Urs Fischer Trainer

Diskussionen rund um den FCB.
PadrePio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von PadrePio »

Nii hat geschrieben:Du hast meinen Beitrag nicht verstanden.
Ich habe explizit gefragt, was denn unter Fischer besser sein soll als unter den letzten beiden Trainern. Dass Sousa besser ist, habe ich nicht behauptet. Ich war auch kein Sousa-Fan und war froh, als er uns verliess. Leider kam mit UF keine Steigerung. Aber vielleicht kann mir ja jemand erklären, warum Fischer nun besser ist.
Der urchige Fischer Fan Club hat auf diese Frage keine Antwort.

Konter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Konter »

basler hat geschrieben:gege porto päch ka? :rolleyes: mir sin im hispiel so chancelos gsi wie viellicht nur gege barça... mir sin dört so unterlege gsi wie yb gege donezk usswärts. glaub keine im stadion het gwüsst wie mir s gschafft hän e 1:1 hole...
Das muess me grad nomol zitiere!!! Mir hän vrdammt Glügg ka, dass mer überhaupt no mit lichte Hoffnige nach Porto greist sin. Ich glaub 1:7 (Attempts: 1:15!!) Goolschüss im Hispiel spricht e düttligi Sproch

Und dr glich User wo das schriebt negiert glichzittig, dass gege Maccabi GLügg und Päch e Rolle gspielt hän, sondern nur Coachingfähler, dass muess me sich mol uf dr Zunge vrgo lo :D .
Nid füre Lohn, für d'Region
LordTamtam hat geschrieben:Ich freu mich auf morgen früh. Dann geht das gejammer um Trump nochmals 4 Jahre weiter.:D

Konter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Konter »

PadrePio hat geschrieben:Der urchige Fischer Fan Club hat auf diese Frage keine Antwort.
Wieviel behaupte denn, dass es besser worde isch? Die meischte sage, es isch emol sicher nid schlächter worde (au ich). Anbetracht desse, dass s'gsamte Trainerteam vrmuetlig im Unterhalt weniger koschtet un dr Sousa sich gege Ändi wiene hinterfotzigs Arschloch vrhalte het, isch das für mi e Verbesserig ;) .
LordTamtam hat geschrieben:Ich freu mich auf morgen früh. Dann geht das gejammer um Trump nochmals 4 Jahre weiter.:D

stacheldraht
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stacheldraht »

rodolfo hat geschrieben:Maccabbi söttsch trotzdäm schloh und eigtl. nid emol 3 Torchance zuegestoh. Dass de gege e Team wie Porto oder Sevilla au e bitz Glück bruuchsch sött klar si. Ich find aber gege Sevilla hämmer im Gegesatz zu Porto ebe kei Päch gha. Sevilla het uns meh usenandgspielt als Porto. Porto het damals mit 4-0 viel zhoch gwunne 2. sau gueti Standards (beidi nid ganz unhaltbar) und ei Riesebock vom Vaclik plus e Traumkiste vo däm Boubacar. Sin alles Schüss vo usserhalb vom Strofruum gsi. Sevilla isch scho mol ohni grossi Problem eifach bi uns in Stroofrum imarschiert...
4:0 zu hoch gewonnen? :D
Also ich war ja immer ein Fan von Sousa, aber gegen Porto hatten wir überhaupt keine Chance. Wie 'basler' schon richtig sagt, wusste wohl keiner richtig wie wir im Heimspiel zu einem 1:1 gekommen sind und im Auswärtsspiel hatten ausser dem absolut genialen Support nichts zu melden. Porto mit 4 Traumtoren und Chancen zu weiteren Toren (z.B. ist auch Porto in den Straufraum marschiert und schlussendlich kam der letzte Ball vor's leere Tor nicht an).. die haben auch in dieser Höhe absolut verdient gewonnen, nebst dem der FCB selbst praktisch keine einzige Chance produzieren konnte (einmal in 90 Minuten wurde es gefährlich). Gegen Sevilla sah es auch nicht besser aus, aber wie man hier davon sprechen kann, wir hätten gegen Porto "Pech" gehabt ist mir absolut schleierhaft.
Man sollte alle Tage wenigstens ein kleines Lied hören, ein gutes Gedicht lesen, ein treffliches Gemälde sehen und, wenn es möglich zu machen wäre, einige vernünftige Worte sprechen. Johann Wolfgang von Goethe

54, 74, 90 - 2014!

Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!

rodolfo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rodolfo »

Die Rede war davon ob wir im Rückspiel gegen Sevilla oder Porto chancenloser waren, denn im Heimspiel gabs ja gegen beide ein Unentschieden, sind wir also nicht drunter gekommen - übrigens nachdem Sevilla zuvor kein einziges Auswärtspiel gewonnen hatte...

https://www.whoscored.com/Matches/90425 ... orto-Basel
https://www.whoscored.com/Matches/1058724/MatchReport

auch die Statistiken stützen meine Ansicht. Gegen Sevilla ca. 100 Pässe weniger gespielt als gegen Porto, viel weniger Ballbesitz und im Strafraum viel mehr zugelassen bei Offensiv gleich schlechter Ausbeute. In Porto hatten wir etwas Pech, dass das Spiel nicht nur 2-0 ausging. In Sevilla hingegen eher etwas Glück, dass das SPiel nur 3-0 ausging. Kann man auch an den vielen Abschlüssen im Strafraum von Sevilla sehen.

Abschlüsse im Strafraum von Porto ca. 15% im Gegensatz zu ca. 75% von Sevilla.

Das Spiel spielte sich in Porto zu 28%, in Sevilla zu 37% in unserem Drittel ab.

