Explosion in Londoner U-Bahn!

Der Rest...
Basilea-1893
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basilea-1893 »

Zemdil hat geschrieben:Das stimmt natürlich! Au ich find Bombe in dr U-Bahn nid luschtig. Numme dr kollektivi Uffschrey, vo de Medie no pusht, isch eifach piinlich. In e paar Tag hämmer das wieder hinter uns und wände uns im normale Summerloch zue.

Dr alltäglichi "Terrorismus" passiert wytt vo uns ewäg und betrifft uns jo nid. Die Herre vom G8-Gipfel wärde's scho richte. Aus dem Auge aus dem Sinn!

Passend derzue d' Kommentär do inne vo e paar kleine Wixxerli, wo vom Läbe nonig e grossi Ahnig hänn.

Es isch e Kreis, e Tüüfelskreis! Wie Mätzli scho gseit hett, wiederholt sich eigentlich alles. Ohni dr "Terror", wo die westlichi Wält in dr dritte Wält verbreitet, wär dr Terror, so wie hütt in London, gar nid nötig. Es goht um Macht und um Monete. Solang unsere "Wohlstand", d.h. unsere hüttige Läbensstandard uff dr Armuet in andere Regione vo dr Wält uffbaut - wie sytt e paar hundert Johr scho - wird sich das nid gross ändere. D' Religion spielt doderby numme e zweitklassigi Rolle.

Leider wärde so Wixxerli, wo ich agsproche ha, irgendwenn zue Wixxer und rede am Stammtisch und (Karriere lässt grüssen!) au irgendwie in dr Politik mit. So isch sicher gstellt, dass sich an däm Terror-Kreis nid viel wird ändere und in e paar Johr diskutiert die näggschti Generation, nach em näggschte Terroraschlag, im näggschte FCB-Forum genau 's Glyyche, wie mir jetzt.

Das sinn Ussichte! :(
Verdammte scheiss Kommunist! Was laberisch eigentlig!
I nimm ah, du hesch e Ahnig vo dr Wält! Hesch hüt grad Di
Job verloore oder bisch sunsch eifach unglücklig mit Dim
Läbe? I wott Di emol gseh, wenn De am Morge mit eme Bus
oder Tram gosch go schaffe, und denn fätzts eifach emol
alles um Di ume wäg! Nimmt mi jo wunder, ob De immerno
so Shit verzellsch...!

Zemdil
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zemdil »

Basilea-1893 hat geschrieben:Verdammte scheiss Kommunist! Was laberisch eigentlig!
I nimm ah, du hesch e Ahnig vo dr Wält! Hesch hüt grad Di
Job verloore oder bisch sunsch eifach unglücklig mit Dim
Läbe? I wott Di emol gseh, wenn De am Morge mit eme Bus
oder Tram gosch go schaffe, und denn fätzts eifach emol
alles um Di ume wäg! Nimmt mi jo wunder, ob De immerno
so Shit verzellsch...!
E Wixxerli, wo sich agsproche fühlt. Sehr guet!

Ich bi kei Kommunischt und ich labere numme, wenn ich bsoffe bi. Ich ha e grossi Ahnig vo dr Wält und ich ha weder mi Job verlore, no bini unglücklich mit mym Läbe. Ich wott di au emoll gseh, wenn's fätzt um di umme! Nimmt mi Wunder, ob du denn immer no sone grossi Lippe riskiersch oder hüülend am Bode hoggsch.

Alles klar, Glaine? Simmer jetzt e Schrittli wyter koh? :rolleyes:

Sprich mi erscht wieder a, wenn du glehrt hesch das bitzeli Hirni z' bruuche, wo dini Eltere dir gschänggt hänn!
Erster, Einziger und Bester!

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***

aber nid dr Josef

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

Zemdil hat geschrieben:Ich ha e grossi Ahnig vo dr Wält und ich ha weder mi Job verlore, !
Sorry as mi scho widder muess iimische, aber Du hesch do gar kai Job. Räntner isch kai Job!
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

Basilea-1893
Erfahrener Benutzer

Zemdil hat geschrieben:E Wixxerli, wo sich agsproche fühlt. Sehr guet!

