Mr. Knigge hat geschrieben:Guete nägschte Schritt vom Cedric.
Und alli wo jetzt Motze so wäg Schissliga: Hän dr wirklich s Gfühl d Schwizzer Liga isch besser? Lueget mol dr Uefa koeffizient aa. Und wenn öpper usserhalb vo de Schwizz frogsch, was für Clubs kennsch in der Schwizz resp. Schottland, denn schniidet Schottland sicher au besser ab. Do in gits wirklich viel Lütt wo s Gfühl hän, dr nägscht Schritt usserhalb vo dr Schwizz muess zwingend eini vo de Top-Liigene si und as mir offebaar grad hindedraa stöhn.
Är isch e Typ für die Schottisch Liga. Gross, physisch stargg. Är wird sich duuresetze. Und d Rangers sin sicher e guets Sprungbrätt für d PL, wenn er sich cha etabliere. Zuedäm spielt är imene geile Stadion und cha jährlich vier mol s „old firm“ bestritte, wohl eppis vom geilschte wos für e Fuessballer git.
Da gehe ich mit dir einig.
Selbst wenn er ein Angebot aus der PL gehabt hätte, wäre dies ein zu grosser Sprung von St. Gallen gewesen. Siehe Ajeti, der in etwa ähnlich stark war, als er nach England wechselte. Iten ist da doch intelligenter und nimmt richtigerweise Schritt für Schritt.
Glasgow ist doch ein toller, sehr traditioneller Club (auch wenn ich persönlich Celtic bevorzuge) mit einer grossen Fanschar. Jedenfalls wünsche ich Cedi in Schottland nur das Beste, dass er dort glücklich wird und dass er dann in zwei Jahren tatsächlich den Schritt in die PL machen kann.