PadrePio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von PadrePio »

Konter hat geschrieben:Wieviel behaupte denn, dass es besser worde isch? Die meischte sage, es isch emol sicher nid schlächter worde (au ich). Anbetracht desse, dass s'gsamte Trainerteam vrmuetlig im Unterhalt weniger koschtet un dr Sousa sich gege Ändi wiene hinterfotzigs Arschloch vrhalte het, isch das für mi e Verbesserig ;) .
Naja, sein Abgang war nicht von der feinsten Sorte aber der Abgang von Fink war auch nicht besser. Es haben sich auch einige ziemlich hostil verhalten.

MistahG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MistahG »

Mundharmonika hat geschrieben:Wer ausser MistahG ist schon der Meinung, Sousa hätte jeden einzelnen Spieler weiter gebracht?

PS: Es gibt wohl auf der ganzen Welt keinen Trainer, der jeden einzelnen Spieler seines Teams weiter bringt.
jo, me kah au tüpflischisse, wells bi zwei, drei nid so gsi isch... imho isch dr einzig ohni fortschritt unterem sousa dr kakitani gsi, wobi ich mir do nidmol sicher bi, mir hän ihn jo sälte gseh schutte... und mit jede einzelne ha ich eigentlig au eher gmeint, jede einzelne und nid numme die ganz mannschaft... ich hätt villicht besser jede einzelne individuell gschriibe... oders einzelne denn sogar wäggloh:
MistahG hat geschrieben:das isch eifach nid wohr... dr kuz und dr gashi sin genauso wäg, wie dr die unterem sousa... und gschwärmt hän d spiiler vom sousa genauso... und är het si witerbrocht, jede einzelne individuell, das gseh ich bim fischer bis jetzt nid...
oder ebbe, fascht jede einzelne individuell...

Konter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Konter »

PadrePio hat geschrieben:Naja, sein Abgang war nicht von der feinsten Sorte aber der Abgang von Fink war auch nicht besser. Es haben sich auch einige ziemlich hostil verhalten.
Pest, Cholera?

MistahG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MistahG »

Konter hat geschrieben:Bitte unterstell mir nid Sache, nur damit du dis ewige Gestänkere gege dr Trääner kasch rächtfertige. Lies, nomol, wasi gschriebe ha, nämmli dass me vo Usse NID ka wüsse, was gnau vorgfalle isch und me dorum nid em Trääner d'Schuld ka gä. Das bedüttet im Umkehrschluss, dass me dr Schwarz Peter au nid elleinig de Spieler ka zueschiebe, abr dä Analogieschluss überstiegt wohl dis Dänkvermöge.

Ich ha witer unde im Post gschriebe, welles mini Meinig isch, worum's mit em Gashi und em Kuz womöglich nid klappt het, bitte zeig mi die Stell, woni sie als Vollidiote dargstellt ha, odr behaupt sie sige sälber schuld.

Abr interessant, wie du dich brobiersch als Relativierer darstelle, um unfairi Votene gege dr Kuz und dr Gashi z'korrigiere. D'Realitiät isch eher so, dass du sit überme Joor dr gröschti Stänkerer gege dr Fischer bisch und dr jedes au no so schlächt durchdachte Argumänt rächt isch (Bispiel Kuz, Gashi), um vo däre Sichtiwis jo nid abzko.
Mundharmonika hat geschrieben:Das ist die altbewährte Taktik von MistahG: Er unterstellt anderen Usern Dinge, die sie in dieser Form nie gesagt haben und provoziert damit, dass sie auf seinen Post antworten. Damit wiederum verwickelt er sie dann in seine Anti-Fischer-Theorie. Hat schon beinahe etwas von den Zeugen Jehovas, die auch so penetrant sind und nie locker lassen wollen.
ihr zwei sind herrlig... das mit de ussage ligt primär dra, dass ich euch alli in gliiche topf ghei. und ob ich jetzt die ussag vom mundharmonika em konter oder die vom konter am quo ins muul leg, isch halt nid immer ganz präzis... ich kumm übrigens denn vo minere sicht ab, wenn ich geile fuessball gseh, woni nid iischloof drbi oder mi konschtant närv, wells so eifach gstriggt isch, dasses jede deppegegner checkt...
Stavia hat geschrieben:Im Vergleich zu Sousa steht Fischer nicht schlechter da.
Sousa hat das einzige internationale K.O. Duell sang und klanglos verloren und die wohl bitterste Cup Pleite seit langer Zeit (würde mal sagen Schaffhausen oder Pratteln) eingefahren.
Ausser dass er Meister geworden ist und in einer sackschwachen CL Gruppe 2ter wurde, was mit diesem Kader zu erwarten ist, hat er nichts erreicht.
Es stellt sich alsdo eher die Frage was hat Sousa erreicht, dass er so viel besser als Fischer sein soll?
basler hat geschrieben:aha me isch so flexibel gsi dass me uf gegäbeheite het könne reagiere :rolleyes: komischerwies het me vorallem in dr rückrundi nit viel drvo gseh...

und du unterstellsch em fischer gege sevilla taktisch unterläge gsi z si, was isch denn dr sousa gege porto gsi? do sin mir viel böser unter d räder ko und viel chanceloser gsi als gege sevilla und i würd die mannschafte in etwa glich stark ihschätze. im heimspiel hän mir immerhin guet usgseh gege sevilla, gege porto hän mir scho glück ka dasses dört kei kanterniederlag gsetzt het. aber hauptsach mir sin taktisch flexibel gsi und hän gege jede gegner e antwort ka gäll.
immerhin isch dr sousa international in dr bessere kategorie erfolgriich gsi (är het sich nid müesse qualifiziere, dr fischer allerdings, het sich nid könne qualifiziere...). zweitens isch dr sousa im cup witerkoh, als dr fischer, ergo au erfolgriicher... zuedäm isch sion im final au mythifiziert... und sorry, sevilla drheim isch eifach numme feiglingfuessball gsi. dr sousa het wenigschtens amme öbbis probiert...
D-Balkon hat geschrieben:Los jetzt mol du glatte. Das mit däne 20 mio kasch vergässe. Wenn es öbis koschtet het, denn muesch das was mir ignoo hätte in dr EL abzieh vo de iinahme vo dr CL. denn kunnt me vetmuetlig uff öbe 13-14 mio. Was aber verkraftbar isch immene joor wo mir 12 mio gwünn gmacht hänn