Ich bi kei Kommunischt und ich labere numme, wenn ich bsoffe bi. Ich ha e grossi Ahnig vo dr Wält und ich ha weder mi Job verlore, no bini unglücklich mit mym Läbe. Ich wott di au emoll gseh, wenn's fätzt um di umme! Nimmt mi Wunder, ob du denn immer no sone grossi Lippe riskiersch oder hüülend am Bode hoggsch.

Alles klar, Glaine? Simmer jetzt e Schrittli wyter koh? :rolleyes:

Sprich mi erscht wieder a, wenn du glehrt hesch das bitzeli Hirni z' bruuche, wo dini Eltere dir gschänggt hänn!
BRAVO! Viil mehr als CTRL und C, und d'Wörter e chli verdrüllt hesch jetzt au nid gmacht!

Zemdil
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zemdil »

Basilea-1893 hat geschrieben:BRAVO! Viil mehr als CTRL und C, und d'Wörter e chli verdrüllt hesch jetzt au nid gmacht!
Hesch nid unrächt. Ha eifach welle vermiide, dass ich dir sag, was du in mine Auge bisch!

Willsch ärnschthaft diskutiere? Denn figg mi nid a, sondern bring emoll handfeschti Argumänt.

aber nid dr Josef

Zemdil
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zemdil »

Lou C. Fire hat geschrieben:Sorry as mi scho widder muess iimische, aber Du hesch do gar kai Job. Räntner isch kai Job!
Verschlauf di!! :mad:

aber nid dr Josef

Taratonga
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Taratonga »

Mätzli hat geschrieben:....und in Madrid waren es Susi und Strolchi
und auf Bali zeichneten sich Tick, Trick und Track verantwortlich...

Soriak
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Soriak »

Zemdil hat geschrieben:Ohni dr "Terror", wo die westlichi Wält in dr dritte Wält verbreitet, wär dr Terror, so wie hütt in London, gar nid nötig
Das wage ich hier zu bezweifeln. Schlussendlich haben die Juden auch keine Verbrechen begannen, bevor sie von Hitler zum Suendenbock fuer alles Schlechte gemacht wurden. Wo ist da der Vergleich zu bin Laden? Nun - gemaess seiner Auffassung sind die USA (bzw die westliche Welt als Ganzes) fuer ihre schlechten Lebensbedinnungen verantwortlich. Eigenverantwortung wird nicht akzeptiert.

Gewisse Medien lassen sich zu gerne von der oeffentlichen Meinung beeinflussen (klar - bessere Quoten. Wer schaut schon einen TV Sender, der eine ganz andere Meinung hat, als die, die man selbst vertritt?) anstelle einer objektiven Berichterstattung. Die Mehrheit findet halt, "wir" (bzw ja mehrheitlich die USA, als grosses Land) waeren selbst an allem Elend dieser Welt Schuld. 9/11 - Schuld der USA. Verhungernde Kinder in Afrika - Schuld von ausbeutenden Firmen und uns selbst, weil wir nicht auf Luxus verzichten wollen.

Dass Terroristen aus eigenen Interessen, die nichts mit Notwehr zu tun haben, agieren koennten, wird verschwiegen. Dass Familien in Afrika mit 10 Kindern selber gross zu ihrem Elend beitragen, darf man ja fast nicht mehr sagen. Alle sind Schuld, nur die nicht, die im Elend sind.

So haette man jetzt die optimale Position eine eigene und unabhaengige Regierung im Irak (und auch Afghanistan) aufzubauen. Wuerden die Anschlaege aufhoeren, waeren die US Truppen schon lange wieder aus dem Irak draussen. Das waere aber eine Verbesserung der Lebensumstaende und wuerde eben zeigen, dass die westlichen Vorstellungen halt doch nicht so schlecht sind. Das gilt es zu verhindern.

Bin Laden's hoechstes Ziel sollte es sein, ein demokratisches Irak zu verhindern. Nur so lassen sich wiederspaenstige Ideen in den Nachbarslaender weiterhin unterdruecken. Das erreicht man halt nicht nur mit Anschlaengen im Irak selbst, sondern auch bei Nationen, die die USA unterstuetzen. Raubt man den Amerikanern die Verbuendeten, treibt es das Land in den finanziellen Ruin. Auch so kann man einen Krieg gewinnen. (Gruesse an Russland)

Basilea-1893
Erfahrener Benutzer

Zemdil hat geschrieben:Hesch nid unrächt. Ha eifach welle vermiide, dass ich dir sag, was du in mine Auge bisch!

