Han in als AV (usserem Lang) au eine vo de beste RV's gfunde, mol in dr Vorwärtsbewegig. Rechts e Aktivposte gsi und sich offensiv igschalte. Defensiv durchschnittlich gsi.barracuda hat geschrieben:Xhaka zeigte aber auch gegen andere internationale Clubs dass er im Mittelfeld nicht zwangsweise genügt. Auf der rechten Abwehrseite fand ich ihn immer am besten. Sowohl bei uns als auch bei GC. Im Mittelfeld brauchts einfach mehr, von da muss schon der erste Pass in die Spitze kommen, Xhaka macht das einfach nie. Sehe deswegen auch da eigentlich bessere Kandidaten.
Aber ich fänd de Xhaka glegentlich als RV au guet.
Ich weiss, es isch enTransferwunsch, kei Grücht: Defensive isch super, Sturm isch zfrie zum beurteile, aber sMittelfeld isch nimme gniegend. Has Gfühl de Delgado isch physisch nümme ready für die erste 11, de Xhaka isch kei Spielmacher und de Zuffi leider oft so blass wie es Nastiechli. Vo dem her fänd ich no e Kreativspieler uf dere Position toll, evtl. isch das abr au de Schmid.
Und suscht evtl. de Marcelo Diaz (kei Fuessballgott klar) wieder, aber de Pirlo/Delgado vo de Abwehr isch genau sini Position wofür er in Chile so beliebt gse isch. K.A. öb me de vlt chönnt vo Celta Vigo uslehne mit KO odr so. Sichr bessr als de Zuffi. Odr de Fabian Frei. So e Ufstellig fänd ich genial
swär denn so
Vaclik
Akanji Suchy Balanta
Diaz
Lang Xhaka Delgado Steffen
Ricky Oberlin
Bank: Salvi, Gaber, Riveros, Serey Die, Zuffi, Bua, Pululu