Abtreibung... Ja oder Nein?

Der Rest...

Sollen schwangere Frauen abtreiben dürfen?

Ja , es wird noch kein Leben zerstört!
67
41%
Nein, wo bleibt denn da die Moral?
9
5%
Kommt ganz auf die Situation drauf an (Bsp. Vergewaltigung)
83
50%
Schwangere Männer dürfen abtreiben, Frauen sollen gefälligst das Kind gebären!
6
4%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 165

FCBTUSSI
Benutzer

Beitrag von FCBTUSSI »

[quote="Pascilicious"]HA! Muesch halt luege... s isch im Dienschte vo dr Wissenschaft! ]

Dr schranz het rächt,bisch bizeli z alt zum das z erkläre und userdäm weissi das scho..!! :p :D

Schranz
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Schranz »

FCBTUSSI hat geschrieben:Dr schranz het rächt,bisch bizeli z alt zum das z erkläre und userdäm weissi das scho..!! :p :D
und ich bi jo jede mittwuch di persönligge beroter gäll

s git nochholbedarf :D
erlebnisorientierter Netzwerkkriminalist :eek:

FCBTUSSI
Benutzer

Beitrag von FCBTUSSI »

Schranz hat geschrieben:und ich bi jo jede mittwuch di persönligge beroter gäll

s git nochholbedarf :D
jo du machsch di job super..!!! ;)

Rammstein
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rammstein »

RALE BALE hat geschrieben:ALSO DO NO MIN SÄNF ZU DIM SEHR DIFFERENZIERTE POST

1. ISCHES NID ELLAIGE DSACH VO DR FRAU, WAS MIT EM KIND PASSIERT!
2. WENN EINI IHRE FÖTUS UMBRINGT ISCH SIE E MÖRDERIN, GENAU GLICH, WIE WENN SIE IHRES 3 JÄHRIGE TÖCHTERLI UMBRINGE WÜRD, BEIDES LÄBT UND HET RÄCHT DRUFF!
3. BINIS MIT DIR YVERSTANDE, DASS ME JUNGE, SOZIAL SCHWACHE ODER AU EIFACH LABILE LÜT WO MIT DR SITUATION NID ZSCHLAG KÖMME PSYCH., FINANZ. UNDUNDUND HILF ABIETET!
due nid so als ob de dr no nie ein gschrubbt hätsch... d'Kampfschwimmer läbe schliesslig au scho... :rolleyes:
Albert Einstein: "Zwei Dinge sind unendlich: das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher." -

Pro Weisse Goalnetze und Tormusik abstellen
(Ich schliesse mich an)

solo

Beitrag von solo »

Soriak hat geschrieben:Ich nehme an, du isst keine Eier? Schlussendlich ist das auch "theoretisch" ein Lebewesen.

Der genaue Zeitpunkt am dem Leben beginnt ist natuerlich nicht einfach zu bestimmen. Schon gar nicht auf den Tag genau. Aber der Unterschied zwischen einem Zellklumpen in den ersten paar Wochen und einem eigenstaendigen Organismus ist offensichtlich.
klugscheissermodus ein: :o
die Eier wo mir ässä, das sowit ich das weiss Eier vo Legehühner, das heisst die sin nid befruchtet!! Also ka au keh läbä enstoh.. Het mir emel mol mini mami verzellt woni als kind gmeint ha wenni das Ei an dr Wärmi bhalt gits e Hühndli drus..
klugscheissermodus aus!!

solo

Beitrag von solo »

Rammstein hat geschrieben:due nid so als ob de dr no nie ein gschrubbt hätsch... d'Kampfschwimmer läbe schliesslig au scho... :rolleyes:
du verdreisch jetz d Auge..

ich ha e typ in dr klass gha wo mega katholisch erzoge worde isch.. hanis erscht grad mit ihm e diskussion gha..

Söll wirklich lüt geh wo weg dr scheiss Chille s gfühl hän meh darf nid verhüte (Fuck konservativi Ussage vo Papst etc.) will das verschwändig isch.. und vo wixe scho gar nid zrede..