Willsch ärnschthaft diskutiere? Denn figg mi nid a, sondern bring emoll handfeschti Argumänt.
Sag doch was de dänggsch, i ha mi Meinig jo au über Di kund do! Und ganz ehrlig gsait wird die mit zuenehmender Anzahl Iiträg vo Dir nid besser!
Wie au immer! Das wo Du ansich gsait hesch, stimmt scho, aber so kalt und unpassend kame jo wohl nid si! Bisch woorschinlig no nie inere Situation gsi, wo so öppisem gliche het? Uff jede Fall kasch d'Verantwortig vo däne Ahschläg nid in d'Schueh vo de G8 Staate schiebe! Klar gits indiräkti Zämmehäng, aber trotzdäm isch das doch kei Rechtfertigung!

Optimischt
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Optimischt »

Taratonga hat geschrieben:und auf Bali zeichneten sich Tick, Trick und Track verantwortlich...
pauls mutter hat 3 kinder ... tick trick und ? :D

Basilea-1893
Erfahrener Benutzer

Optimischt hat geschrieben:pauls mutter hat 3 kinder ... tick trick und ? :D
sehr sehr ahbrocht do ine!!! :rolleyes: :rolleyes:

Optimischt
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Optimischt »

Basilea-1893 hat geschrieben:sehr sehr ahbrocht do ine!!! :rolleyes: :rolleyes:
heute figgst du alle ein bisschen blöde an was .. ist nicht so dein tag (kann ja mal passieren) geh doch schlafen ! ist jetzt ernst gemeint ... habe nichts gegen dich aber ist vielleicht besser .. hool dir ein bier aus dem kühlschrank .... geniesse es und dann beruhigst du dich auch !

FCB Forever
Erfahrener Benutzer

Beitrag von FCB Forever »

Optimischt hat geschrieben:pauls mutter hat 3 kinder ... tick trick und ? :D
Track :p mega schwer :D

Paul dänk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mini Biträg richte sich an d Lüüt wo im FCB Forum läse und dörfe nid kopiert oder wiiter verbreitet wärde!

Optimischt
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Optimischt »

FCB Forever hat geschrieben:Track :p mega schwer :D

beim mündlich test fallen die meisten durch ....! :p

Basilea-1893
Erfahrener Benutzer

Optimischt hat geschrieben:heute figgst du alle ein bisschen blöde an was .. ist nicht so dein tag (kann ja mal passieren) geh doch schlafen ! ist jetzt ernst gemeint ... habe nichts gegen dich aber ist vielleicht besser .. hool dir ein bier aus dem kühlschrank .... geniesse es und dann beruhigst du dich auch !
I will Di überhaupt nid blöd ahfigge, finds halt eifach e chli unahbrocht in some Thread, bzw. wenns um sone Thema goot, so Sache z'schribe! Das isches! Isch nid eso gmeint gsi! Ganz im Gegeteil zum Zemdil!

Taratonga
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Taratonga »

FCB Forever hat geschrieben:Track :p mega schwer :D

dies ist kein belgischer thread....

Zemdil
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zemdil »

Basilea-1893 hat geschrieben:Sag doch was de dänggsch, i ha mi Meinig jo au über Di kund do! Und ganz ehrlig gsait wird die mit zuenehmender Anzahl Iiträg vo Dir nid besser!
Wie au immer! Das wo Du ansich gsait hesch, stimmt scho, aber so kalt und unpassend kame jo wohl nid si! Bisch woorschinlig no nie inere Situation gsi, wo so öppisem gliche het? Uff jede Fall kasch d'Verantwortig vo däne Ahschläg nid in d'Schueh vo de G8 Staate schiebe! Klar gits indiräkti Zämmehäng, aber trotzdäm isch das doch kei Rechtfertigung!
aha, 's Wixxerli wird langsam friedlich! Sehr guet, brav.

