LAP 2005 - ultimativer Frust-Thread

Der Rest...
Riot Kid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Riot Kid »

unglaublich....

wer hätt das dänggt...hehehehe :cool:

f¨ünnt het mi gfreut 3 joor kv!! hehe.... HKV-BOYZ!!!
...ALLES füre FCB...

housestyle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von housestyle »

Gesamtschnitt: 4.2
Praktisch (Fallnote): 3.6

das wars, scheisse nomol...!!! :( :( :( :(

eleven
Neuer Benutzer

Beitrag von eleven »

housestyle hat geschrieben:Gesamtschnitt: 4.2

das wars, scheisse nomol...!!! :( :( :( :(
aber nei aber nei! jetzt machsch nomol e johr?? sone richtigi ehrerundi!
Wo kämen wir hin, wenn alle sagten, wo kämen wir hin, und niemand ginge um einmal zu schaun, wohin man käme wenn man ginge.

housestyle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von housestyle »

eleven hat geschrieben:aber nei aber nei! jetzt machsch nomol e johr?? sone richtigi ehrerundi!
Fuck Ehrerundi!!!!

Schranz
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Schranz »

housestyle hat geschrieben:Gesamtschnitt: 4.2

das wars, scheisse nomol...!!!
ouuu fuck längt dr das nid????? :( mi bileid demfall oder kondulation oder wie nennt me das jetzt.....

mach nomol e joor,suscht isch alles fürd katz!!
erlebnisorientierter Netzwerkkriminalist :eek:

FCB-Fetisch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von FCB-Fetisch »

housestyle hat geschrieben:Fuck Ehrerundi!!!!
oh jeee, gar nicht gut! das macht sich dann auch der lehre gar nicht gut bei allfälligen bewerbungen...

eleven
Neuer Benutzer

Beitrag von eleven »

FCB-Fetisch hat geschrieben:oh jeee, gar nicht gut! das macht sich dann auch der lehre gar nicht gut bei allfälligen bewerbungen...
dä scheiss!!! wenn er nögscht johr e guete abschluss macht gseht jo das denn drnoch us, dass ers jetzt eigentlich sehr guet kapiert het! denn isch doch scheissegal öb er jetzt 3 oder 4 johr gmacht het... also mir als arbeitgeber wärs sowas vo egal! aber ebbe...

immer die pessimischte... ;)
Wo kämen wir hin, wenn alle sagten, wo kämen wir hin, und niemand ginge um einmal zu schaun, wohin man käme wenn man ginge.

FCB-Fetisch
Erfahrener Benutzer

[quote="eleven"]dä scheiss!!! wenn er nögscht johr e guete abschluss macht gseht jo das denn drnoch us, dass ers jetzt eigentlich sehr guet kapiert het! denn isch doch scheissegal öb er jetzt 3 oder 4 johr gmacht het... also mir als arbeitgeber wärs sowas vo egal! aber ebbe...

immer die pessimischte... ]

nid pessimischte, sondern realischte!

sorry heutzutage bewirbt sich nicht eine person sonder gleich 50 personen für eine stelle! da kann sich der arbeitgeber den favoriten heraussuchen. Und derjenige welche beim ersten mal durchgefallen ist, kann auch nicht glänzen wenn er beim 2ten mal ne gute Note aufweist. Das würde nämlich ausdrücken: er kanns zwar, war aber zu faul oder hat die leistung nicht umsetzen können.

Schranz
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Schranz »

FCB-Fetisch hat geschrieben:nid pessimischte, sondern realischte!

sorry heutzutage bewirbt sich nicht eine person sonder gleich 50 personen für eine stelle! da kann sich der arbeitgeber den favoriten heraussuchen. Und derjenige welche beim ersten mal durchgefallen ist, kann auch nicht glänzen wenn er beim 2ten mal ne gute Note aufweist. Das würde nämlich ausdrücken: er kanns zwar, war aber zu faul oder hat die leistung nicht umsetzen können.
nene....würdi nid so sage! ich bi au verdammt knapp durecho, mega fuul !!
schlussendlich chunts uf di arbetszügnis druffah.die schuelnote sin wenig ussagekräftig! in e paar joor interessiert das kei sau meh, bini überzügt!

FCB-Fetisch
Erfahrener Benutzer

Schranz hat geschrieben:nene....würdi nid so sage! ich bi au verdammt knapp durecho, mega fuul !!
schlussendlich chunts uf di arbetszügnis druffah.die schuelnote sin wenig ussagekräftig! in e paar joor interessiert das kei sau meh, bini überzügt!
richtig, nach ein paar jahren nicht. aber ich hab ja gesagt es geht um den job nach der lehre!

eleven
Neuer Benutzer

Beitrag von eleven »

FCB-Fetisch hat geschrieben:nid pessimischte, sondern realischte!