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pascilicious »

FCBTUSSI hat geschrieben:Dr schranz het rächt,bisch bizeli z alt zum das z erkläre und userdäm weissi das scho..!! :p :D
Weisch jo nit wie alt und vorallem muess me jo au e gwüsse Erfahrig mitbringe um das z teschte :D

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Schranz hat geschrieben:ganz nachem motto: s git kei z jung, nur z äng und das isch e dehnbare begriff oder wie?

:D
Vorsichtig... d Tussi liest mit.... hihi :D

Schranz
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Schranz »

Pascilicious hat geschrieben:Vorsichtig... d Tussi liest mit.... hihi :D
schweinehund :p

AJBS
Erfahrener Benutzer

Beitrag von AJBS »

Soriak hat geschrieben:Aber der Unterschied zwischen einem Zellklumpen in den ersten paar Wochen und einem eigenstaendigen Organismus ist offensichtlich.
das gseh ich au so.

oder isch jedes spermium wo vo euch fraue gschluckt wird au scho mord... (wills jo schlussendlich au d helfti vomene entstehende läbe isch) :rolleyes: ;) :D

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Schranz hat geschrieben:schweinehund :p
Wissenschaftler!!!! :)

FCBTUSSI
Benutzer

Beitrag von FCBTUSSI »

Pascilicious hat geschrieben:Weisch jo nit wie alt und vorallem muess me jo au e gwüsse Erfahrig mitbringe um das z teschte :D
Wie alt bisch denne,wenn i froge dörf..!!?? ;)

The Bacras
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Bacras »

Wer schohnungslos gegen Abtreibung ist sollte sich dem Papst anschliessen. Toller Typ. Ist doch auch gegen Kondome, nicht? Ohne diese wäre mein Leben am Arsch.

Über dieses Thema kann man wirklich gut diskutieren...

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

[quote="FCBTUSSI"]Wie alt bisch denne,wenn i froge dörf..!!?? ]
Ahhhaaaaa doch no dini Neugier uf Wisseschaftlichi Statistike gweckt? ;) 25...im beschte Alter! Nit z alt und nit z jung!! :D

AJBS
Erfahrener Benutzer

Beitrag von AJBS »

[quote="Pascilicious"]Ahhhaaaaa doch no dini Neugier uf Wisseschaftlichi Statistike gweckt? ]
nur z alt fyyr sie :D (wenn de in ihrem profil mol s alter willsch go aluege)

FCBTUSSI
Benutzer

Beitrag von FCBTUSSI »

[quote="Pascilicious"]Ahhhaaaaa doch no dini Neugier uf Wisseschaftlichi Statistike gweckt? ]

Lies mole Pn..!!! :D

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

FCBTUSSI hat geschrieben:Lies mole Pn..!!! :D
Ohhhhh bahnt sich do e Romanze ah? :p

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

AJBS hat geschrieben:nur z alt fyyr sie :D (wenn de in ihrem profil mol s alter willsch go aluege)
Pascilicious-Poppulär bi jung und alt! :p

Träxli
Neuer Benutzer

Beitrag von Träxli »

Heisses Pflaster das Thema

Grundsätzlich sag ich NEIN! Nicht wegen der Moral oder so... aber die meisten haben ja das Gefühl es sei mit der Abtreibung getan, mit den psychischen Folgen rechnet niemand. Und es ist die Hölle für eine Frau.
Aber s kommt immer auf die Situation an in der sich die Frau befindet.

Schranz
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Schranz »

FCBTUSSI hat geschrieben:Lies mole Pn..!!! :D
jääää dr schranz wär doch im potente alter nid?

jetzt wot si scho wider e ältere stächer :eek: :rolleyes: :D

hhrhrr

Arcanis
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Arcanis »

es isch beängschtigend wie vill lüt s oberschte gwählt hän. :mad: :mad: :mad:

Träxli
Neuer Benutzer

Beitrag von Träxli »

Arcanis hat geschrieben:es isch beängschtigend wie vill lüt s oberschte gwählt hän. :mad: :mad: :mad:
Tja isch und blibt halt Asichtssach

Schranz
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Schranz »

Arcanis hat geschrieben:es isch beängschtigend wie vill lüt s oberschte gwählt hän. :mad: :mad: :mad:
bisch vegetarier? hey d natur isch e kreislauf...