Unter em sousa flexibel und reagiere??? Du meinsch so wie ab em ussscheide in dr CL gege porto und vorallem so wie im cupfinal???
jo, denn hän alli behauptet, d meischterschaft isch so wichtig, well me denn diräggt fürd CL qualifiziert isch, au wägem gäld... obwohl me das gäld mit zwei eifache spiil quasi scho friehner hätt könne istriiche... meischter wär me trotzdäm worde, wage ich mal zu behauten...
Konter hat geschrieben:Wieviel behaupte denn, dass es besser worde isch? Die meischte sage, es isch emol sicher nid schlächter worde (au ich). Anbetracht desse, dass s'gsamte Trainerteam vrmuetlig im Unterhalt weniger koschtet un dr Sousa sich gege Ändi wiene hinterfotzigs Arschloch vrhalte het, isch das für mi e Verbesserig ;) .
mundharmonika, quo, grundsätzlich alli wo gege e sousa öbbe so gstänkeret hän, wie du mir das jetzt unterstellsch (dauernörger)..., und jetzt grad uf dr palme sin, wemme em fischer mol e bitz kritik entgegebringt...

MistahG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MistahG »

Konter hat geschrieben:Pest, Cholera?
alli rede vo vermässene asprüch, wenns um d ziel vom fcb goht. hän aber denn vermässeni vorstellige, wenns um e karriere vomene trainer goht... dr fink wär dumm gsi, hätt är d chance hamburg nid probiert. genau wie dr sousa... wobi dr sousa sich tatsächlig e biz heimlifeiss mongimässig verhalte het...

Konter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Konter »

MistahG hat geschrieben:jo, me kah au tüpflischisse, wells bi zwei, drei nid so gsi isch... imho isch dr einzig ohni fortschritt unterem sousa dr kakitani gsi, wobi ich mir do nidmol sicher bi, mir hän ihn jo sälte gseh schutte... und mit jede einzelne ha ich eigentlig au eher gmeint, jede einzelne und nid numme die ganz mannschaft... ich hätt villicht besser jede einzelne individuell gschriibe... oders einzelne denn sogar wäggloh:

oder ebbe, fascht jede einzelne individuell...
Also wenn d'Hauptussaag vo dim Post isch, dass dr Sousa im Gegesatz zum Fischer jede einzelne Spieler witterbrocht hett, muesch di nid wundere, wenn User dich an däre Ussaag festnaagle und het au nüt mit Düpflischiesse z'tue.

Abr ok, nämmer mer's emol so, wie des gmeint hesch. Het är wirgligg fascht alli Spiele witterbrocht? Dr Kaki hesch jo scho erwähnt.

Dr Schär hani gfunde het unterem Sousa Rückschritt gmacht im Vrglich zue sinere Zyt unterem Yakin. Und trotzdäm het är mehr als doppelt so viel gspielt wie dr Walti. Und wie mer jo letzt Saison gseh het isch das nid unbedingt die richtige Entscheidig gsi. Dr Walter und dr Schär sin miner Meining noch beidi nid witterbricht worde. Ok, bim Samuel muess me au fair si, isch es nid wirgglig nötig gsi.

Fabian Frei: Gsehni null Entwicklig im Vrglich zu vorher, im Gegedeil, find sini letzti Saison bi Basel ehrlich gseit die wenigscht berauschendi vo ihm.

Dr Diaz, ok fairerwiyys muessme bi ihm sage, dass keine ihn wirgglig witterbrocht het.

Hamoudi: Nid könne ibaue

Die: Nüd könne afo mit ihm.

vom Sousa effektiv profitiert hän: Neny, Embolo, Xhaka, Gonzalez, Delgado, Gashi, Zuffi und Suchy.

Vrstoh mi nid falsch, ich bi mit däm durchus z'friede, halt eifach jede einzelne (oder fascht jede einzelne) für reichlich übertriebe.

PS: Ind d'Lischte vo nid witterbricht könnt me übrigens no dr Traore, Phippe und Lindi ine näh.

Und dene gits no Spieler wiene Safari und Strelli, wo zwar unterem Sousa gueti Leischtig brocht hän, abr het är sie witterbrocht?

Konter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Konter »

MistahG hat geschrieben:alli rede vo vermässene asprüch, wenns um d ziel vom fcb goht. hän aber denn vermässeni vorstellige, wenns um e karriere vomene trainer goht... dr fink wär dumm gsi, hätt är d chance hamburg nid probiert. genau wie dr sousa... wobi dr sousa sich tatsächlig e biz heimlifeiss mongimässig verhalte het...
Und dorum muessi mir au in Zuekunft so arroganti Trainer wünsche? Nei danke, do hanis lieber mit bodeständig :p

Aber im Ärnst, ich weiss scho was de meinsch. Dr FCB und si Umfäld muess sich nid wundere wenn internationali Star-Spieler au als Trainer e grossi Karriere mache wän. Dorum hanis vom FCB nachem Sousa richtig gfunde, dass me nid wieder irgend e Usländische gholt het wo grad wieder wäg will, sondern eine wo villicht kli mehr KOnstanz mitbringt.