was würdsch lieber neh: ein wo bim erschte mol durecho isch und e 4.2 gha het oder ein wo bim zweite mol duurecho isch und e 5.2 gha het? ich würd ufe 5.2 go! aber 'sch gliich! gli isch wucheend... so in 15 minute! :D

piiiis

Schranz
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Schranz »

FCB-Fetisch hat geschrieben:richtig, nach ein paar jahren nicht. aber ich hab ja gesagt es geht um den job nach der lehre!
stimmt auch wieder! aber temporär arbeiten, seine fähigkeiten zeigen die PRAKTISCH gemacht wurden am arbeitsplatz(hatte an der abschlussprüfung im praktischen bereich 4.0!!!), nicht fcbforum den ganzen tag, nicht verpennen, und dann flattert schon eine festanstellung rein... :cool:
klar zu einfach aber ich sage immer wieder, bei dem missmut den die leute verbreiten müsste man ja gebückt zu einem vorstellungsgespräch!
heute kommst du einfach weiter wenn du dich gut verkaufts und nicht gerade dumm anstellst....

nogomet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nogomet »

eleven hat geschrieben:was würdsch lieber neh: ein wo bim erschte mol durecho isch und e 4.2 gha het oder ein wo bim zweite mol duurecho isch und e 5.2 gha het? ich würd ufe 5.2 go! aber 'sch gliich! gli isch wucheend... so in 15 minute! :D
die mit den dickeren titten natürlich.

:cool:
Der Kapitalist ist nicht mehr der einsame Geizhals, der sich an den verbotenen Schatz klammert und ab und zu im stillen Kämmerlein hinter der fest verschlossenen Tür einen verstohlenen Blick darauf wirft, sondern ein Subjekt, welches das grundsätzliche Paradox akzeptiert, dass die einzige Art und Weise, den eigenen Schatz zu bewahren und zu vermehren, darun besteht, ihn auszugeben.

[RIGHT]Slavoj Zizek[/RIGHT]

Schranz
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Schranz »

eleven hat geschrieben:was würdsch lieber neh: ein wo bim erschte mol durecho isch und e 4.2 gha het oder ein wo bim zweite mol duurecho isch und e 5.2 gha het? ich würd ufe 5.2 go! aber 'sch gliich! gli isch wucheend... so in 15 minute! :D

piiiis
ich würd de neh wo mit 4.1 durecho isch!! :eek: :D

eleven
Neuer Benutzer

Beitrag von eleven »

Schranz hat geschrieben:ich würd de neh wo mit 4.1 durecho isch!!
dä stoht nid zur diskussion!!! :eek: :p :D

O-Bolle
Erfahrener Benutzer
Beitrag von O-Bolle »

Hanis dä Scheiss au gschafft...

mit für mine Verhältnis e überragendi 4.5 gschafft.. :eek:

eleven
Neuer Benutzer

Beitrag von eleven »

O-Bolle hat geschrieben:Hanis dä Scheiss au gschafft...

mit für mine Verhältnis e überragendi 4.5 gschafft.. :eek:
bravo! ich e 4.7! isch eigentlich e perfekts ergäbnis für das woni glernt ha und für das dass mir jo wohl die oberkrüpple als expärte gha hän. dummi sieche! dräcks expärtepack...

O-Bolle
Erfahrener Benutzer
Beitrag von O-Bolle »

eleven hat geschrieben:bravo! ich e 4.7! isch eigentlich e perfekts ergäbnis für das woni glernt ha und für das dass mir jo wohl die oberkrüpple als expärte gha hän. dummi sieche! dräcks expärtepack...
guet 4.5 isch sehr guet gsi für mich.. aber ich hät uff dr Betriebliche Syte mi meh sötte astränge bi dr ALS & PE.. aber was sölls.. ;)

EDITH: Merci eleven! gratulier dir au!

Schranz
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Schranz »

gratulier euch beidne mol no :)

ehm ALS und weiss nid was hani nie gha!!! muahahaha! hätt mi härter agschisse die neu reform aber schlussendlich wäri wohl besser gsi...

chasch di viel eifacher vorbereite und hesch nid so asträngendi schlusspriefige!

alte schule halt no! :D

eleven
Neuer Benutzer

Beitrag von eleven »

@all wo do ihri resultat ineschriibe: händ ihr die resultat erscht hüt becho????? nid au hüt vor ere wuche in dr iishalle zbasel?

jo bim praktische het mi dr expärt au huere pingelig benotet! :D

so wünsch e schöns weekend!

O-Bolle
Erfahrener Benutzer
Beitrag von O-Bolle »

Schranz hat geschrieben: .... und hesch nid so asträngendi schlusspriefige!
hesch eh ahnig! :mad:

Taratonga
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Taratonga »

so eine Aufregung um Nichts-und-wieder-Nichts.