Freut mi, dass mir glyych dängge und dass di numme gstört hett, dass ich das so kalt formuliert ha. Hesch sicher rächt. Ich ha nid an Lütt dänggt derby, wo könnte Verwandti oder Bekannti dört äne ha. Das tuet mir leid und ich möcht mi bi dene entschuldige, wo das betrifft.

D' Verantwortig hani aber niemerem in d' Schueh gschobe! Ich ha vo dr "westliche Wält" gschriibe. Das isch e wyte Begriff und ich möcht dä nid nööcher definiere. Das sinn mir Alli, mir privilegierte Mensche, wo dr Luxus gniesse, z' profitiere. Ich inkl. Dr Grundstei vo däm liegt vieli Johr zrugg und an all däm sinn schlussändlich die blöde Holzfregatte schuld, wo gwüssi Natione derzue befähigt hänn Kolonie z' erschaffe und usszsuuge. Anno dazumal hett sich unsere "westliche" Wohlstand uffbaut und hett die globali Klippe gschaffe, wo sich hütt rächt, will me - verständicherwys irgendwie - nütt dergege gmacht hett.

Habe fertig!

@ Soriak

sorry, mag nid an vielne Fronte kämpfe! Nütt gege di.

aber nid dr Josef

Optimischt
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Optimischt »

Taratonga hat geschrieben:dies ist kein belgischer thread....
schau dir doch die letzten beiträge an .. dort geht es um HASS und ABSCHAUM .... und nicht um die fakten ...!

Basilea-1893
Erfahrener Benutzer

Zemdil hat geschrieben:Das stimmt natürlich! Au ich find Bombe in dr U-Bahn nid luschtig. Numme dr kollektivi Uffschrey, vo de Medie no pusht, isch eifach piinlich. In e paar Tag hämmer das wieder hinter uns und wände uns im normale Summerloch zue.

Dr alltäglichi "Terrorismus" passiert wytt vo uns ewäg und betrifft uns jo nid. Die Herre vom G8-Gipfel wärde's scho richte. Aus dem Auge aus dem Sinn!

Passend derzue d' Kommentär do inne vo e paar kleine Wixxerli, wo vom Läbe nonig e grossi Ahnig hänn.

Es isch e Kreis, e Tüüfelskreis! Wie Mätzli scho gseit hett, wiederholt sich eigentlich alles. Ohni dr "Terror", wo die westlichi Wält in dr dritte Wält verbreitet, wär dr Terror, so wie hütt in London, gar nid nötig. Es goht um Macht und um Monete. Solang unsere "Wohlstand", d.h. unsere hüttige Läbensstandard uff dr Armuet in andere Regione vo dr Wält uffbaut - wie sytt e paar hundert Johr scho - wird sich das nid gross ändere. D' Religion spielt doderby numme e zweitklassigi Rolle.

Leider wärde so Wixxerli, wo ich agsproche ha, irgendwenn zue Wixxer und rede am Stammtisch und (Karriere lässt grüssen!) au irgendwie in dr Politik mit. So isch sicher gstellt, dass sich an däm Terror-Kreis nid viel wird ändere und in e paar Johr diskutiert die näggschti Generation, nach em näggschte Terroraschlag, im näggschte FCB-Forum genau 's Glyyche, wie mir jetzt.

Das sinn Ussichte! :(
Ha eher die Ahschuldigung an s'diggt-druggte gmeint! Und für mi isch G8 e
sehr e eng definierte Begriff! Wie au immer, im Prinzip simmer uns glaub jo scho einig! Wurd eifach nögscht Mol zerscht überlege, was de do in zum Beste gisch! Eventuell triffsch denn öpper, wo direkt an so öppis Schrecklichem beteiligt isch! I nimm nid ah, dass Du das amüsant wurdsch finde! Dänk drüber noch...

Zemdil
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zemdil »

Basilea-1893 hat geschrieben:Ha eher die Ahschuldigung an s'diggt-druggte gmeint! Und für mi isch G8 e
sehr e eng definierte Begriff! Wie au immer, im Prinzip simmer uns glaub jo scho einig! Wurd eifach nögscht Mol zerscht überlege, was de do in zum Beste gisch! Eventuell triffsch denn öpper, wo direkt an so öppis Schrecklichem beteiligt isch! I nimm nid ah, dass Du das amüsant wurdsch finde! Dänk drüber noch...
Wixxerli, du närvsch massiv!! In däm digg druggte isch KEI Aschuldigung versteggt. Keini!