Kybi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kybi »

MistahG hat geschrieben:ihr zwei sind herrlig... das mit de ussage ligt primär dra, dass ich euch alli in gliiche topf ghei. und ob ich jetzt die ussag vom mundharmonika em konter oder die vom konter am quo ins muul leg, isch halt nid immer ganz präzis... ich kumm übrigens denn vo minere sicht ab, wenn ich geile fuessball gseh, woni nid iischloof drbi oder mi konschtant närv, wells so eifach gstriggt isch, dasses jede deppegegner checkt...
Naja, das bisher einzige Spiel vom FCB, bei dem ich vor dem Fernseher eingeschlafen bin fand unter Yakin statt und dass jeder deppengegner das Spiel unter Sousa gecheckt hat, wurde ja in der Rückrunde vor 1.5 Jahren bewiesen. Ich kann nun also davon ausgehen, dass von Deiner Seite her keine Argumente mehr für die beiden Trainer kommen (?).
MistahG hat geschrieben:immerhin isch dr sousa international in dr bessere kategorie erfolgriich gsi (är het sich nid müesse qualifiziere, dr fischer allerdings, het sich nid könne qualifiziere...). zweitens isch dr sousa im cup witerkoh, als dr fischer, ergo au erfolgriicher... zuedäm isch sion im final au mythifiziert... und sorry, sevilla drheim isch eifach numme feiglingfuessball gsi. dr sousa het wenigschtens amme öbbis probiert...
Ich fand das unentschieden und anschliessende Ausscheiden im Penaltyschiessen (im Auswärtspiel), um einiges interessanter und besser als die peinliche Niederlage zuhause im Cupfinal mit 0 Taktik und Spieler mit 0 ambitionen. Und wenn Ihr es schon bemerkt habt, dann last uns doch jetzt sehen was U.F. bei einer direkten Cl Quali. hinkriegt. Sollten es dann gute Spiele sein, hoffe ich doch wirklich dass sich die 4 bekannten Chaoten mal etwas zurück halten werden mit ihrem Fischer bashing.
MistahG hat geschrieben:jo, denn hän alli behauptet, d meischterschaft isch so wichtig, well me denn diräggt fürd CL qualifiziert isch, au wägem gäld... obwohl me das gäld mit zwei eifache spiil quasi scho friehner hätt könne istriiche... meischter wär me trotzdäm worde, wage ich mal zu behauten...
Da war ich mich bei vorher erwähnten Rückrunde unter vorher erwähntem Trainer nicht wirklich immer so sicher, letztes Jahr sah dass schon ganz anders aus.

MistahG hat geschrieben:mundharmonika, quo, grundsätzlich alli wo gege e sousa öbbe so gstänkeret hän, wie du mir das jetzt unterstellsch (dauernörger)..., und jetzt grad uf dr palme sin, wemme em fischer mol e bitz kritik entgegebringt...
Dein Mass von "e bitz kritik" kann ich nicht nachvollziehen, da ich in fast jedem Faden (auch wenn er eigentlich nichts oder wenig mit U.F. zu tun hat) ein Fisher bashing lesen muss. Schon die 140 Seiten hier lassen diesen Satz zur Lächerlichkeit verkommen.

MistahG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MistahG »

Konter hat geschrieben:Und dorum muessi mir au in Zuekunft so arroganti Trainer wünsche? Nei danke, do hanis lieber mit bodeständig :p

Aber im Ärnst, ich weiss scho was de meinsch. Dr FCB und si Umfäld muess sich nid wundere wenn internationali Star-Spieler au als Trainer e grossi Karriere mache wän. Dorum hanis vom FCB nachem Sousa richtig gfunde, dass me nid wieder irgend e Usländische gholt het wo grad wieder wäg will, sondern eine wo villicht kli mehr KOnstanz mitbringt.
jo. do bini iverstande. ich ha halt au vo däm fischerhype in thun scho nüt ghalte. und bi züri het är imho d mannschaft kaputtgmacht... ich find halt, dr fcb sött ruhig au bi de trainer e sprungbrättclub dörfe si...

MistahG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MistahG »

Konter hat geschrieben:Also wenn d'Hauptussaag vo dim Post isch, dass dr Sousa im Gegesatz zum Fischer jede einzelne Spieler witterbrocht hett, muesch di nid wundere, wenn User dich an däre Ussaag festnaagle und het au nüt mit Düpflischiesse z'tue.

Abr ok, nämmer mer's emol so, wie des gmeint hesch. Het är wirgligg fascht alli Spiele witterbrocht? Dr Kaki hesch jo scho erwähnt.

Dr Schär hani gfunde het unterem Sousa Rückschritt gmacht im Vrglich zue sinere Zyt unterem Yakin. Und trotzdäm het är mehr als doppelt so viel gspielt wie dr Walti. Und wie mer jo letzt Saison gseh het isch das nid unbedingt die richtige Entscheidig gsi. Dr Walter und dr Schär sin miner Meining noch beidi nid witterbricht worde. Ok, bim Samuel muess me au fair si, isch es nid wirgglig nötig gsi.

Fabian Frei: Gsehni null Entwicklig im Vrglich zu vorher, im Gegedeil, find sini letzti Saison bi Basel ehrlich gseit die wenigscht berauschendi vo ihm.

Dr Diaz, ok fairerwiyys muessme bi ihm sage, dass keine ihn wirgglig witterbrocht het.

Hamoudi: Nid könne ibaue

Die: Nüd könne afo mit ihm.

vom Sousa effektiv profitiert hän: Neny, Embolo, Xhaka, Gonzalez, Delgado, Gashi, Zuffi und Suchy.

Vrstoh mi nid falsch, ich bi mit däm durchus z'friede, halt eifach jede einzelne (oder fascht jede einzelne) für reichlich übertriebe.

PS: Ind d'Lischte vo nid witterbricht könnt me übrigens no dr Traore, Phippe und Lindi ine näh.