Zu meiner Zeit waren die Anforderungen noch hoch, heute macht doch alles der Computer

Schranz
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Schranz »

O-Bolle hat geschrieben:hesch eh ahnig! :mad:
sehr wohl hani e ahnig! gschäftsabläuf vo dem wode machsch!!! OHHH schwer!!! wenn döt kei 5-5.5 machsch cha dr au nid witerhälfe...

was füre lehr hesch eigentlich gmacht? sicherlich au unterschidlich schwer :)

housestyle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von housestyle »

allgemeine Fachkenntnisse: 4.2
Vornote: 4.6
ABU: 5
Praktisch: 3.6

Praggtisch isches eigentlich nid mi Problem, wenn dr Lehrmeischter nie seit, es wäri kritisch und d`LAP chönti knapp wärde... Ich wär schlecht, etc. Das chani jo nid sälber wüsse, für das isch jo au e Lehrmeischter do...
Und a mir isches jo eigentlich nid gläge, do ich Theorie bestande ha... (dört hanis sälber in dr Hand, abr wenn 4 Johr lang nume so scheiss Arbet hesch, will d`Bude kei Ufträg ineholt, naja...)
Guet, ich cha nid nume em Schef d`Schuld gäh, bi jo au no e bits verantwortlich, aber gliich...

Schranz
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Schranz »

Taratonga hat geschrieben:so eine Aufregung um Nichts-und-wieder-Nichts.

Zu meiner Zeit waren die Anforderungen noch hoch, heute macht doch alles der Computer
ja klar, nur musst du wissen was du drücken musst und wie schnell du deine maus bewegst und wie lange es geht bis der AHA effekt kommt etc...

wenn ich manchmal dem älteren semester über die finger schaue weiss ich nicht ob ich lachen oder weinen kann! was bringt dir ein super rechnungswesen-verständnis??? nichts! eben wie gesagt macht ja der computer! die basis sollte man sicher kennen, keine frage!

aber ich stehe sicherlich besser da mit den fundierten EDV kenntnissen wie ein älterer der da mühe bekundet aber vileicht ein bomben abschluss gemacht hatte dazumals in den früheren besseren zeiten wo noch alles glatt und toll war....brrrrrrrrrrrrr füüürobe!

Schranz
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Schranz »

housestyle hat geschrieben:allgemeine Fachkenntnisse: 4.2
Vornote: 4.6
ABU: 5
Praktisch: 3.6

Praggtisch isches eigentlich nid mi Problem, wenn dr Lehrmeischter nie seit, es wäri kritisch und d`LAP chönti knapp wärde... Ich wär schlecht, etc. Das chani jo nid sälber wüsse, für das isch jo au e Lehrmeischter do...
Und a mir isches jo eigentlich nid gläge, do ich Theorie bestande ha... (dört hanis sälber in dr Hand, abr wenn 4 Johr lang nume so scheiss Arbet hesch, will d`Bude kei Ufträg ineholt, naja...)
Guet, ich cha nid nume em Schef d`Schuld gäh, bi jo au no e bits verantwortlich, aber gliich...
wennde nid willsch stohblibe muesch dir eifach d schuld zueschiebe(wennde nid grad psychisch labil bisch)
finger useneh und vollgas geh! hesch schlussendlich meh devo wie eine wie ich wo kei ahnig het aber dr fackel inde hand :)

Taratonga
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Taratonga »

Schranz hat geschrieben:ja klar, nur musst du wissen was du drücken musst und wie schnell du deine maus bewegst und wie lange es geht bis der AHA effekt kommt etc...

wenn ich manchmal dem älteren semester über die finger schaue weiss ich nicht ob ich lachen oder weinen kann! was bringt dir ein super rechnungswesen-verständnis??? nichts! eben wie gesagt macht ja der computer! die basis sollte man sicher kennen, keine frage!

aber ich stehe sicherlich besser da mit den fundierten EDV kenntnissen wie ein älterer der da mühe bekundet aber vileicht ein bomben abschluss gemacht hatte dazumals in den früheren besseren zeiten wo noch alles glatt und toll war....brrrrrrrrrrrrr füüürobe!
Achtung Ironie!!! :D
so, ich mach'ne Fliege!

Schranz
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Schranz »

Taratonga hat geschrieben:Achtung Ironie!!! :D
so, ich mach'ne Fliege!
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!! :cool:
mach au grad e fliege! trau dene alte sägg alles zue weisch :)

scheens weekend

O-Bolle
Erfahrener Benutzer
Beitrag von O-Bolle »

Schranz hat geschrieben:sehr wohl hani e ahnig! gschäftsabläuf vo dem wode machsch!!! OHHH schwer!!! wenn döt kei 5-5.5 machsch cha dr au nid witerhälfe...

was füre lehr hesch eigentlich gmacht? sicherlich au unterschidlich schwer :)
hm. was wotsch mache wenn sie extra sträng sind... ich ha e ywandfreie PE über de Ticketverkauf und desse Ablauf gschriebe und nur e 4.5 kriegt... und bi dr konkurränz bechöme sie 5er odr besser in de arsch gschobe! :mad:

ich ha mini Lehr bimene grosse CH-Detailliste gmacht. (oder bi no dra.. -> ändi Juli)

Antworten