Dr schranz het rächt,bisch bizeli z alt zum das z erkläre und userdäm weissi das scho..!!

due nid so als ob de dr no nie ein gschrubbt hätsch... d'Kampfschwimmer läbe schliesslig au scho...RALE BALE hat geschrieben:ALSO DO NO MIN SÄNF ZU DIM SEHR DIFFERENZIERTE POST
1. ISCHES NID ELLAIGE DSACH VO DR FRAU, WAS MIT EM KIND PASSIERT!
2. WENN EINI IHRE FÖTUS UMBRINGT ISCH SIE E MÖRDERIN, GENAU GLICH, WIE WENN SIE IHRES 3 JÄHRIGE TÖCHTERLI UMBRINGE WÜRD, BEIDES LÄBT UND HET RÄCHT DRUFF!
3. BINIS MIT DIR YVERSTANDE, DASS ME JUNGE, SOZIAL SCHWACHE ODER AU EIFACH LABILE LÜT WO MIT DR SITUATION NID ZSCHLAG KÖMME PSYCH., FINANZ. UNDUNDUND HILF ABIETET!
klugscheissermodus ein:Soriak hat geschrieben:Ich nehme an, du isst keine Eier? Schlussendlich ist das auch "theoretisch" ein Lebewesen.
Der genaue Zeitpunkt am dem Leben beginnt ist natuerlich nicht einfach zu bestimmen. Schon gar nicht auf den Tag genau. Aber der Unterschied zwischen einem Zellklumpen in den ersten paar Wochen und einem eigenstaendigen Organismus ist offensichtlich.
du verdreisch jetz d Auge..Rammstein hat geschrieben:due nid so als ob de dr no nie ein gschrubbt hätsch... d'Kampfschwimmer läbe schliesslig au scho...![]()
das gseh ich au so.Soriak hat geschrieben:Aber der Unterschied zwischen einem Zellklumpen in den ersten paar Wochen und einem eigenstaendigen Organismus ist offensichtlich.
Das wo PP gschribe het isch halt eifach elementar (Betreuig vo Kind und Mueter, inkl. halt Kontrolle durch Behörde)Schaggi hat geschrieben:däre meinig bini eigentlig grundsätzlig scho au.numme muess me sich denn in gwüsse fäll au froge, wer am schluss s leidtragende isch....d muetter oder s kind????? i kenn öpper, wo e kind biko het, mit 18, und sich aber genau e feuchte dregg um das kind kümmeret.das ka jo denn au nid dr sinn vo dr sach si, well in däm moment klar s kind dr kürzer zieht. i dänk nid, das me die obe gstellti frog,eifach so mit jo oder nei beantworte ka.
zum thema ob me si kind au liebt, wenn mr vrgwaltigt worde isch findis no schwierig irgendöppis drzue z sage. glaub dass numme fraue, wo das wiklrig mol hän müesse erlebe, wüsse wie me sich denn fühlt, nochvollzieh kamme das in kein fall. wie me denn gfühlsmässig reagiert, schwanger vom eigene peiniger, weiss nid.findi e SEHR SEHR heikels thema
dFraue miend so vil ich weiss au hüt scho e driftige Grund agä zem abtribe und könnes nid eifach so zwüsche ZNacht und Disco mache, ich dänk sooooo ne eifachi Entscheidig isches nid, dass me halt anstatt ufzpasse bim pimpere eifach abtribt...eldorado hat geschrieben:Wollte ja eigentlich nichts schreiben, aber jetzt muss ich einfach:
Die Aussagen, dass die Abtreibung generell nicht erlaubt sein soll, aber bei einer z.B. Vergewaltigung erlaubt sein soll ist BULLSHIT!
Wo kämen wir denn da hin, wenn jede Frau zuerst eine Riesenstory über eine Vergewaltigung zu Protokoll geben müsste, nur damit sie (legal) abtreiben kann? Glaubt ihr wirklich, dass bei einem solchen Gesetz noch eine Frau zum Arzt gehen würde und ehrlich genug wäre? Nein, jede würde eben genau eine erfundene Geschichte erzählen, nur damit sie abtreiben kann.
Kommt dazu, dass ich es erniedrigend finde, wenn man von einer Frau verlangt, dass sie über eine erlebte Vergewaltigung sprechen muss. Auch dies soll jede für sich selber entscheiden. Es gibt Frauen, welche sofort zur Polizei rennen. Andere versuchen es für sich zu verdrängen. Fakt bleibt, dass wohl die eine wie die andere das Kind eventuell nicht austragen möchte und somit muss das Recht auf Abtreibung bestehen bleiben. Ohne wenn & aber!
Ich habe fertig!