Und dene gits no Spieler wiene Safari und Strelli, wo zwar unterem Sousa gueti Leischtig brocht hän, abr het är sie witterbrocht?
zum fettdruggte: das hani im nochhinein au igseh, bim schriibe isch mr das nid so klar gsi, well wennis eso gseit hätt, hättsches au verstande... aber dä nimmi uf mini kappe, das liist sich tatsächlig eidütig so...

zum andere: findi teilwis nid. dr die isch stark gsi, do isch em sousa sini disziplinfanatischi odere duuregange. frei schär usw. sin immerhin alli gwäggslet, und zwar nid, well si unterem sousa nid guet gspiilt hän... aber guet, es isch halt immer subjektiv. traore hani nie schlächt gfunde, isch halt am safari nid verbi koh... däge. naja, das muess au irgendöbbis komisches gsi si, die hänns glaub nid eso guet gha zämme irgendwie... wie gseit, dass dr sousa nümm do isch, isch sicher richtig. aber dass dr fischer dr besseri trainer isch, halti für e gwogti ussag (ich bezieh das jetzt nid uf di, eher uf d schnuuregiige und dr quo und konsorte...)...

Käsebrot
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Käsebrot »

Bild

Dieser Thread ist so verdammt scheisse, es ist unglaublich!

Konter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Konter »

No mee, als die wo do inne ständig gege dr Trainer stänkere, findi die Posts miehsam wo sich über Diskussione do inne närve. Entweder mitdiskutiere und brobiere s'Niveau z'hebe odr Latz halte.

MistahG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MistahG »

Kybi hat geschrieben:Naja, das bisher einzige Spiel vom FCB, bei dem ich vor dem Fernseher eingeschlafen bin fand unter Yakin statt und dass jeder deppengegner das Spiel unter Sousa gecheckt hat, wurde ja in der Rückrunde vor 1.5 Jahren bewiesen. Ich kann nun also davon ausgehen, dass von Deiner Seite her keine Argumente mehr für die beiden Trainer kommen (?).

naja... ich denke eher, sousa ist insofern schizofren, dass er für seine idee irgendwo lange sein müsste, dafür aber zu karreregeil ist... das spiel wäre wahrscheinlich die nächsten 1,5 jahre wieder deutlich variabler geworden... ein befürworter yakins war ich nur am anfang, ich finde es, im gegensatz zu zb. mundharmonika, durchaus richtig, dass er gehen musste...

Ich fand das unentschieden und anschliessende Ausscheiden im Penaltyschiessen (im Auswärtspiel), um einiges interessanter und besser als die peinliche Niederlage zuhause im Cupfinal mit 0 Taktik und Spieler mit 0 ambitionen. Und wenn Ihr es schon bemerkt habt, dann last uns doch jetzt sehen was U.F. bei einer direkten Cl Quali. hinkriegt. Sollten es dann gute Spiele sein, hoffe ich doch wirklich dass sich die 4 bekannten Chaoten mal etwas zurück halten werden mit ihrem Fischer bashing.

naja, der sousasche cupfinal war das resultat davon, dass die hälfte der mannschaft und auch der trainer selbst, wohl geistig schon weg vom fcb waren... trotzdem ist es resultatmässig halt erfolgreicher, im final zu stehen, als nicht... egal wie...

Da war ich mich bei vorher erwähnten Rückrunde unter vorher erwähntem Trainer nicht wirklich immer so sicher, letztes Jahr sah dass schon ganz anders aus.

das glaube ich dir nicht. sousa war nicht so viel weniger souverän meister, als fischer...

Dein Mass von "e bitz kritik" kann ich nicht nachvollziehen, da ich in fast jedem Faden (auch wenn er eigentlich nichts oder wenig mit U.F. zu tun hat) ein Fisher bashing lesen muss. Schon die 140 Seiten hier lassen diesen Satz zur Lächerlichkeit verkommen.

die kritik ist eigentlich relativ sachlich-beleidigungen, wie dumm und nervend und und und gegen andere user kommen eigentlich eher von der pro fischer seite. die kritiker berichten imho aus ihrer sichtweise die geschehnisse und entwicklungen um den fc basel. und das eigentlich meistens recht differenziert. einmal heisst es, es kämen immer die gleichen argumente, schreibt mans dann kürzer, und lässt die analyse weg, weil sie eine wiederholung wäre (maccabi, taktik usw...), ists bashing... ich finde das schwierig. ich habe eher das gefühl, die pro fischer fraktion ist leicht empfindlich...
nochmehr senf...

MistahG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MistahG »

Konter hat geschrieben:No mee, als die wo do inne ständig gege dr Trainer stänkere, findi die Posts miehsam wo sich über Diskussione do inne närve. Entweder mitdiskutiere und brobiere s'Niveau z'hebe odr Latz halte.
da bin ich mit konter 1000% einverstanden... sache gits :D

finds grundsätzlig schwirig, wemme immer andere wott s muul verbiete, oder meint z wüsse, was me darf und was nid... oder gege wär me öbbis örf schriibe und gege wär nid usw... es isch e forum, do gits lüt, die findet me deppe und lüt, die finde eim sälber e depp... und genauso mit de biträg. isch imho aber ebbe guet... isch au ok, wenns einigi nid guet finde, und denn mit irgendwelche beleidigunge müen koh, well me in ihrne auge halt e depp isch... forum isch meinigsfreiheit...

