein Problem:
Rot für Tauli - dä maa wird in legänderang vomene karli und eme pippi erhobe. TAULI ISCH BASEL!!
Rot für Burger - weil Kryeziu (oder wiener heisst) auch rot kriegt. Zu streng, ja, aber wenigstens für beide
Mit folgenden Entscheiden habe ich ein Problem:
Elfer - Diskusson obsolet, es war eine Schwalbe
Rot für Adams - wenn Adams rot kriegt, dann MÜSSen Brecher (würgt einen unserer Spieler) und (glaub) Boranjasevic (Foult JKA mit offener Sohle, keine Chance auf den Ball) ZWINGEND auch rot sehen.
und an alle, die Tauli kritisieren: vo euch willi nie meh öppis über mangelndi identifikation ghöre. oder mangelndi emotion. oder geflenne drüber, dass mr e söldnertruppe hän. ihr wänd die professionelle roboterspieler, wo nur dienst mache. dr tauli läbt basel und ihr hacket ufen ii, statt uf dä huso schiri oder uf die dräcksstricher. gohts no?
+1893
Taulant hoch in ehre. Wenn scho use in some dräcksmatch, denn ala Zizou

. De Platz uf mim Trikot als "TNT Xhaka" het er uf alli Fäll ebe grad wäg dr Emotionalität und willer kei so dräcksschwälbeler und dienst nach Vorschrift roboter isch. Jo über dSträng schloh isch blöd, aber irgendwenn het sichs denn au mol mit Gwaltlosigkeit.
E krankhafti Obsession vo unserer Gsellschaft. Provoziere und dLüt verseckle döfsch bis zum Gehtnichtmehr (nid nur im Fuessball, siehe CS und Co.), aber wenn dr ein mol dRächnig drfür in Form vonere Fläddere oder so verteilt, denn fohts geflenne ah.
Also ich fremdschäm mi mehr wenn de FCB so Schauspielilage wie dZürcher gestern verastaltet, als wenn eim ufem Platz dSicherige duurebrenne. Zumal praktisch kei Verletzigsgfoor do gsi isch.
Was de schiri/var agoht. Wettunregelmässigkeite untersueche und sofort suspendiere. Wenn de die Schwalbe mit Video nit mol nomol aluegsch hesch eifach längeri zit nüt me ufem Platz verlore und stohsch unter Generalverdacht würdi meine.