wer hätt das dänggt...hehehehe

f¨ünnt het mi gfreut 3 joor kv!! hehe.... HKV-BOYZ!!!
dä scheiss!!! wenn er nögscht johr e guete abschluss macht gseht jo das denn drnoch us, dass ers jetzt eigentlich sehr guet kapiert het! denn isch doch scheissegal öb er jetzt 3 oder 4 johr gmacht het... also mir als arbeitgeber wärs sowas vo egal! aber ebbe...FCB-Fetisch hat geschrieben:oh jeee, gar nicht gut! das macht sich dann auch der lehre gar nicht gut bei allfälligen bewerbungen...
nene....würdi nid so sage! ich bi au verdammt knapp durecho, mega fuul !!FCB-Fetisch hat geschrieben:nid pessimischte, sondern realischte!
sorry heutzutage bewirbt sich nicht eine person sonder gleich 50 personen für eine stelle! da kann sich der arbeitgeber den favoriten heraussuchen. Und derjenige welche beim ersten mal durchgefallen ist, kann auch nicht glänzen wenn er beim 2ten mal ne gute Note aufweist. Das würde nämlich ausdrücken: er kanns zwar, war aber zu faul oder hat die leistung nicht umsetzen können.
richtig, nach ein paar jahren nicht. aber ich hab ja gesagt es geht um den job nach der lehre!Schranz hat geschrieben:nene....würdi nid so sage! ich bi au verdammt knapp durecho, mega fuul !!
schlussendlich chunts uf di arbetszügnis druffah.die schuelnote sin wenig ussagekräftig! in e paar joor interessiert das kei sau meh, bini überzügt!
was würdsch lieber neh: ein wo bim erschte mol durecho isch und e 4.2 gha het oder ein wo bim zweite mol duurecho isch und e 5.2 gha het? ich würd ufe 5.2 go! aber 'sch gliich! gli isch wucheend... so in 15 minute!FCB-Fetisch hat geschrieben:nid pessimischte, sondern realischte!
sorry heutzutage bewirbt sich nicht eine person sonder gleich 50 personen für eine stelle! da kann sich der arbeitgeber den favoriten heraussuchen. Und derjenige welche beim ersten mal durchgefallen ist, kann auch nicht glänzen wenn er beim 2ten mal ne gute Note aufweist. Das würde nämlich ausdrücken: er kanns zwar, war aber zu faul oder hat die leistung nicht umsetzen können.
stimmt auch wieder! aber temporär arbeiten, seine fähigkeiten zeigen die PRAKTISCH gemacht wurden am arbeitsplatz(hatte an der abschlussprüfung im praktischen bereich 4.0!!!), nicht fcbforum den ganzen tag, nicht verpennen, und dann flattert schon eine festanstellung rein...FCB-Fetisch hat geschrieben:richtig, nach ein paar jahren nicht. aber ich hab ja gesagt es geht um den job nach der lehre!
die mit den dickeren titten natürlich.eleven hat geschrieben:was würdsch lieber neh: ein wo bim erschte mol durecho isch und e 4.2 gha het oder ein wo bim zweite mol duurecho isch und e 5.2 gha het? ich würd ufe 5.2 go! aber 'sch gliich! gli isch wucheend... so in 15 minute!![]()
ich würd de neh wo mit 4.1 durecho isch!!eleven hat geschrieben:was würdsch lieber neh: ein wo bim erschte mol durecho isch und e 4.2 gha het oder ein wo bim zweite mol duurecho isch und e 5.2 gha het? ich würd ufe 5.2 go! aber 'sch gliich! gli isch wucheend... so in 15 minute!
piiiis
bravo! ich e 4.7! isch eigentlich e perfekts ergäbnis für das woni glernt ha und für das dass mir jo wohl die oberkrüpple als expärte gha hän. dummi sieche! dräcks expärtepack...O-Bolle hat geschrieben:Hanis dä Scheiss au gschafft...
mit für mine Verhältnis e überragendi 4.5 gschafft..![]()
guet 4.5 isch sehr guet gsi für mich.. aber ich hät uff dr Betriebliche Syte mi meh sötte astränge bi dr ALS & PE.. aber was sölls..eleven hat geschrieben:bravo! ich e 4.7! isch eigentlich e perfekts ergäbnis für das woni glernt ha und für das dass mir jo wohl die oberkrüpple als expärte gha hän. dummi sieche! dräcks expärtepack...
ja klar, nur musst du wissen was du drücken musst und wie schnell du deine maus bewegst und wie lange es geht bis der AHA effekt kommt etc...Taratonga hat geschrieben:so eine Aufregung um Nichts-und-wieder-Nichts.
Zu meiner Zeit waren die Anforderungen noch hoch, heute macht doch alles der Computer
wennde nid willsch stohblibe muesch dir eifach d schuld zueschiebe(wennde nid grad psychisch labil bisch)housestyle hat geschrieben:allgemeine Fachkenntnisse: 4.2
Vornote: 4.6
ABU: 5
Praktisch: 3.6
Praggtisch isches eigentlich nid mi Problem, wenn dr Lehrmeischter nie seit, es wäri kritisch und d`LAP chönti knapp wärde... Ich wär schlecht, etc. Das chani jo nid sälber wüsse, für das isch jo au e Lehrmeischter do...
Und a mir isches jo eigentlich nid gläge, do ich Theorie bestande ha... (dört hanis sälber in dr Hand, abr wenn 4 Johr lang nume so scheiss Arbet hesch, will d`Bude kei Ufträg ineholt, naja...)
Guet, ich cha nid nume em Schef d`Schuld gäh, bi jo au no e bits verantwortlich, aber gliich...
Achtung Ironie!!!Schranz hat geschrieben:ja klar, nur musst du wissen was du drücken musst und wie schnell du deine maus bewegst und wie lange es geht bis der AHA effekt kommt etc...
wenn ich manchmal dem älteren semester über die finger schaue weiss ich nicht ob ich lachen oder weinen kann! was bringt dir ein super rechnungswesen-verständnis??? nichts! eben wie gesagt macht ja der computer! die basis sollte man sicher kennen, keine frage!
aber ich stehe sicherlich besser da mit den fundierten EDV kenntnissen wie ein älterer der da mühe bekundet aber vileicht ein bomben abschluss gemacht hatte dazumals in den früheren besseren zeiten wo noch alles glatt und toll war....brrrrrrrrrrrrr füüürobe!
hm. was wotsch mache wenn sie extra sträng sind... ich ha e ywandfreie PE über de Ticketverkauf und desse Ablauf gschriebe und nur e 4.5 kriegt... und bi dr konkurränz bechöme sie 5er odr besser in de arsch gschobe!Schranz hat geschrieben:sehr wohl hani e ahnig! gschäftsabläuf vo dem wode machsch!!! OHHH schwer!!! wenn döt kei 5-5.5 machsch cha dr au nid witerhälfe...
was füre lehr hesch eigentlich gmacht? sicherlich au unterschidlich schwer![]()