Konter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Konter »

MistahG hat geschrieben:da bin ich mit konter 1000% einverstanden... sache gits :D

finds grundsätzlig schwirig, wemme immer andere wott s muul verbiete, oder meint z wüsse, was me darf und was nid... oder gege wär me öbbis örf schriibe und gege wär nid usw... es isch e forum, do gits lüt, die findet me deppe und lüt, die finde eim sälber e depp... und genauso mit de biträg. isch imho aber ebbe guet... isch au ok, wenns einigi nid guet finde, und denn mit irgendwelche beleidigunge müen koh, well me in ihrne auge halt e depp isch... forum isch meinigsfreiheit...
Eimol simmer gliicher Meinig ;) . Die überhebliche Metakommentär sin eifach zum Kotze und kömme sich sälber so erhabe und gscheit vor. Internetforum heisst jede darf si Brunz verbreite, solang dr Admin drmit yverstande isch. Und ganz im Ärnscht bi some deils irationale Thema wie Fuessball isches eifach normal, dass me nid immer einer Meinig isch und dass Diskussione sich halt au mängmol im Kreis dreihe. Keine wird zwunge mit'zläse

Kybi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kybi »

MistahG hat geschrieben:nochmehr senf...
Da fehlt doch die Wurst?
MistahG hat geschrieben:naja... ich denke eher, sousa ist insofern schizofren, dass er für seine idee irgendwo lange sein müsste, dafür aber zu karreregeil ist... das spiel wäre wahrscheinlich die nächsten 1,5 jahre wieder deutlich variabler geworden... ein befürworter yakins war ich nur am anfang, ich finde es, im gegensatz zu zb. mundharmonika, durchaus richtig, dass er gehen musste...
Dagegen spricht doch die eben erwähnte Stagnation in der Rückrunde. Obwohl ich mit Dir einverstanden bin und meine, dass man einen Trainer nicht vollends nach einer Saison beurteilen sollte (ausser natürlich, es läuft alles aus dem Ruder).
MistahG hat geschrieben:die kritik ist eigentlich relativ sachlich-beleidigungen, wie dumm und nervend und und und gegen andere user kommen eigentlich eher von der pro fischer seite. die kritiker berichten imho aus ihrer sichtweise die geschehnisse und entwicklungen um den fc basel. und das eigentlich meistens recht differenziert. einmal heisst es, es kämen immer die gleichen argumente, schreibt mans dann kürzer, und lässt die analyse weg, weil sie eine wiederholung wäre (maccabi, taktik usw...), ists bashing... ich finde das schwierig. ich habe eher das gefühl, die pro fischer fraktion ist leicht empfindlich...
Naja... ich schlag Dir vor, Du fängst nochmal mit Seite 1 in diesem Faden an zu lesen. Da waren die Kritiken zum Teil zwar sehr kurz gefasst, aber waren sie auch Sachlich?...
Und nur dass man dann eine Kritik (aus dem selben Grund) kürzer fasst, heisst dies noch lange nicht, dass es keine Wiederholung sein soll. Ich bin sogar überzeugt, dass keine 138 verschiedene Argumente für 138 Seiten da sind. :)

Nun ich bin weder pro noch contra Fisher, ich lass mich eher von den Leistungen leiten.
Pro: -Club-Ziele letztes Jahr mehrheitlich erfüllt (Meisterschafft souverän gewonnen, europäisch überwintert). -4 Spiele 4 Siege in der lauffenden Meisterschaft.
Contra: -Das Ausscheiden in der Cl-Quali (und auch nur weil der Gegner "nur" Macabi war). -Ich denke auch, dass mit dieser Manschaft spielerisch mehr drinliegen sollte. -Auch taktisch wäre mir mehr Abwechslung wünschenswert (vlt. mal 2 Stürmer etc...)

Für mich ist dieses Jahr nun die Bewährungsprobe für Fischer wo er zeigen muss, was er kann (oder eben nicht kann), auch international. Desshalb kann ich mich auch gut mit Kritik zurückhalten, abgerechnet wird nach der Saison ;) .

Quo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Quo »

PadrePio hat geschrieben:Der urchige Fischer Fan Club hat auf diese Frage keine Antwort.
Ich bin zwar nicht Mitglied eines "urchigen Fischer Fan Clubs", wüsste aber schon ein paar Antworten auf diese Frage! ;)
Nur müsste man vorher vielleicht einmal festlegen, was denn die Parameter sind, an denen ein Trainer gemessen wird! Ist es denn nicht so, dass grad von uns Fans, die ja kaum die tägliche Arbeit eines Trainers mitbekommen, eine Bewertung eines Trainers sehr oberflächlich und subjektiv ausfällt (wie wahrscheinlich auch die Bewertung eines Schauspielers, Musikers, Kunstmalers etc.). Wo messbare Grössen fehlen, wird ein Vergleich zwischen zwei Berufsleuten sehr schwierig!
Nach meiner subjektiven Empfindung z.B. lief der Prozess ( :D ) von Sousa ganz klar in die falsche Richtung: die Spiele wurden immer unattraktiver und endeten in einer der peinlichsten FCB-Niederlagen im Joggeli - dem 0:3 gegen Sion im Cupfinal.
Bei UF mache ich bezüglich Spielattraktivität einen Trend aus, der leicht (ich würde es mir auch steiler wünschen!) nach oben zeigt.
UF wird immer wieder vorgeworfen, er fördere keine jungen Spieler. Ich finde, er hat aus Cedric Itten einen superleague-tauglichen Stürmer gemacht, der beim FCB mit Janko, Doumbia und Sporar einfach eine (noch) zu grosse Konkurrenz vor sich hat. Auch Manuel Akanji zeigte bis zu seiner Verletzung vielversprechende Ansätze und auch ein Cümart darf sicher noch auf Einsätze hoffen. Welchen jungen Spieler hat Sousa gefördert?

Ich bin mir aber sicher, dass du das natürlich ganz anders siehst, weil das eben keine messbaren Vergleiche sind!

Käsebrot
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Käsebrot »

Konter hat geschrieben:No mee, als die wo do inne ständig gege dr Trainer stänkere, findi die Posts miehsam wo sich über Diskussione do inne närve. Entweder mitdiskutiere und brobiere s'Niveau z'hebe odr Latz halte.
Forenpolizei allez!

