Brummler-1952 hat geschrieben:Geht's eigentlich noch?
Das über den Hag steigen ist zwar verboten, trotzdem mag dies alleine in sich noch keine Riesen-Schande darstellen. Wenn Du aber in den gesamten Vorfällen keine Schande zu erkennen magst, so frage ich mich schon, was es für Dich braucht, bis Du solche Arschlöcher und deren Verhalten als Schande siehst. Beleidigungen, Drohungen, gar tätliche Übergriffe gegen Spieler! Hallo was ist das denn?
S Fett druckte isch würklich idiotisch, alles andere passiert an fascht jedem Spieltag in fascht jedem Sektor.
Mir rede do vo ca. 20 Schnäuz, wo zwor übere Haag sind, aber s Spielfäld zu keinere Zyyt beträtte händ. Frog mi was passiert wär, wenn me d Schugger, statt ufem Spielfäld am Spielfäld Rand positioniert, die paar Nase ignoriert und eifach witer gspielt hät.
Ansunschte het me doch vo usse betrachtet, zimlich verhältnismässig reagiert und vo offizieller Sitte ä Eskalation versuecht z verhindere. Ob me s Spiel wäge däm hät müesse abbreche, weiss nid...
Brummler-1952 hat geschrieben:Es wäre eine Gelegenheit gewesen, diesen Nazi-Schädel einzusacken und zu versorgen! Gemacht wurde aus Schiss nichts - das ist auch eine Schande! Nun wird er weiss Gott wo überall in der Schweiz gesucht.
Die Chance, dass ich Probleme bekomme, weil ich in der Bäckerei einen Mohrenkopf bestelle, ist heutzutage offenbar ungleich grösser.
Nid das ich öbbis drgege hät, jede Nazi wo ummelauft, isch eine zviel (das me das zerst no schriebe muess, isch eigentlich scho bezeichnend...). Aber glücklicherwies isches in dere Situation dr Polizei nid drum gange sich z profiliere, sondern sie hets nid zunere Eskalation lo koh.
Me het ihm d Möglichkeit geh, sich z stelle und das het er gmacht. Perfekt glöst, Ziel erreicht. Problem wo? Wennd willsch Action gseh, lueg doch bitte eifach ä Film.