Verdammte scheiss Kommunist! Was laberisch eigentlig!Zemdil hat geschrieben:Das stimmt natürlich! Au ich find Bombe in dr U-Bahn nid luschtig. Numme dr kollektivi Uffschrey, vo de Medie no pusht, isch eifach piinlich. In e paar Tag hämmer das wieder hinter uns und wände uns im normale Summerloch zue.
Dr alltäglichi "Terrorismus" passiert wytt vo uns ewäg und betrifft uns jo nid. Die Herre vom G8-Gipfel wärde's scho richte. Aus dem Auge aus dem Sinn!
Passend derzue d' Kommentär do inne vo e paar kleine Wixxerli, wo vom Läbe nonig e grossi Ahnig hänn.
Es isch e Kreis, e Tüüfelskreis! Wie Mätzli scho gseit hett, wiederholt sich eigentlich alles. Ohni dr "Terror", wo die westlichi Wält in dr dritte Wält verbreitet, wär dr Terror, so wie hütt in London, gar nid nötig. Es goht um Macht und um Monete. Solang unsere "Wohlstand", d.h. unsere hüttige Läbensstandard uff dr Armuet in andere Regione vo dr Wält uffbaut - wie sytt e paar hundert Johr scho - wird sich das nid gross ändere. D' Religion spielt doderby numme e zweitklassigi Rolle.
Leider wärde so Wixxerli, wo ich agsproche ha, irgendwenn zue Wixxer und rede am Stammtisch und (Karriere lässt grüssen!) au irgendwie in dr Politik mit. So isch sicher gstellt, dass sich an däm Terror-Kreis nid viel wird ändere und in e paar Johr diskutiert die näggschti Generation, nach em näggschte Terroraschlag, im näggschte FCB-Forum genau 's Glyyche, wie mir jetzt.
Das sinn Ussichte!![]()
I nimm ah, du hesch e Ahnig vo dr Wält! Hesch hüt grad Di
Job verloore oder bisch sunsch eifach unglücklig mit Dim
Läbe? I wott Di emol gseh, wenn De am Morge mit eme Bus
oder Tram gosch go schaffe, und denn fätzts eifach emol
alles um Di ume wäg! Nimmt mi jo wunder, ob De immerno
so Shit verzellsch...!