Bisch du dä öpper, wo an so öppis Schrecklichem beteligt gsi isch? Bisches?

Wenn nai: was willsch? was passt dir nid?

aber nid dr Josef

Taratonga
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Taratonga »

Optimischt hat geschrieben:schau dir doch die letzten beiträge an .. dort geht es um HASS und ABSCHAUM .... und nicht um die fakten ...!
war auch sarkastisch gemeint.... :rolleyes:

Optimischt
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Optimischt »

Taratonga hat geschrieben:war auch sarkastisch gemeint.... :rolleyes:
was heisst den sarkastisch ?

Taratonga
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Taratonga »

Zemdil hat geschrieben:Wixxerli, du närvsch massiv!! In däm digg druggte isch KEI Aschuldigung versteggt. Keini!

sorry, wenn ich mich kurz einmische: nenn ihn doch nicht dauernd "Wixxerli".. Ist despektierlich und auch du holst dir doch sicherlich gerne dann und wann mal wieder ordentlich einen runter, oder? :o

Zemdil
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zemdil »

Taratonga hat geschrieben:sorry, wenn ich mich kurz einmische: nenn ihn doch nicht dauernd "Wixxerli".. Ist despektierlich und auch du holst dir doch sicherlich gerne dann und wann mal wieder ordentlich einen runter, oder? :o
stimmt, hesch rächt. Ich hör ab sofort uff!

Hett mi eifach e chli aggressiv gmacht, dass er mi als Weiche betitlet hett.

:p

aber nid dr Josef

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

Taratonga hat geschrieben:Ist despektierlich und auch du holst dir doch sicherlich gerne dann und wann mal wieder ordentlich einen runter, oder? :o
Sicher nicht, Zemdil ist der Stecher des Jahrtausends....
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

Zemdil
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zemdil »

Lou C. Fire hat geschrieben:Sicher nicht, Zemdil ist der Stecher des Jahrtausends....
yeah! :cool:

Hesch e Ystee z'guet, Loucie.

aber nid dr Josef

Soriak
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Soriak »

CNN stellte ein paar Leser E-mails ins Netz. Diese zwei haben mir besonders zugesagt:
We must not and cannot yield to the likes who caused today's events in London. The bully doesn't stop bullying because you go away and hide or turn the other cheek. They carry on bullying. And terrorism wont decline if we all withdraw into our shell, it will increase. It will not go away if we become pacifists. You cannot negotiate with these people with extremist ideals. Stand firm and stand together.
Paul; Leicester, United Kingdom
Da hat er absolut Recht.
I am a Scottish police officer currently working at the G8 summit at Gleneagles, Perthshire. Over the past two days, police and protesters were enemies -- today, we stood together, side by side, in a unique and stunned silence as we learned of the tragic events unfolding in London, both sides praying for those involved. We must not yield to the cowards who carried out these appalling attacks.
Stuart Mckenzie; Perth, United Kingdom
Wahr und eindruecklich - in solchen Situationen erscheinen Meinungsverschiedenheiten gleich unwichtig. Nehme auch an, es wird am G8 keine grossen Streitereien geben. Entweder werden die Dinge sofort angenommen, oder auf Grund dieses Anschlages verschoben.

Jetzt ist (politisch gesehen) sicher nicht der richtige Zeitpunkt um ueber Spenden zu streiten.

Ob dieser Anschlag nun mehr support fuer Blair bringt? Anhand der Ansprachen und Reaktionen bezweifle ich nun stark, dass man wie Spanien den Schwanz einzieht. Auch Recht so - habe mit dem Ausgang der Wahl nach dem Anschlag jeden Respekt fuer die waehlende Mehrheit und die neue Regierung Spaniens verloren.

