quelle: http://www.blick.ch/showbiz/artikel22245
also mini sind

und

ps: es darf au gern öpper e umfrog mache.. ha nur ned gwüsst wie...

Also alli. Ich wähl die, wo weiss, das kei Kuefuetter ufe Grill ghörtredangel hat geschrieben:Die wo füre Wältfriede, für d Erhaltig vom Rägewald isch und sich für d Schützig vo dr Tibetanische Waldameise iisetzt![]()
demzufolge auch keine.Zemdil hat geschrieben:Also keini ....![]()
Ich wähl die, wo moll mit mir würd!!
du meinst: ein paar realitätskenner.Zemdil hat geschrieben:Ha jo gwüsst, dass es e paar Bacheli do inne gitt, wo müen so reagiere!!
![]()
![]()
...normalerwiis stand i ebbe hart uff blondi fraue...aber die flashe mi nid so hart...hani müesse umdängge!! heheeleven hat geschrieben:guete gschmack! bi au für die!!!
hehe! hauptsach nid blond!!!![]()
Hmmmmm wiiesooo han ich irgendwie so im tiefschte innere, aso weisch gaaaanz tief inne, eso e Buuchgfühl wo mir intuitiv seit dass ich esoooooo gärn emol mit dir e Grillparty würd macheGevatter Rhein hat geschrieben:Nixda ! Berühren von Grillfleisch durch nicht-männliche Menschenwesen ist Tabu. Ein Sakrileg sondergleichen! HASS !
hast du einen vollen kühlschrank zum leeren? dann ist die person von gevatter wohl der richtige gast (alternativ würde ich mich auch anbieten ...).redangel hat geschrieben:Hmmmmm wiiesooo han ich irgendwie so im tiefschte innere, aso weisch gaaaanz tief inne, eso e Buuchgfühl wo mir intuitiv seit dass ich esoooooo gärn emol mit dir e Grillparty würd mache![]()
Jederzeit unter der Voraussetzung dass dein Gras-und Kräutercocktail nicht auf dem selben Rost liegt wie mein heiliges Fleischredangel hat geschrieben:Hmmmmm wiiesooo han ich irgendwie so im tiefschte innere, aso weisch gaaaanz tief inne, eso e Buuchgfühl wo mir intuitiv seit dass ich esoooooo gärn emol mit dir e Grillparty würd mache![]()