Quo hat geschrieben:Also mir machte nur die erste halbe Stunde Spass. Die letzten 10 Minuten hätten Spass gemacht, wenn wir die Grosschancen, die uns Thun grosszügig gewährte, nicht so fahrlässig vergeben hätten.
Dazwischen hatten wir während rund einer Stunde keine nennenswerte Aktion und grosse Mühe, den Ball gepflegt von hinten heraus zu spielen.
du bisch dr bescht. es het dir also denne dgrad nid so gfalle, wo mir biz gspiilt hän, wie die ganzi zytt unterem fischer. me gseht scho jtzt, dass es die absolut richtigi entscheidig gsi isch dr trainer zwäggsle...
Patzer hat geschrieben:jep. fand ich auch. ähnlich wie gegen luzern sehr stark gestartet und dann abgebaut. aber kommt schon gut.
ich find me het halt d zytt gnutzt, zum s pressing useznäh nachere 2:0 fiehrig, und het güebt uf konter z spiile. usser dr effiziänz (wo no kunnt, bi ich mir sicher), isch das garnid so schlächt gsi. isch aber natürlig im vergliich zu hz. 1 dütlig weniger attraktiv. wemme aber so witer macht, denn wärde mir wider sehr grossi freud ha, wenn dr fcb schuttet...