Mal ehrlich, die Diskussion dreht sich doch seit Monaten im Kreis. Immer wieder dieselben User, die immer wieder deselben Argumete für/gegen Fischer vorbringen und immer wieder denselben Usern ans Bein pissen. Warum soll man da überhaupt Lust haben, sich daran zu beteiligen?

Nii
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nii »

Quo hat geschrieben: Nach meiner subjektiven Empfindung z.B. lief der Prozess ( :D ) von Sousa ganz klar in die falsche Richtung: die Spiele wurden immer unattraktiver und endeten in einer der peinlichsten FCB-Niederlagen im Joggeli - dem 0:3 gegen Sion im Cupfinal.
Bei UF mache ich bezüglich Spielattraktivität einen Trend aus, der leicht (ich würde es mir auch steiler wünschen!) nach oben zeigt.
Oh ja, Sousa ist schuld an der Cupfinal-Niederlage und das darf man auch immer wieder als Argument gegen ihn bringen. Aber man darf natürlich in einer Fischer-Diskussion nicht Maccabi oder das Cup-Aus erwähnen, da war natürlich nicht Fischer dafür verantwortlich beziehungsweise es ist schon zu lange her.

Und wow, das Spiel gegen Rapperswil war ja sowas von attraktiv. Ebenso die Spiele davor gegen Luzern und YB.

Quo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Quo »

Nii hat geschrieben:Oh ja, Sousa ist schuld an der Cupfinal-Niederlage und das darf man auch immer wieder als Argument gegen ihn bringen. Aber man darf natürlich in einer Fischer-Diskussion nicht Maccabi oder das Cup-Aus erwähnen, da war natürlich nicht Fischer dafür verantwortlich beziehungsweise es ist schon zu lange her.

Und wow, das Spiel gegen Rapperswil war ja sowas von attraktiv. Ebenso die Spiele davor gegen Luzern und YB.
Und schon wieder dieses kindische "Man darf hier nicht...". Ausser dem Admin verbietet hier gar niemand etwas! Versuch doch auch einmal ein bisschen sachlich zu bleiben!

radioactiv
Erfahrener Benutzer

Beitrag von radioactiv »

Quo hat geschrieben:Und schon wieder dieses kindische "Man darf hier nicht...". Ausser dem Admin verbietet hier gar niemand etwas! Versuch doch auch einmal ein bisschen sachlich zu bleiben!
danke Quo!
4 Spiele - 4Siege - 0 Unentschieden - 0 Niederlagen - 14 Tore - 3 Gegentore

Warum redet man so intensiv über Fischer?
Der Kurs stimmt sowas von 100%
Vielleicht bin ich einfach zu alt und bescheiden und gehöre zur Generation, die dann froh war als Chrigu Gross (obwohl er grosses geleistet hatte - er hat schon den Weg für die Zukunft gemacht) dann mal weg war. War sogar happy als Zubi (oder war es König?) den Ball tausend Meter geschossen hatte und Koumatarakis, die lange Sau, den Kopf hingehalten hat und schoooon michel tschuugaaa reingeschossen hat. War glücklich als Smajic mit seinem Kampfgeist alles gab...und da kam plötzlich Oli Kreuzer Fussballgott .. hahaha!!!!

Kurz: Dieses kleingeistige Gejammere empfinde ich schon befremden, denn eigentlich sind wir ja keine Christian Constantin und glauben nach 9 Spielen zu sagen welcher Trainer würdig ist, dieses Team zu führen. Ja, ich gebe es zu! Ich bin da altmodisch! Man gibt einem Trainer 1 Jahr Zeit und lässt diesen auch arbeiten!!!!
Danach kommt die Quittung...doch zeigt diese Unterhaltung einfach wie schnelllebig man geworden ist und jemanden nicht mal 6 - 9 Monate Zeit gibt um sich einzuarbeiten.. sorry 6 - 9 Wochen..staun, staun... ja, dies würde dem Zeitgeist entsprechen. Fastfoodgesellschaft! Heute gespielt und schon alles hinterfragen.... hmmm.. werde glaubs buddhist ;-)

Marek
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Marek »

Konter hat geschrieben:Eimol simmer gliicher Meinig ;) . Die überhebliche Metakommentär sin eifach zum Kotze und kömme sich sälber so erhabe und gscheit vor. Internetforum heisst jede darf si Brunz verbreite, solang dr Admin drmit yverstande isch. Und ganz im Ärnscht bi some deils irationale Thema wie Fuessball isches eifach normal, dass me nid immer einer Meinig isch und dass Diskussione sich halt au mängmol im Kreis dreihe. Keine wird zwunge mit'zläse
Eigentlich lese ich gerne Deine Kommentare (va wenn sie nicht im Dialekt sind..), aber ich finde schon, dass man auch eine Diskussion, wie sie abgeht, kritisieren darf. Denn es stimmt schon - sie dreht sich im Kreis. Natürlich wird niemandem verboten, noch x-mal die beiden Maccabi Spiele als Fischers Sünde zu erwähnen. Aber dann muss man auch Metakommentare in Kauf nehmen.

Ja, natürlich ist keiner gezwungen, alles zu lesen, das tue ich auch nicht mehr. Forum ist halt ein Gratisprodukt. Ich gebe Käsebrot recht, viele Argumente wiederholen sich einfach zu oft.

Marek
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Marek »

radioactiv hat geschrieben:danke Quo!
4 Spiele - 4Siege - 0 Unentschieden - 0 Niederlagen - 14 Tore - 3 Gegentore

Warum redet man so intensiv über Fischer?
Der Kurs stimmt sowas von 100%
Vielleicht bin ich einfach zu alt und bescheiden und gehöre zur Generation, die dann froh war als Chrigu Gross (obwohl er grosses geleistet hatte - er hat schon den Weg für die Zukunft gemacht) dann mal weg war. War sogar happy als Zubi (oder war es König?) den Ball tausend Meter geschossen hatte und Koumatarakis, die lange Sau, den Kopf hingehalten hat und schoooon michel tschuugaaa reingeschossen hat. War glücklich als Smajic mit seinem Kampfgeist alles gab...und da kam plötzlich Oli Kreuzer Fussballgott .. hahaha!!!!

