Gib dr rächt, d'Emotion mues us jedem einzelne use ko, das isch nit im Capo sini ufgob.Alli_alles_gäh! hat geschrieben:Ich weiss auch nicht woher das kommt, irgendwie fehlen da die verachtenden Emotionen gegenüber dem Gegner... oftmals muss jemand anfangen mit Pfeifen oder Ausbuhen, dann reissts einpaar mit. Gewisse singen trotzdem einfach weiter... Ich finde es ist auch nicht die Aufgabe der Capos die Meute anzuheizen in solchen Situationen.
Het halt alles au mitem Erfolgswahn in de letschte 15 Johr ztue. D'Lüt göhn hüt mit dr Istellig an Match: Wie hoch gwünne mir, ab dr wievillte Minute kani mi afo ufrege wenn mir no kei goal gmacht hän. Wele eigene Spiler kani hüt abgemache. Präsi isch scheisse, sportchef sowieso etc. etc. etc. Friehner hets gheisse: Geil, mir spiele vor 30'000 gege YB oder Züri, AUF gehts alli zämme!
Ich wird vom sitzende Volk als au schreg agluet weni im D4 Balkon mol usrascht und dr Schiri oder e Gegner (Mbabu, Gerndt) mit Schimpfwörter ideck. Friehner hän das alli gmacht und mitgläbt. Aber das goht mir so am Arsch verbie, i mach witer so :-)