Tolkien
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Tolkien »

We must not and cannot yield to the likes who caused today's events in London. The bully doesn't stop bullying because you go away and hide or turn the other cheek. They carry on bullying. And terrorism wont decline if we all withdraw into our shell, it will increase. It will not go away if we become pacifists. You cannot negotiate with these people with extremist ideals. Stand firm and stand together.
Deswegen meinen selbst US-Sicherheitsexperten der Irak sei seit der Intervention zum Terrorismushort geworden :rolleyes:
Ob dieser Anschlag nun mehr support fuer Blair bringt? Anhand der Ansprachen und Reaktionen bezweifle ich nun stark, dass man wie Spanien den Schwanz einzieht. Auch Recht so - habe mit dem Ausgang der Wahl nach dem Anschlag jeden Respekt fuer die waehlende Mehrheit und die neue Regierung Spaniens verloren.
Witzig, ich bringe der Mehrheit der Spanier für diese höchst überfällige Wahl jede Menge Respekt entgegen. Für Blair kann es politisch eh nichts Besseres geben - ohne 9/11 hätte auch Bush eine deutlich schwierigere Zeit gehabt. Eine kleine Katastrophe in deiner Amtszeit (Sei es Flut oder Anschlag) und wenn du dich nicht zu dumm anstellst gewinnst du enorm an Pupularität.
Da hat er absolut Recht.
Was ist dein Fazit daraus? Lass uns einen arabischen Staat nach dem anderen angreifen, nebenher überall das Öl erobern, alles unter unsere Kontrolle bringen und uns nachher wundern, dass uns niemand mag? :rolleyes:

PS: Fehlende weiteren Antworten haben nichts mit Desinteresse sondern Zeitmangel zu tun...
[CENTER]Fortuna lächelt - doch sie mag
nur ungern voll beglücken:
Schenkt sie uns einen Sommertag,
schenkt sie uns auch Mücken.

- Wilhelm Busch

Wenn das Spiel vorbei ist, kommen König und Bauer in dieselbe Schachtel zurück. [/CENTER]

Basilea-1893
Erfahrener Benutzer

Zemdil hat geschrieben:stimmt, hesch rächt. Ich hör ab sofort uff!

Hett mi eifach e chli aggressiv gmacht, dass er mi als Weiche betitlet hett.

:p
Isch jo eigentlig au bedänklig, dass de aggressiv wirsch, wenn di öpper uffem Internet, imene Forum Weiche nennt! Aber das zeigt eifach, was du für eine bisch!
Zemdil hat geschrieben:Wixxerli, du närvsch massiv!! In däm digg druggte isch KEI Aschuldigung versteggt. Keini!

Es goot Di verdammt nomol sicher nüd ah, was ich scho mol mit so öbbis ähnlichem z'due kha ha! Es passt mr nid, dass du so unglaublig despektierlich mit däm thema umgosch...!

blubb
Erfahrener Benutzer

Beitrag von blubb »

Tolkien hat geschrieben:Deswegen meinen selbst US-Sicherheitsexperten der Irak sei seit der Intervention zum Terrorismushort geworden :rolleyes:

Witzig, ich bringe der Mehrheit der Spanier für diese höchst überfällige Wahl jede Menge Respekt entgegen. Für Blair kann es politisch eh nichts Besseres geben - ohne 9/11 hätte auch Bush eine deutlich schwierigere Zeit gehabt. Eine kleine Katastrophe in deiner Amtszeit (Sei es Flut oder Anschlag) und wenn du dich nicht zu dumm anstellst gewinnst du enorm an Pupularität.
Was ist dein Fazit daraus? Lass uns einen arabischen Staat nach dem anderen angreifen, nebenher überall das Öl erobern, alles unter unsere Kontrolle bringen und uns nachher wundern, dass uns niemand mag? :rolleyes:

PS: Fehlende weiteren Antworten haben nichts mit Desinteresse sondern Zeitmangel zu tun...
ich finde auch, die spanier haben richtig gehandelt..

wieso ziehen nicht einfach alle ab und lassen die da unten selbst "rumkaspern" ??
die wollen das ja so?! sollen sies doch so haben!

und das ganze problem wäre gelöst... weil ich denke wenn menschen die sich selber töten um so einer sache zu dienen ihr wort halten, wenn sie sagen sie hören auf mit allen anschlägen wenn sich die amis und co zurück ziehen!

Antworten