Kurz: Dieses kleingeistige Gejammere empfinde ich schon befremden, denn eigentlich sind wir ja keine Christian Constantin und glauben nach 9 Spielen zu sagen welcher Trainer würdig ist, dieses Team zu führen. Ja, ich gebe es zu! Ich bin da altmodisch! Man gibt einem Trainer 1 Jahr Zeit und lässt diesen auch arbeiten!!!!
Danach kommt die Quittung...doch zeigt diese Unterhaltung einfach wie schnelllebig man geworden ist und jemanden nicht mal 6 - 9 Monate Zeit gibt um sich einzuarbeiten.. sorry 6 - 9 Wochen..staun, staun... ja, dies würde dem Zeitgeist entsprechen. Fastfoodgesellschaft! Heute gespielt und schon alles hinterfragen.... hmmm.. werde glaubs buddhist ;-)
Ich würde es mir eigentlich für alle Trainer wünschen, dass man irgendwie fairer bewertet. Irgendwie bekommt man das Gefühl, hier haben lauter Deppen als Trainer gearbeitet. Dabei sollte man sagen können, jeder hat seine Pflicht geleistet - den Meistertitel geholt. Doch statt dies zu schätzen zu wissen, wird das zur Selbstverständlichkeit erklärt. Alle haben sie auch (bis auf TF in der ersten Saison) jedesmal europäisch überwintert, zweimal in der Champions League. Auch das ist zu schätzen. Wenn wir in der EL spielten, überstanden wir die drei letzten Male immer die erste Runde nach der Weihnachtspause. Jetzt im Früling reichte es zwar nur für eine Runde, aber wir sind gegen den späteren Gewinner ausgeschieden.

Jeder Trainer hatte seine erfolgreichen und weniger erfolgreichen Momente, das kann man gerne diskutieren, aber irgendwie scheint es mir auch, dass die Freude daran, das wir eigentlich so gut unterwegs sind, einfach bei zu vielen verloren gegangen ist. Man sucht das Haar in der Suppe, statt einfach sich zu freuen.

Ich fühle mich immer wieder an den Spruch von Helmut Benthaus erinnert, der die Situation der FCB Fans von 1965 schilderte: Man freute sich über Siege und litt nicht allzu sehr unter Niederlagen.

Dass man gegen Sevilla ausscheidet ist ebenso normal wie dass im CL 1/8 Finale Porto Endstation ist. Da noch lange rumdiskutieren zu wollen, ob das eine oder andere für den oder den anderen Trainern die grössere Blamage ist (wo doch auch das Kader wieder anders ist) ist aber so spitzfindig, dass eine solche Diskussion schon kritisiert werden darf. Oder dann findet einer raus, dass wir letztes Jahr am wenigsten Punkte für den Koeffizienten seit fünf Jahren gesammelt haben, weil aus irgendwelchen Gründen die Bonuspunkte für die CL dem Klubkoeffizienten mitgerechnet werden (auch wenn man keine Quali spielen musste), aber die Punkte aus der Quali in der letzten Saison nicht eingerechnet sind. Warum auch immer die UEFA das so macht, es macht einfach keinen Sinn, sowas in den Trainervergleich einfliessen zu lassen. Der eine Trainer hat die CL Quali geschenkt bekommen, der andere hatte sie knapp verpasst, aber dann noch 5 Siege und zwei Unentschieden geholt, aber EL. Seien wir doch einfach zufrieden, dass beide Mannschaften aus Ländern mit höherem Koeffizienten als die Schweiz geschlagen wurden.

Jeder Trainer hatte seine Schwächen und Stärken, aber auch das Kader war jeweils unterschiedlich. Vergleiche kann man gerne ziehen, aber man sollte es nicht übertreiben. Bis jetzt können wir in dieser Saison zufrieden sein. Viel wird sich jetzt im Herbst in der CL zeigen. Natürlich würde ich mich über eine gute Leistung freuen und hoffen, dass die leidige Diskussion beendet sein wird.

Aber zuerst muss Lugano geschlagen werden.

Käppelijoch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Käppelijoch »

Joggeli hat geschrieben: also Fischer hat sein 1. KO Duell (gegen einen 2 Klasse schlechteren Gegner) verloren und dies hat den Verein über 20 Mios gekostet. Mehr muss man dazu nicht sagen und jeglicher Vergleich erübrigt sich diesbezüglich!
Unter Vogel auch.

Und ob das mit Sousa nun passiert wäre oder nicht, wissen wir schlicht nicht, weil wir damals direkt qualifiziert waren für die CL.
Heusler.

Alla sätt är bra utom de dåliga.

"Zürich ist doppelt so gross wie der Wiener Zentralfriedhof - aber nur halb so lustig."

Konter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Konter »

Käsebrot hat geschrieben:Forenpolizei allez!

Mal ehrlich, die Diskussion dreht sich doch seit Monaten im Kreis. Immer wieder dieselben User, die immer wieder deselben Argumete für/gegen Fischer vorbringen und immer wieder denselben Usern ans Bein pissen. Warum soll man da überhaupt Lust haben, sich daran zu beteiligen?
Ich finde es einfach absurd, wenn man das Diskussionsniveau kritisiert, selber aber nichts dazu beiträgt, es zu verbessern. Dann lieber gleich ganz sein lassen, als schnippische Bemerkungen und GIFs zu posten, was dem Niveau auch nicht gerade zuträglich ist.

Gesperrt