easyjet isch jo scho cool, aber däne ihres sitzplatzsystem scho e biz schreg und miesam...
Jo eigentlich sin jo nur d Passagier miehsam wos nid schnalle ass wenn si d Nummere 120 hän mien warte und nid z vorderscht astoh derfe. An andere Flughäfe isch es übrigens besser. In Luton z. B. muesch automatisch in e Reihe stoh. Und denn wird die einti noch dr andere Reihe zum boarding zuegloh. Goht ganz easy!
Mich hat das von Anfang an gestört, dass sich EasyJet auf die bestehenden Swiss-Destinationen gestürzt hat, anstatt neue Destinationen vom EAP zu bedienen ... z.B. Edinburgh ...
D Swiss suecht jetzt eifach dr Fähler bi de andere. Aber si sin selber schuld wenn si vo dr Konkurrenz zermallmt wärde. Si hän mit ihrem lausige Agebott d Konkurrenz jo geradezue agloggt!
Und wenn sich d Swiss mehr vo dr easyJet unterscheide würd, denn wär easyJet au kei Konkurrenz. D Swiss het zum Bispiel dr Vorteil vo de bessere Flugzitte. Z. B. Basel-Berlin-Basel isch für e Gschäftsmaa nur interessant mit dr Swiss. Will er mit dr easyJet 4 Stund weniger Zit het in Berlin und das sehr knapp isch. Drum isch dä au bereit d Priise vonere Swiss z zahle. Ich kenn übrigens d' Usslaschtigszahle e bitz. Sit easyJet do isch isch d Usslaschtig bi dr Swiss überhaupt nid zrugggange. Si sueche jetzt eifach e Grund damit si ab Basel verreise könne-drbi hän si das scho lang vorkha.
Und übrigens, mir isch es lieber wenn easyJet täglich noch Neapel fliegt- anstatt d Swiss wo 2x pro Wuche fliegt (und das au nur im Summer).
Gruss,
Thomas