Arcanis
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Arcanis »

Schranz hat geschrieben:bisch vegetarier? ...
nei, ich bi überzügte Fleischfrässer :D

Träxli
Neuer Benutzer

Beitrag von Träxli »

Arcanis hat geschrieben:nei, ich bi überzügte Fleischfrässer :D
De bring ich doch mis Bratwürschtli in Sicherheit... :p schusch hani nüme znacht :D

Schranz
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Schranz »

Arcanis hat geschrieben:nei, ich bi überzügte Fleischfrässer :D
demfall e tiermörder :cool:

Arcanis
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Arcanis »

Schranz hat geschrieben:demfall e tiermörder :cool:
do demit chan i mi abfinde..... :p :rolleyes: :cool:

*BEBBI*4ever!!!
Erfahrener Benutzer

Beitrag von *BEBBI*4ever!!! »

AJBS hat geschrieben: oder isch jedes spermium wo vo euch fraue gschluckt wird au scho mord... (wills jo schlussendlich au d helfti vomene entstehende läbe isch) :rolleyes:
Boah.. krass... denn wäri jo mitere Massemörderin zämme!!! :eek:

"Schatz, i mach Schluss.. hanis Angscht vor dir!" :p :D

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Schaggi hat geschrieben:däre meinig bini eigentlig grundsätzlig scho au.numme muess me sich denn in gwüsse fäll au froge, wer am schluss s leidtragende isch....d muetter oder s kind????? i kenn öpper, wo e kind biko het, mit 18, und sich aber genau e feuchte dregg um das kind kümmeret.das ka jo denn au nid dr sinn vo dr sach si, well in däm moment klar s kind dr kürzer zieht. i dänk nid, das me die obe gstellti frog,eifach so mit jo oder nei beantworte ka.
zum thema ob me si kind au liebt, wenn mr vrgwaltigt worde isch findis no schwierig irgendöppis drzue z sage. glaub dass numme fraue, wo das wiklrig mol hän müesse erlebe, wüsse wie me sich denn fühlt, nochvollzieh kamme das in kein fall. wie me denn gfühlsmässig reagiert, schwanger vom eigene peiniger, weiss nid.findi e SEHR SEHR heikels thema
Das wo PP gschribe het isch halt eifach elementar (Betreuig vo Kind und Mueter, inkl. halt Kontrolle durch Behörde)

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

eldorado hat geschrieben:Wollte ja eigentlich nichts schreiben, aber jetzt muss ich einfach:

Die Aussagen, dass die Abtreibung generell nicht erlaubt sein soll, aber bei einer z.B. Vergewaltigung erlaubt sein soll ist BULLSHIT!

Wo kämen wir denn da hin, wenn jede Frau zuerst eine Riesenstory über eine Vergewaltigung zu Protokoll geben müsste, nur damit sie (legal) abtreiben kann? Glaubt ihr wirklich, dass bei einem solchen Gesetz noch eine Frau zum Arzt gehen würde und ehrlich genug wäre? Nein, jede würde eben genau eine erfundene Geschichte erzählen, nur damit sie abtreiben kann.

Kommt dazu, dass ich es erniedrigend finde, wenn man von einer Frau verlangt, dass sie über eine erlebte Vergewaltigung sprechen muss. Auch dies soll jede für sich selber entscheiden. Es gibt Frauen, welche sofort zur Polizei rennen. Andere versuchen es für sich zu verdrängen. Fakt bleibt, dass wohl die eine wie die andere das Kind eventuell nicht austragen möchte und somit muss das Recht auf Abtreibung bestehen bleiben. Ohne wenn & aber!

Ich habe fertig!
dFraue miend so vil ich weiss au hüt scho e driftige Grund agä zem abtribe und könnes nid eifach so zwüsche ZNacht und Disco mache, ich dänk sooooo ne eifachi Entscheidig isches nid, dass me halt anstatt ufzpasse bim pimpere eifach abtribt...

Wägem Ustrage isches nid e Frog vo welle. Du seisch bimene 3 jährige wo dr Mama uf de Sack goht au nid, so min glaine, jetzt dörf dini Mueter Di umbringe, well sies nid wott..

Antworten